Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
Неділя, Червень 8, 2025 - 13:50
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна » Форуми » Питання стосовно роботи з QD Professional

Блокування пошти Gmail.

Доброго дня.

Допоможіть будь ласка у вирішенні такого питання, вже другу пошту заблокувало у програмі (неможу отримати жодного повідомленя).

Показує таку помилку .....................@gmail.com : [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754.

Що це значить, і як відновити пошту в програмі.

Дякую.

vfhbyfvjkljdfy: вт, Лютий 19, 2019 18:31    16
Коментарі
Картинка користувача support.

support: вт, Лютий 19, 2019 19:31

Відкрийте поштову скриньку gmail через Web браузер (наприклад Google Chrome)  - потрібна повтора авторізація.

Картинка користувача hand2015.

hand2015: вт, Лютий 19, 2019 20:34

Сейчас можете переполучить сообщения таможни через Web-запрос.

Цифровая подпись/ "Электронные сообщения".Получение данных из ЕАИС ( Выбираете Режим поиска не Дерево сообщений, а Сообщения таможни и нажимаете Web-запрос). Сохраняете  в папку, к примеру C:\Intes\QDPro\Exchange\Customs, двойнім нажатием мыши, стоя на сообщении в таблице ( в первом столбце появляется признак сохранения в папке- дискетка).

 

 

Картинка користувача Гость.

Гость: ср, Лютий 20, 2019 08:50

Доброго дня.

робив повторну авторизацію і нічого не помогло... (скриньки на gmai.com, meta.ua)

Дякую.

Картинка користувача Гость.

Гость: ср, Лютий 20, 2019 09:44

Доброго дня.

нічого не помогло..   створив нову скриньку на ukr.net і все запрацювало..

Картинка користувача vfhbyfvjkljdfy.

vfhbyfvjkljdfy: ср, Лютий 20, 2019 10:26

А на ukr.net не заблокує через якийсь короткий період?

Картинка користувача support.

support: ср, Лютий 20, 2019 12:07

Можно створити нову скриньку і на gmail. Буде працювати як і раніше. Але як і для ukr.net так і для gmail є одне застереження - технічна "політика" кожного з сервісів, що надає безкоштовну поштову скриньку може змінюватись без попередження користувачів.   

Картинка користувача Гость.

Гость: ср, Лютий 20, 2019 14:22

платіть гроші за скриньку і буде вам щастя

Картинка користувача Дмитрий.

Дмитрий: ср, Лютий 20, 2019 15:23

Может, дело в том, что яШШык переролнен входящими сообщениями?

Картинка користувача vfhbyfvjkljdfy.

vfhbyfvjkljdfy: ср, Лютий 20, 2019 17:27

Ні не переповнений, ящик створений тиждень тому, тому що попередній заблокувало, тільки що заблокувало і інший ящик.

Новий ящик створимо і попрацює тиждень, тоді який вихід, створювати ящики кожен тиждень?

 

Картинка користувача ВладимирХ.

ВладимирХ: ср, Лютий 20, 2019 19:12

Тоже столкнулся с этим, решение следующее:
Измените настройки соединения, как указано здесь на сайте
imap.ukr.net 993 и т.д.(POP3 уже нет)
Установите обязательно новую версию IVKLib.exe

Картинка користувача Olegeant.

Olegeant: ср, Лютий 20, 2019 19:59

Та же проблема на gmail у 2-х людей сразу. С сегодняшнего вечера.

Авторизация в браузере не помогает.

Должна бsть какая-то общая причина и общее решение.

Картинка користувача support.

support: ср, Лютий 20, 2019 22:17

Пока для gmail решение одно - создать новый почтовый ящик. 

Картинка користувача Harry2005.

Harry2005: чт, Лютий 28, 2019 14:14

Как установить последнюю версию IVKLib.exe? Это происходит при обновлении QDPro?

Картинка користувача Harry2005.

Harry2005: чт, Лютий 28, 2019 14:28

уважаемый support, можно как-то внятно объяснить, КАК настроить отправку и получение сообщений, в частности, через ukr.net. По инструкции, которая на сайте, я этого не могу сделать. Пробовал открыть новый ящик, не помогло. "Error connecting with SSL".
Gmail пока работает, но если и здесь начнутся проблеммы, то караул.

Картинка користувача Olya.

Olya: чт, Лютий 28, 2019 15:04

Harry2005: Чт, Февраль 28, 2019

Для установки новой версии IVKLib (от 26.07.2018) необходимо из раздела Загрузка скачать файл IVKLib.exe и произвести установку при закрытой программе QDPro (настройки почты и ключей останутся).

Параметры настройки обращения к почтовому ящику см. п.3.3 Электронные сообщения (настройка отправки/получения). В самом же почтовом ящике ukr.net в настройках необходимо "включить IMAP/SMTP".

Или напишите, что именно не получается (сообщение об ошибке или т.п.).

Картинка користувача Harry2005.

Harry2005: чт, Лютий 28, 2019 16:50

После обновления IVKLib все работает! Спасибо

Коментувати

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua