Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
Субота, Грудень 6, 2025 - 12:15
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

Імпорт палива в Україну досяг максимуму за 16 місяців: що стоїть за рекордними 946 тис тонн

Рекордний імпорт пального в Україні
У листопаді 2025 року в Україні імпорт дизельного пального, бензину та скрапленого газу досяг рекордних 946 тис. тонн, що є найвищим показником за останні 16 місяців. Особливе зростання спостерігається в імпорті дизельного пального, який становив 700 тис. тонн, що еквівалентно 23,3 тис. тонн на добу.

Причини збільшення імпорту
Значне збільшення імпорту сталося на фоні критичної ситуації на ринку пального. Сергій Куюн зазначив, що ситуація загострилася після запровадження з 1 жовтня заборони на постачання дизпального з румунського порту Констанца. Цей крок призвів до втрати 25% постачання дизельного пального, що стало суттєвим ударом для ринку. Додаткові труднощі виникли через скорочення постачання з угорського НПЗ MOL до мінімуму, а також простоювання заводу Orlen Lietuva протягом жовтня.

Причинами збільшення імпорту є дефіцит енергії та відновлення логістики. Окрім того, ринок зазнав ще п'яти ударів, включаючи:

  • диверсію на НПЗ MOL,
  • ремонт литовського НПЗ,
  • несприятливі погодні умови,
  • відсутність внутрішнього виробництва,
  • санкції проти компаній 'Лукойл' та 'Роснефть'.

Ситуація у Сербії, де потреби в дизельному паливі складають до 200 тис. тонн на місяць, також вплинула на загальний контекст імпорту в Україні.

Таким чином, рекордні обсяги імпорту пального свідчать про гостру потребу в енергетичних ресурсах, яка зумовлена багатьма чинниками, що вплинули на ринок в останні місяці. Ця ситуація вказує на вразливість українського ринку пального до зовнішніх впливів і потребу в стабільних джерелах постачання, що може вплинути на енергетичну безпеку країни в майбутньому. В умовах зростаючого попиту та обмежень на імпорт, Україні необхідно розглянути альтернативні варіанти забезпечення енергоресурсами та відновлення внутрішнього виробництва пального.

inkorr.com
пт, Грудень 05, 2025 09:59

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті

Дошка оголошень

Пропонуємо послуги:
  • Надаємо послуги з сертифікації
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua