Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

Четвер, Травень 29, 2025 - 14:51
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

08.06.2004 р. N 25/2-11-25/7227-ЕП

 

Начальникам регiональних митниць, начальникам митниць прямого пiдпорядкування


Про роботу зi зверненнями громадян

     З метою узагальнення Держмитслужбою України стану роботи митних органiв щодо виконання п. 4 роздiлу 8. "Окремi доручення" протоколу N 14 засiдання Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28.03.04 й забезпечення пiдготовки вiдповiдної iнформацiї до Кабiнету Мiнiстрiв України прошу подати до Управлiння документального забезпечення вiдомостi про результати проведених у травнi - червнi поточного року перевiрок пiдпорядкованих митних органiв щодо питання виконання вимог Указу Президента України вiд 14.04.04 N 433/2004 "Про невiдкладнi заходи з удосконалення органiзацiї прийому громадян органами державної влади, органами мiсцевого самоврядування та посадовими i службовими особами цих органiв".

     У вiдповiднiй довiдцi обов'язково зазначити:

     - результати вжитих органiзацiйних заходiв, спрямованих на виконання вищезазначеного Указу Президента України й рiшення колегiї Держмитслужби України вiд 29.04.04 щодо роботи зi зверненнями громадян;

     - виданi митницями розпорядчi документи, спрямованi на вдосконалення особистого прийому громадян;

     - стан iнформацiйної й роз'яснювальної роботи, результативнiсть її впливу на вдосконалення особистого прийому (що зроблено, забезпечення оперативностi й дохiдливостi цiєї роботи, проблемнi питання);

     - виявленi недолiки, проблемнi питання в роботi з виконання вимог указiв Президента України вiд 13.08.02 N 700 "Про додатковi заходи щодо забезпечення реалiзацiї громадянами конституцiйного права на звернення" й вiд 14.04.04 N 433/2004 "Про невiдкладнi заходи з удосконалення органiзацiї прийому громадян органами державної влади, органами мiсцевого самоврядування та посадовими i службовими особами цих органiв" щодо органiзацiї особистого прийому громадян, причини цих недолiкiв;

     - заходи, якi було вжито пiд час перевiрок для усунення недолiкiв, i тi, яких потрiбно вжити додатково в подальшому;

     - данi про облаштування в митницях регiону примiщень для прийому громадян (перелiк митниць, у яких вiдсутнi спецiальнi примiщення для прийому громадян i митницi, у яких цi примiщення неналежно облаштованi);

     - резерви органiзацiйно-управлiнської роботи митних органiв, за рахунок яких може бути досягнуто полiпшення органiзацiї прийому громадян.

     Довiдки подати до Управлiння документального забезпечення разом з актами про проведенi на виконання доручення Голови Служби вiд 30.04.04 N 9657/4-3.1 перевiрки з вiдповiдними матерiалами.

     Термiн - до 19.06.04.

Перший заступник Голови Служби М.М.Iванюк

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua