Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС

 logo

Суббота, Май 24, 2025 - 09:59
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

08.06.2004 р. N 25/2-11-25/7227-ЕП

 

Начальникам регiональних митниць, начальникам митниць прямого пiдпорядкування


Про роботу зi зверненнями громадян

     З метою узагальнення Держмитслужбою України стану роботи митних органiв щодо виконання п. 4 роздiлу 8. "Окремi доручення" протоколу N 14 засiдання Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28.03.04 й забезпечення пiдготовки вiдповiдної iнформацiї до Кабiнету Мiнiстрiв України прошу подати до Управлiння документального забезпечення вiдомостi про результати проведених у травнi - червнi поточного року перевiрок пiдпорядкованих митних органiв щодо питання виконання вимог Указу Президента України вiд 14.04.04 N 433/2004 "Про невiдкладнi заходи з удосконалення органiзацiї прийому громадян органами державної влади, органами мiсцевого самоврядування та посадовими i службовими особами цих органiв".

     У вiдповiднiй довiдцi обов'язково зазначити:

     - результати вжитих органiзацiйних заходiв, спрямованих на виконання вищезазначеного Указу Президента України й рiшення колегiї Держмитслужби України вiд 29.04.04 щодо роботи зi зверненнями громадян;

     - виданi митницями розпорядчi документи, спрямованi на вдосконалення особистого прийому громадян;

     - стан iнформацiйної й роз'яснювальної роботи, результативнiсть її впливу на вдосконалення особистого прийому (що зроблено, забезпечення оперативностi й дохiдливостi цiєї роботи, проблемнi питання);

     - виявленi недолiки, проблемнi питання в роботi з виконання вимог указiв Президента України вiд 13.08.02 N 700 "Про додатковi заходи щодо забезпечення реалiзацiї громадянами конституцiйного права на звернення" й вiд 14.04.04 N 433/2004 "Про невiдкладнi заходи з удосконалення органiзацiї прийому громадян органами державної влади, органами мiсцевого самоврядування та посадовими i службовими особами цих органiв" щодо органiзацiї особистого прийому громадян, причини цих недолiкiв;

     - заходи, якi було вжито пiд час перевiрок для усунення недолiкiв, i тi, яких потрiбно вжити додатково в подальшому;

     - данi про облаштування в митницях регiону примiщень для прийому громадян (перелiк митниць, у яких вiдсутнi спецiальнi примiщення для прийому громадян i митницi, у яких цi примiщення неналежно облаштованi);

     - резерви органiзацiйно-управлiнської роботи митних органiв, за рахунок яких може бути досягнуто полiпшення органiзацiї прийому громадян.

     Довiдки подати до Управлiння документального забезпечення разом з актами про проведенi на виконання доручення Голови Служби вiд 30.04.04 N 9657/4-3.1 перевiрки з вiдповiдними матерiалами.

     Термiн - до 19.06.04.

Перший заступник Голови Служби М.М.Iванюк

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте

Доска объявлений

Предлагаем услуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua