Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС
 logo
Суббота, Декабрь 6, 2025 - 19:09
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная

Імпорт палива в Україну досяг максимуму за 16 місяців: що стоїть за рекордними 946 тис тонн

Рекордний імпорт пального в Україні
У листопаді 2025 року в Україні імпорт дизельного пального, бензину та скрапленого газу досяг рекордних 946 тис. тонн, що є найвищим показником за останні 16 місяців. Особливе зростання спостерігається в імпорті дизельного пального, який становив 700 тис. тонн, що еквівалентно 23,3 тис. тонн на добу.

Причини збільшення імпорту
Значне збільшення імпорту сталося на фоні критичної ситуації на ринку пального. Сергій Куюн зазначив, що ситуація загострилася після запровадження з 1 жовтня заборони на постачання дизпального з румунського порту Констанца. Цей крок призвів до втрати 25% постачання дизельного пального, що стало суттєвим ударом для ринку. Додаткові труднощі виникли через скорочення постачання з угорського НПЗ MOL до мінімуму, а також простоювання заводу Orlen Lietuva протягом жовтня.

Причинами збільшення імпорту є дефіцит енергії та відновлення логістики. Окрім того, ринок зазнав ще п'яти ударів, включаючи:

  • диверсію на НПЗ MOL,
  • ремонт литовського НПЗ,
  • несприятливі погодні умови,
  • відсутність внутрішнього виробництва,
  • санкції проти компаній 'Лукойл' та 'Роснефть'.

Ситуація у Сербії, де потреби в дизельному паливі складають до 200 тис. тонн на місяць, також вплинула на загальний контекст імпорту в Україні.

Таким чином, рекордні обсяги імпорту пального свідчать про гостру потребу в енергетичних ресурсах, яка зумовлена багатьма чинниками, що вплинули на ринок в останні місяці. Ця ситуація вказує на вразливість українського ринку пального до зовнішніх впливів і потребу в стабільних джерелах постачання, що може вплинути на енергетичну безпеку країни в майбутньому. В умовах зростаючого попиту та обмежень на імпорт, Україні необхідно розглянути альтернативні варіанти забезпечення енергоресурсами та відновлення внутрішнього виробництва пального.

inkorr.com
Пт, Декабрь 05, 2025 09:59

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте

Доска объявлений

Предлагаем услуги:
  • Надаємо послуги з сертифікації
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua