таможеники хотят новых прав и возможностей
Уважаемые коллеги! Предлагаю обсудить проект изменений заявленный ДМСУ Адрес оригинала: ( http://www.customs.gov.ua/dmsu/control/uk/publish/article?art_id=2110293...) Это касается всех нас, давайте выработаем свою позицию по этому поводу. 1. Викласти пункт 5 статті 41 Митного кодексу України в такій редакції: «5) проведення документальних перевірок;». 2. Викласти статтю 60 Митного кодексу України в такій редакції: «Стаття 60. Документальні перевірки стану дотримання підприємствами законодавства України з питань митної справи Документальна перевірка – це сукупність заходів, за допомогою яких митні органи переконуються у правильності заповнення митних декларацій, декларацій митної вартості та достовірності зазначених у них даних. Митні органи мають право здійснювати митний контроль шляхом проведення виїзних та невиїзних документальних перевірок щодо дотримання законодавства України з питань митної справи з таких питань: правильності визначення бази оподаткування, достовірності й повноти нарахування та своєчасності сплати мит та податків; обґрунтованості та законності надання (отримання) пільг і звільнення від обкладення митами та податками; правильності класифікації товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності; відповідності фактичного використання переміщених через митний кордон України товарів заявленому митному режиму та/або відповідності фінансових і бухгалтерських документів, звітів, контрактів, калькуляцій, інших документів підприємства, що перевіряється, інформації, зазначеній у митній декларації, декларації митної вартості, за якими проведено митне оформлення товарів у відповідному митному режимі; законності переміщення товарів через митний кордон України, в тому числі ввезення товарів на територію, на якій запроваджено режим спеціальної митної зони або їх вивезення з території, на якій запроваджено режим спеціальної митної зони; інших питань віднесених до компетенції митної служби України». 3. Доповнити статтю 45 Митного кодексу України частиною другою наступного змісту: Підприємства які здійснюють операції із товарами і транспортними засобами, після їх випуску у вільний обіг, зобов’язані надавати митним органами документи та відомості передбачені частиною першою статті 603 цього Кодексу, з метою здійснення ними митного контролю. 4. Доповнити Митний кодекс України статтями 601-607 такого змісту: «Стаття 601. Права та обов’язки посадових осіб митних органів та підприємств під час проведення виїзних документальних перевірок 1. Посадовим особам митних органів під час проведення виїзної документальної перевірки для з’ясування питань, пов’язаних з перевіркою, надається право: 1.1.запрошувати керівника підприємства або вповноважених ним представників для перевірки дотримання вимог законодавства України з питань митної справи. Письмові повідомлення про такі запрошення надсилаються на підприємство не пізніше ніж за десять календарних днів до дня запрошення рекомендованими листами, в яких зазначаються підстави запрошення, дата і час, на які запрошується керівник підприємства або вповноважений ним представник; 1.2.здійснювати перевірку фінансових і бухгалтерських документів, звітів, контрактів, калькуляцій, інших документів, а також інформації, яка перебуває в розпорядженні підприємства, що перевіряється, в тому числі в електронному вигляді; 1.3.одержувати на письмову вимогу безоплатно від керівників підприємства, що перевіряється, або вповноважених ними працівників довідки, належним чином завірені копії документів про фінансово-господарську діяльність цього підприємства та іншу інформацію, пов\'язану з визначенням бази оподаткування, нарахуванням і сплатою мит та податків, пояснення й відомості в письмовій формі; 1.4.обстежувати виробничі, складські, торговельні та інші приміщення підприємства, що перевіряється, з відображенням результатів обстеження у відповідному акті; 1.5.здійснювати контрольні обміри обсягів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, проведення в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, контрольних запусків у виробництво сировини й матеріалів, які перебували або перебувають під митним контролем чи використовувалися підприємством, що перевіряється, у виробництві готової продукції, виготовленої із сировини й матеріалів, поміщених у відповідний митний режим, або призначати проведення зазначених вище дій уповноваженими експертами; 1.6.вилучати на підприємстві оригінали первинних документів, які свідчать про порушення податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на митні органи, у порядку, встановленому законами України; 1.7.користуватися у службових справах засобами зв’язку, які належать суб’єктам господарювання, з дозволу представників підприємств; 1.8.використовувати (з попередженням про це представника підприємства) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, технічні засоби фото-, відео- та аудіофіксації з метою достовірного та об’єктивного відображення обставин, що мають значення при проведенні перевірки. 1.9.проводити зустрічні перевірки на підприємствах; 1.10.вимагати від керівників та інших посадових осіб підприємства, що перевіряється, припинення дій, що перешкоджають здійсненню повноважень посадовими особами митних органів; 1.11.вимагати від керівників підприємства, що перевіряється, проведення інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, які перебували або перебувають під митним контролем чи використовувалися цим підприємством разом із товарами, які були поміщенні у відповідний митний режим, і розрахунків, бути присутніми при проведенні, а в разі відмови в проведенні таких інвентаризацій – звертатися до суду в установленому законодавством порядку із вимогою зобов’язати підприємство, що перевіряється, до проведення таких інвентаризацій. Не пізніше наступного робочого дня після відмови підприємства від проведення інвентаризації митний орган звертається до суду за місцезнаходженням такого митного органу із заявою про спонукання підприємства щодо виконання законних вимог посадових осіб митного органу. 1.12.опечатувати архіви, складські та торговельні приміщення, якщо це необхідно для з’ясування питань перевірки. Порядок опечатування архівів, складських та торговельних приміщень установлюється Кабінетом Міністрів України; 1.13.звертатися до суду стосовно прийняття рішення щодо призупинення видаткових операцій підприємства на рахунках такого підприємства у банках та інших фінансових установах ( крім операцій щодо видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, а також визначених контролюючим органом грошових зобов’язань платника податків) за наявності хоча би однієї з таких підстав: відмови підприємства від проведення перевірки; недопущення посадових осіб митних органів до обстеження виробничих, складських, торговельних та інші приміщень підприємства; ненадання або надання у неповному обсязі документів під час проведення перевірки; ненадання або надання у неповному обсязі документів, предметів та інших матеріалів для проведення експертизи; невиконання законних вимог митних органів час проведення виїзних перевірок. Для прийняття рішення про призупинення видаткових операцій підприємств на рахунках у банках та інших фінансових установах митний орган звертається до суду за місцезнаходженням такого митного органу. 1.14.інші права, передбачені цим Кодексом та законами України. 2.Посадові особи митних органів під час проведення перевірки фінансово-господарської діяльності підприємства зобов\'язані: 2.1.проводити перевірку відповідно до її програми, що затверджується в порядку, установленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи; 2.2.додержуватися принципів законності, об’єктивності перевірки, достовірності та доказовості її результатів; 2.3.видавати керівникам підприємства примірник акта, що складається за результатами перевірки; 2.4.приймати від посадових осіб підприємства заяви, зауваження та письмові пояснення і долучати їх до матеріалів перевірки. Повноваження посадових осіб митних органів під час проведення документальних перевірок підприємств здійснюються виключно в обсязі, необхідному для з’ясування питань перевірки. 3.Посадові особи підприємства, що перевіряється, мають право: 3.1.подавати посадовим особам митного органу, які проводять перевірку, письмові заяви, зауваження, пояснення з питань, що стосуються перевірки; 3.2.вимагати у посадових осіб митного органу після закінчення перевірки примірник акта, що складається за результатами перевірки; 3.3.подавати письмові зауваження або заперечення до акта перевірки в разі незгоди з викладеними в ньому фактами та обставинами і вимагати розгляду цих зауважень або заперечень посадовими особами митних органів по суті та долучення їх до акта, що складається за результатами перевірки; 3.4.оскаржувати в установленому законодавством порядку дії посадових осіб митних органів. Посадові особи підприємства, що перевіряється, мають також інші права, передбачені законодавством. 4.Посадові особи підприємства, що перевіряється, зобов’язані: 4.1.забезпечити в разі необхідності посадових осіб митного органу робочим місцем на підприємстві, комп’ютерною та іншою обчислювальною технікою; 4.2.виконувати законні вимоги посадових осіб митного органу, у тому числі отримані в письмовій формі, які стосуються надання до перевірки документів, їх копій, інформації в електронному вигляді, проведення інвентаризацій, обстежень та інших прав посадових осіб митних органів, передбачених цим Кодексом та Податковим кодексом України; 4.3.у термін, установлений посадовими особами митного органу, поновлювати в разі відсутності бухгалтерський облік на підприємстві в обсязі, установленому законодавством; 4.4.не проводити дій, які перешкоджають здійсненню посадовими особами митного органу повноважень, передбачених цим Кодексом. Стаття 602. Підстави та порядок проведення виїзних документальних перевірок Плановою виїзною документальною перевіркою вважається перевірка підприємства щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати усіх передбачених податків та зборів, а також дотримання законодавства України з питань митної справи, здійснення контролю за яким покладено на митні органи, яка передбачена в плані роботи митного органу й проводиться за місцезнаходженням цього підприємства. Проведення планових виїзних перевірок здійснюється митними органами на підставі квартальних планів, які формуються ними самостійно, виходячи з результатів аналізу зовнішньоекономічних операцій підприємств із застосуванням системи аналізу та управління ризиками. Порядок планування митними органами виїзних документальних перевірок визначається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи. У разі планування митними та іншими контролюючими органами у звітному періоді проведення перевірки одного й того самого підприємства така перевірка проводиться зазначеними органами одночасно. Порядок координації проведення планових виїзних перевірок органами виконавчої влади, уповноваженими здійснювати контроль за нарахуванням та сплатою податків та зборів (обов’язкових платежів), визначається Кабінетом Міністрів України. Право на проведення планової виїзної документальної перевірки підприємства надається лише в тому разі, якщо цьому підприємству не пізніше ніж за десять днів до початку її проведення митним органом надіслано письмове повідомлення із зазначенням дати початку перевірки. Позаплановою виїзною документальною перевіркою вважається перевірка підприємства щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати усіх передбачених податків та зборів, а також дотримання законодавства України з питань митної справи, здійснення контролю за яким покладено на митні органи, яка не передбачена в плані роботи митного органу й проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин: 1) наявності рішення або доручення Президента України, Верховної Ради України або Кабінету Міністрів України; 2) виникнення потреби в перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини із підприємством, що перевіряється, якщо останнє не надасть пояснень та необхідних документальних підтверджень на обов\'язковий письмовий запит митного органу протягом трьох робочих днів з дати отримання запиту; 3) виявлення в ході перевірки висновків митного органу, викладених в акті документальної перевірки підприємства, яка була проведена спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи в порядку контролю за правильністю таких висновків, невідповідності їх вимогам законів, що призвело до ненадходження мит та податків до бюджетів. Проведення такої позапланової виїзної перевірки може ініціюватися спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи тільки якщо стосовно посадових осіб митного органу, які проводили планову або позапланову виїзну документальну перевірку цього підприємства, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу. При цьому спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади в галузі митної справи визначає митний орган, що проводитиме таку перевірку; 4) виявлення фактів або наявність інформації, які свідчать про можливе порушення підприємством вимог законодавства з питань митної справи. 5) системою аналізу та управління ризиками рекомендовано проведення позапланової виїзної документальної перевірки підприємства. Тривалість планової і позапланової виїзних документальних перевірок підприємств щодо дотримання законодавства України з питань митної справи не може перевищувати 60 робочих днів. У зазначений строк не включається період часу між врученням посадовій особі підприємства, що перевіряється, письмової вимоги про надання документів та відомостей та наданням вказаних документів та відомостей. У разі необхідності строки проведення планових, позапланових виїзних документальних перевірок можуть бути продовжені. Порядок продовження строків проведення планової та позапланової виїзних документальних перевірок і критерії, за якими здійснюється таке продовження, визначаються Кабінетом Міністрів України. Планова та позапланова виїзні документальні перевірки проводяться на підставі наказу відповідного митного органу з урахуванням обставин і підстав, установлених цим Кодексом. Обмеження в строках, підставах та обставинах проведення документальних перевірок підприємств, визначені цим Кодексом, не поширюються на перевірки, що проводяться або на прохання самого підприємства, або за наявності фактів, які свідчать про порушення підприємством вимог законодавства з питань митної справи, або в разі проведення перевірки відповідно до кримінально-процесуального законодавства, порушення кримінальної справи чи складення протоколу про порушення митних правил стосовно посадової особи цього підприємства. Призупинення планової та позапланової виїзної документальної перевірки підприємства перериває перебіг строку проведення перевірки. Рішення про призупинення та поновлення планової та позапланової виїзної документальної перевірки підприємства приймає керівник митного органу за письмовим поданням посадової особи, що проводить перевірку, або за обґрунтованим зверненням підприємства, діяльність якого перевіряється. У разі призупинення перевірки митний орган надсилає (вручає) підприємству та органу, який ініціював проведення перевірки, письмове повідомлення про дату призупинення перевірки. Поновлення проведення перевірки можливе одразу після повідомлення про це підприємства. Порядок призупинення планових та позапланових виїзних документальних перевірок підприємств визначається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі митної справи. Результати виїзної документальної перевірки підприємства оформлюються актом та є підставою для самостійного визначення митним органом суми податкових зобов’язань цього підприємства з мит та податків і для застосування заходів, передбачених законами України. Порядок оформлення митними органами результатів виїзних документальних перевірок підприємств визначається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи. У разі виявлення митним органом під час виїзної документальної перевірки підприємства ознак порушень митних правил або контрабанди посадові особи митного органу вживають заходів, передбачених законодавством. Стаття 603. Здійснення митними органами під час проведення виїзної документальної перевірки підприємства дій, спрямованих на з’ясування законності переміщення товарів через митний кордон України Посадові особи митного органу під час проведення планової та позапланової виїзної документальної перевірки підприємства здійснюють перевірку: наявності на товарах та/або їх упаковці спеціальних марок (маркування), ідентифікаційних знаків та інших засобів позначень товарів, що використовуються згідно з вимогами законодавства, для підтвердження дотримання вимог законодавства з питань митної справи при ввезенні товарів на митну територію України та їх належного митного оформлення; наявності в фінансово-господарських документах підприємства, що перевіряється, інформації, яка свідчить про митне оформлення товарів, якщо відповідно до вимог законодавства наявність такої інформації в зазначених документах є обов’язковою при обігу товарів на митній території України; наявності дозвільних документів щодо товарів, якщо їх наявність передбачена вимогами законодавства та є однією з умов завершення митного оформлення товарів при їх ввезенні на митну територію України. Відсутність на товарах та/або їх упаковці спеціальних марок (маркування), ідентифікаційних знаків, інших засобів позначень товарів або відсутність у фінансово-господарських документах підприємства, що перевіряється, інформації, яка свідчить про митне оформлення товарів, або недостовірність такої інформації, а також ненадання відповідних документів посадовій особі митного органу під час проведення планової та позапланової виїзної документальної перевірки підприємства або відсутність дозвільних документів щодо товарів уважається підтвердженням факту порушення вимог законодавства, в тому числі переміщення товарів через митний кордон України поза митним контролем, недекларування товарів тощо, якщо підприємство, що перевіряється, в 20-денний строк не доведе протилежне. У разі наявності фактів, викладених в частині другій цієї статті, посадові особи митного органу, які проводять перевірку, за рішенням керівника цього органу здійснюють тимчасове затримання товарів. Про тимчасове затримання товарів складається протокол, до якого додається детальний опис товарів, що затримуються, з зазначенням їх найменування, кількості, характеристик, індивідуальних ознак тощо. Протокол та опис підписуються посадовою особою митного органу, яка здійснює перевірку, особою, у якої виявлено товари, що затримуються, або її представником, а також понятими, які залучаються в порядку, визначеному цим Кодексом. Копія протоколу з описом вручається особі, у якої виявлено товари, що затримуються, або її представнику. В разі відмови особи, у якої виявлено товари, що затримуються, або її представника від підписання протоколу та опису або від отримання їх копій у протоколі робиться відповідний запис. Форма рішення керівника митного органу про тимчасове затримання товарів, протоколу тимчасового затримання та опису визначається Кабінетом Міністрів України. Тимчасово затримані товари в установленому порядку поміщаються на склад митного органу, де зберігаються протягом часу, необхідного для повного з’ясування обставин їх увезення на митну територію України. У разі подання особою, у якої виявлено тимчасово затримані товари, або її представником до митного органу протягом 20 днів від дня тимчасового затримання товарів аргументованих документальних доказів законності ввезення таких товарів на митну територію України, зазначені товари повертаються їх власнику в порядку, встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи. Плата за зберігання таких товарів на складі митного органу не справляється. У разі виявлення обставин, викладених у частині другій цієї статті, тимчасове затримання товарів може не проводитись у разі надання особою, у якої виявлено такі товари, відповідних гарантій сплати мит, податків, а також штрафів та пені, розмір яких визначається згідно з цим Кодексом та іншими законами України, за винятком випадків, коли згідно з законодавством зазначені товари є забороненими до ввезення на митну територію України або законодавством по відношенню до цих товарів установлено кількісні обмеження щодо імпорту їх на митну територію України. Порядок та форма надання гарантій, передбачених частиною шостою цієї статті, визначається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи. У разі ненадання митному органу протягом 20 робочих днів аргументованих документальних доказів законності ввезення товарів на митну територію України сума гарантій з урахуванням штрафів та пені без оформлення вантажної митної декларації перераховуються митним органом до державного бюджету, а у разі відсутності таких доказів уживаються заходи, передбачені цим Кодексом. Для розрахунку сум штрафів та пені при визначенні суми гарантії кількість податкових періодів, установлених законодавством для відповідних видів податків, обраховується, виходячи з дати оприбуткування товарів по бухгалтерському обліку підприємства до моменту надання гарантій, передбачених цією статтею. У разі встановлення під час проведення виїзної документальної перевірки підприємства обставин, зазначених у частині другій цієї статті, у тому числі за відсутності товарів унаслідок їх реалізації, знищення, передачі на відповідальне зберігання тощо, митний орган розглядає дані товари як такі, що перебувають під митним контролем, та самостійно визначає податкове зобов’язання підприємства з мит та податків без складання митної декларації. Порядок визначення митними органами податкових зобов’язань у таких випадках визначається Кабінетом Міністрів України. Стаття 604. Проведення зустрічних перевірок Посадові особи митних органів під час проведення планових і позапланових виїзних документальних перевірок підприємств з метою з’ясування питань перевірки мають право проводити зустрічні перевірки. Зустрічна перевірка – це метод підтвердження або спростування фінансово-господарських операцій підприємства, що перевіряється, та інформації, яка міститься у митній декларації, декларації митної вартості, шляхом проведення документальної перевірки на іншому підприємстві на предмет визначення виду та обсягу операцій й розрахунків, що здійснювалися, для з’ясування їх реальності та достовірності. Зустрічна перевірка проводиться, якщо підприємство не надасть пояснень та необхідних документальних підтверджень на письмовий запит митного органу протягом трьох робочих днів з дати його отримання. Результати зустрічної перевірки можуть бути використані виключно для підтвердження або спростування фінансово-господарських операцій підприємства, що перевіряється, та інформації, що міститься у митній декларації, декларації митної вартості, а також у доданих до неї комерційних супровідних та інших документах. Порядок проведення митними органами зустрічних перевірок на підприємствах визначається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи. Стаття 605. Умови допуску посадових осіб митних органів до проведення планових, позапланових виїзних документальних перевірок та зустрічних перевірок Посадові особи митного органу мають право приступити до проведення планової, позапланової виїзної документальної перевірки підприємства, а також зустрічної перевірки на підприємстві за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред’явлення відповідному підприємству посвідчення на право проведення перевірки, в якому зазначаються дата його видачі, назва митного органу, мета проведення перевірки, вид (планова або позапланова) та підстави її проведення, дата початку перевірки, посади, спеціальні звання та прізвища посадових осіб митного органу, які проводитимуть перевірку. Посвідчення на право проведення перевірки є дійсним за умови наявності підпису керівника митного органу, скріпленого печаткою митного органу. Непред’явлення підприємству посвідчення на право проведення перевірки або його подання з порушенням вимог, установлених частиною першою цієї статті, є підставою для недопущення посадових осіб митного органу до проведення перевірки. Відмова підприємства від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці другому цієї статті, не дозволяється. При пред’явленні посвідчення на право проведення перевірки керівнику підприємства або вповноваженим ним представникам такі особи розписуються у посвідченні із зазначенням свого прізвища, ім’я, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення. У разі відмови керівника підприємства або вповноважених ним представників розписатися в посвідченні на право проведення перевірки, посадовими особами митного органу складається акт за формою, встановленою спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі митної справи. Акт про відмову від підпису у посвідченні на право проведення перевірки є підставою для початку проведення такої перевірки. У разі відмови керівника підприємства або вповноважених ним представників у допуску посадових осіб митного органу до проведення перевірки складається акт за формою, встановленою спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі митної справи. Акт про відмову від допуску до проведення перевірки є підставою для звернення до суду щодо зупинення операцій на рахунках у банках та інших фінансових установах, в установленому цим Кодексом порядку, та вжиття інших заходів, передбачених законодавством. Проведення митними органами перевірок не повинно порушувати нормального режиму роботи підприємств. Відшкодування шкоди, заподіяної посадовими особами митного органу підприємству під час проведення перевірки, здійснюється в порядку, встановленому законом. Стаття 606. Невиїзні документальні перевірки 1.Невиїзною документальною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні митного органу на підставі поданих митних декларацій, товаросупровідних документів, звітів, бухгалтерської, фінансової звітності, документів, отриманих від уповноважених органів іноземних держав, та інших документів, пов\'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов\'язкових платежів), незалежно від способу їх подачі, в тому числі на вимогу митного органу, а також отриманих в установленому законодавством порядку митним органом документів, у тому числі за результатами перевірок інших підприємств. 2.Посадовим особам митних органів під час проведення невиїзної документальної перевірки для з’ясування питань, пов’язаних з перевіркою, надається право: 2.1.запрошувати керівника підприємства або вповноважених ним представників для перевірки дотримання вимог законодавства України з питань митної справи. Письмові повідомлення про такі запрошення надсилаються на підприємство не пізніше ніж за десять календарних днів до дня запрошення рекомендованими листами, в яких зазначаються підстави запрошення, дата і час, на які запрошується керівник підприємства або вповноважений ним представник; 2.2.одержувати на письмову вимогу безоплатно від керівників підприємства, що перевіряється, або вповноважених ними працівників довідки, належним чином завірені копії документів про фінансово-господарську діяльність цього підприємства та іншу інформацію, пов\'язану з визначенням бази оподаткування, нарахуванням і сплатою мит та податків, пояснення й відомості в письмовій формі; 2.3.проводити зустрічні перевірки на підприємствах; 2.4.вимагати від керівників та інших посадових осіб підприємства, що перевіряється, припинення дій, що перешкоджають здійсненню повноважень посадовими особами митних органів; 2.5.звертатися до суду стосовно прийняття рішення щодо призупинення видаткових операцій підприємства на рахунках такого підприємства у банках та інших фінансових установах (крім операцій щодо видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, а також визначених контролюючим органом грошових зобов’язань платника податків) за наявності хоча би однієї з таких підстав: ненадання або надання у неповному обсязі документів під час проведення перевірки; ненадання або надання у неповному обсязі документів, предметів та інших матеріалів для проведення експертизи; невиконання законних вимог митних органів час проведення невиїзних перевірок. Для прийняття рішення про призупинення видаткових операцій підприємств на рахунках у банках та інших фінансових установах митний орган звертається до суду за місцезнаходженням такого митного органу. 2.6.інші права, передбачені цим Кодексом та законами України. 3.Посадові особи митних органів під час проведення невиїзної документальної перевірки зобов\'язані: 3.1.додержуватися принципів законності, об’єктивності перевірки, достовірності та доказовості її результатів; 3.2.видавати керівникам підприємства примірник акта, що складається за результатами перевірки; 3.3.приймати від посадових осіб підприємства заяви, зауваження та письмові пояснення і долучати їх до матеріалів перевірки. Повноваження посадових осіб митних органів під час проведення невиїзної перевірки здійснюються виключно в обсязі, необхідному для з’ясування питань перевірки. 4.Посадові особи підприємства, що перевіряється, мають право: 4.1.подавати посадовим особам митного органу, які проводять перевірку, письмові заяви, зауваження, пояснення з питань, що стосуються перевірки; 4.2.вимагати у посадових осіб митного органу після закінчення перевірки примірник акта, що складається за результатами перевірки; 4.3.подавати письмові зауваження або заперечення до акта перевірки в разі незгоди з викладеними в ньому фактами та обставинами і вимагати розгляду цих зауважень або заперечень посадовими особами митних органів по суті та долучення їх до акта, що складається за результатами перевірки; 4.4.оскаржувати в установленому законодавством порядку дії посадових осіб митних органів. Посадові особи підприємства, що перевіряється, мають також інші права, передбачені законодавством. 5.Посадові особи підприємства, що перевіряється, зобов’язані: 5.1.виконувати законні вимоги посадових осіб митного органу, які стосуються надання до перевірки документів, їх копій, інформації в електронному вигляді та інших прав посадових осіб митних органів, передбачених цим Кодексом та законами України; 5.2.не проводити дій, які перешкоджають здійсненню посадовими особами митного органу повноважень, передбачених цим Кодексом та законами України. 6. Результати невиїзної документальної перевірки підприємства оформлюються актом та є підставою для самостійного визначення митним органом суми податкових зобов’язань цього підприємства з мит та податків і для застосування заходів, передбачених законами України. Порядок проведення невиїзних документальних перевірок, оформлення та реалізації їх матеріалів встановлюється центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи. Стаття 607. Обов’язок щодо зберігання документів Підприємства зобов’язані зберігати митні декларації, ліцензії, дозволи, сертифікати, експертні висновки, специфікації, фінансово-господарські, бухгалтерські та інші документи, необхідні для проведення документальної перевірки цих підприємств щодо дотримання законодавства з питань митної справи, протягом строків, установлених спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства». 5. Викласти статтю 342 Митного кодексу України в такій редакції: «Стаття 342. Невиконання вимог посадової особи митного органу Невиконання вимог посадової особи митного органу, пов’язаних зі здійсненням нею митного контролю або провадження в справі про контрабанду чи порушення митних правил – тягне за собою накладення штрафу у розмірі до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Повторне вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою цієї статті, а так само невиконання вимог посадової особи митного органу, пов’язані з проведенням документальної перевірки підприємства щодо дотримання законодавства з питань митної справи, – тягне за собою накладення штрафу в розмірі від п’ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». 6. Доповнити статтю 330 пунктом 3301 такого змісту: «Стаття 3301. Порушення строків зберігання документів Передчасне, до закінчення строків зберігання, установлених спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства, знищення митних декларацій, ліцензій, дозволів, сертифікатів, експертних висновків, специфікацій, фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, необхідних для проведення документальної перевірки підприємства щодо дотримання законодавства з питань митної справи, а так само втрата чи неправомірна передача іншим особам таких документів до закінчення зазначених строків – тягне за собою накладення штрафу в розмірі до ста відсотків митної вартості товарів, яких стосуються знищені, втрачені або неправомірно передані документи».
kunar: чт, Вересень 02, 2010 17:05
полностью согласен,всецело поддерживаю,надо им дать такие же права как у работников минфина штатов-таможенников,только сначала уволить всех нынешних,и набрать ...., ну допустим нынешних брокеров- через полгода,максимум год-все будет точно так же как сейчас- отсюда вывод, -сами его делайте,в меру опыта и деликатности вкупе со своей фантазией:)
Roma: чт, Вересень 02, 2010 18:46
Закон обсудить нужно, спасибо, Петр, я не видел этого текста. НО! Дело не в полномочиях и не в том, кто будет сидеть в креслах. Нужно, чтобы в процессах импортирования признали права импортеров как людей, которые живут и имеют права в нашем государстве, как стороны, участвующей в разработке законов. По закону получается, что таможеники - это государство, а мы - нет. Презумпция невиновности на нас не распространяется - одни только индикативы чего стоят! По моему, в законе нужно прописать, что общественные советы при таможнях, ассоциации импортеров, другие общественные организации участвуют с правом решающего голоса в разработке законов, по которым работает таможня. Без этого чиновники будут писать законы, какие захотят сами для себя - что сейчас и происходит! У нас полным-полно положений, которыми руководствуется ДМСУ и которые даже не зарегистрированы в минюсте.
kunar: чт, Вересень 02, 2010 19:34
"участвуют с правом решающего голоса в разработке законов" :(((((( если серьезно,- на мой взгляд,у таможни должно быть право на оперативную деятельность,но все должно быть четко выписано в Законе,не так,как в проекте этом-тут навскидку с десяток спорных положений,которые приведут к коррупции или к беспределу,и опять же- где взять оперов?- со стульев в ВМО поднять тупых зажратых павлинов? ХА-ХА, с митной варты,которая по функциям вроде близка- еще смешнее,там парни те еще
Roma: чт, Вересень 02, 2010 21:40
Это точно, но есть и другое - им будут обязаны весь бухгалтерский учет показывать, приводить его в порядок, отчитываться за использование товаров, которые импортированы, они даже в строительные дела хотят залезть. Может быть еще и анализ мочи после импортного виски делать? Таможня должна работать на границе, а не лезть на предприятие - дайте им рабочее место, средства связи(?), пылинки с них сдувайте. Какая-то их собственная система управления рисками (???) лежит в основе их права проводить проверки, все должны выходить с поднятыми руками как бандиты. А что с принципом презумпции невиновности? В большинстве статей нет ссылок, что все требования должны обосновываться в законном порядке и предоставляться в письманном виде. Да, ребята-демократы, дожились, всем будет абзац, если ТАКОЕ примут. Сам принцип неправильный - когда ДМСУ пишет налоговый кодекс - мало того, что сами себе устанавливаю права в инструкциях, так еще и законы писать будут, так и до Конституции завтра доберутся.
юрий: пт, Вересень 03, 2010 09:47
Мне особенно нравиться пункт 3301, штраф в размере 100 процентов таможенной стоимости! они че там белены объелись, че за умник там писал. Предлагаю давайте внесем предложение, к примеру такого содержания: в случае если таможня в лице своих горе "борцов за пополнение бюджета" при проведении етих проверок, или затягивании таможенного оформления, например выгрузки на досмотре, например повредили товар, при отправки декларации в номенклатуру с изменением кода, но в последствии суд отменил ето решение и деньги возвращены предприятию,и других подобных ситуаций что бы ети умники отвечали своим карманом за ихнее так называемое служебное " " рвение. Кто за?
ирина: пт, Вересень 03, 2010 14:46
на европу равняемся! только, почему-то, забыли, что принцип оформления совершенно другой. "камеральные" проверки - результат доверия: предприятие завезло, подало декларацию, в какой-то момент пришла на склад проверка - дальше по результатам. минуем тарифы, номенклатуру, частные терминалы. почему бы и нет? по этому "документу" - оставив старые приколы - добавим новые. не удивлюсь, если текст начнется фразой: "з метою спрощення та прискорення..." ....Передчасне, до закінчення строків зберігання, установлених спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства, знищення митних декларацій, ліцензій, дозволів, сертифікатів, експертних висновків, специфікацій, фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, необхідних для проведення документальної перевірки підприємства щодо дотримання законодавства з питань митної справи, а так само втрата чи неправомірна передача іншим особам таких документів до закінчення зазначених строків – тягне за собою накладення штрафу в розмірі до ста відсотків митної вартості товарів, яких стосуються знищені, втрачені або неправомірно передані документи... -это камень в огород укрсепро??? или за уничтожение базы тоже субъекты должны заплатить? еще вопрос: "чистка" тарифной базы под этот абзац попадает?
Петр: пт, Вересень 03, 2010 15:29
если мы выскажем конкретные формулировки поправок к закону, а что вообще признаем неприемлимым, это будет конкретная позиция, которую можно будет отстаивать через ассоциации импортеров или общественный совет при ДМСУ. Я с коллегами обсуждаю уже не в превый раз и всегда обнаруживается, что какждый бизнес смотрит на любой документ только со своей колокольни и нет общего движения. Нужно хотя бы общий список составить претензий к закону - тогда уже это будет что-то.
юрий: пт, Вересень 03, 2010 16:34
Предлагаю создать ассоциацию противодействия государственно-таможенному безпределу, может даже при кабинете министров украины! ))) Господа о чем мы тут говорим, что субьекта ЗНД кто-то слушает, может и слушают да только в одно ухо им влетело в другое вылетело, ДМСУ через своего главу входит в кабмин, который является субьектом законодательной иннициативы, а что наша ассоциация является субьектом законодательной иннициативы? чтобы общественная организация была мощьной она должна быть финансово крепкой, и в ней должно быть много участников, как минимум тогда можно и по бороться, внести скажем проект закона о внесении изменеия в ТКУ! Таможенное оформление максимум 3 часа, никаких тарифов и номенклатуры! думаю все за! воздержавшихся 0!
Roma: пт, Вересень 03, 2010 21:55
Да, вопрос о времени - критичный. 3 часа и не более на всю процедуру. И нечего делать таможенику вне таможни с проверками. Пускай работают там, где они должны работать - иначе завтра в ночные горшки захотят заглядывать. Презумпция невиновности должна быть основой законов - увидели нарушение, наказывайте, а то всех в одну кучу свалили и будут трясти своими плановыми и неплановыми проверками. Может предложить ввести неделю проверки, когда вся страна будет принимать всевозможных проверяющих - кормить-поить, давать связь и рабочие места в компьютерами, домой отвозить под утро. А если серьезно, то время и пределя полномочий, а также присутствие второй стороны при разбирательстве любого прецедента должны быть основой свех правил. А так выходит, что митник придумывает, в чем бы тебя заподозрить, ломает тебе весь бизнес-процесс и ни за что не отвечает вообще. "Обращайтесь в суд" - может во всемирную лигу сексуальных реформ? При вынесении любого решения должен участвовать представитель общественной отранизации - общественного совета при таможне, ассоциации соответствующего профиля. Тогда это будут взаимно ответственные гражданские отношения, а не очередь к проверяющему потенциальных преступников. Закон нарушать уже стало не выгодно, после того, как образовался капитал, а митники живут еще в 90-х и нам навязывают эти правила. Государство должно предоставлять услуги обществу, а не наоборот.
Петр: сб, Вересень 04, 2010 07:30
Юрий, по идее ассоциацией против беспредела является для нас громадська рада при ДМСУ, которая должна представлять интерсы бизнеса в разного рода процессах. Давайте обращаться к ним, у них есть сайт. Потом можно к разного рода депутатм писать в их блоги, в соет по предпринимательству Кабмина. Как только обращения по поводу этого закона станут массовыми, они организуют обсуждение этого вопроса и все желающие поучаствуют. Если сидеть и ничего не делать, даже не выражать своего мнения и не давать конкретных предложений, активная сторона - чиновники ДМСУ проведут свое решение и мы потом будем жаловаться на жизнь. А законы в нашей стране если принимаются, их потом сдвинуть с места долгое время сложно. Я не говорю, что еще с иностранными коллегами можно такое нововведение пообсуждать.
Свирид: пн, Вересень 06, 2010 20:34
Итак, имеем: Право таможни на проведение т.н. постаудита "со всеми вытекающими"... Не будем возражать, но..., только в одном случае: Пример - мой груз пересекает таможен.границу Украины Я, как декларант (брокер), составляю ГТД, в электронном ввиде (желательно), да даже и, х.. с ним, приношу во внутреннюю таможню и твердый вид ГТД+ оплачиваю в держказначейство налоги= таможня проверяет + дает добро на пропуск груза (т.е.оформляет ГТД), груз прибывает ко мне на склад, я им распоряжаюсь на свое усмотрение (в т.ч. продаю). Но... таможня имеет право в теч. 10 дней-3-х лет (с момента перес. границы) проверить правильность определения там. ст-ти, кода товара.+запросить контрагентов+ там.органы страны экспорта и т.п., и в случае выявления левантина, наложить на меня (брокера) и/или субъекта ВЭД драконовские штрафы!!! И, выходим на следующие: Убираем от таможни несвойственные ей функции - проверка экологич, печатей ( и в т.ч. СЭС, фито, и пр.+ соответствие стандартам, энергозбереженню и т.п.), убираем импоротный НДС(!!!!!!!!!!!!!) - это не таможенный платеж (отступление - НДС - НАЛОГ НА ДОБАВЛЕННУЮ СТОИМОСТЬ (!!!!) этот налог может быть применен (исходя из нормального экономической логики) тогда, и, когда ДОБАВЛЕННАЯ СТОИМОСТЬ ОБРАЗУЕТСЯ, т.е. себестоимость=затраты на пр-во+затраты паредпродажные (напр.склаирование и т.п.) и это уже сбестоимость приобретения+ затраты на доставку +затраты при реализации товара (напр. содерж.магазина или т.п.)+налогообложение+МОЯ прибыль+ др.) и ДОБАВЛЕННОЙ СТ-Ю, является ВСЕ (кроме закупочной (фактурной ст-и),и, следовательно, налоговой базой (суммой с к-рой налог должен расчитываться). При этом, данный налог ДОЛЖЕН (ОБЯЗАН) собираться ПОСЛЕ ТАМ. ОФОРМЛЕНИЯ (т.к. БАЗОЙ НДС ПРИ РЕАЛИЗАЦИИ должны является: налоги+иные затраты, в. т.ч. пошлина, +брокерские ВНУТРИ Украины+СЭСы, Фито, Сертификация + прочие и прочие). Т.е. это налог, относящийся к компетенции налоговой службы, но никак ни ДМСУ. Сертификация, СЭСы, экологии, фиты - ловите рентгены и жучков на границе, не х-й их ловить после сотен-тысяч км. внутри гос-ва. По предложенной схеме товар является оформленным в таможенном отношении (растаможен, для непонятливых) на момент пересечения границы!!!!!!!!!!!!!! Окончательные исследования СЭС (экололгии, фитиков, сертификации и т.п.) проводятся ПОСЛЕ прибытия груза на склад покупателя. Без получения штампов (разрешений) товар реализоваться не МОЖЕТ. Это теория! На практике: кто же упустит такие кормушки типа СЭС(экологи, фитики, сертификация и т.д и т.п.) = товар прибыл = типа отбираем образцы+типа проводим исследования+выставляем счет+получаем левое бабало. И результат: если из формулы отнять "левое бабло" будем исследовать месяц-два-три (вообщем пока не получим). Добовляем сюда следующие кормушки: таможня, фито, сертификация, энергозбереження, СБУ и т.д и т.п (несть им числа) и за каждой структурой стоят власть имущие. Ну и на последок, добавляем "совковое" рассуждение - ТЫ НЕ ВИНОВАТ ТОЛЬКО ТОГДА, КОГДА НА ЭТО ЕСТЬ БУМАГА! Иначе, мы не виновны, только тогда, КОГДА САМОСТОЯТЕЛЬНО (А НЕ ГОС.ОРГАНЫ) доказываем невиновностью. ВЫВОД: ЕСЛИ ТЫ НЕ ВО ВЛАСТИ: ТЫ ВИНОВЕН - ИБО У ТЕБЯ ЕСТЬ "СОЛЬДИ"! ТЫ ВИНОВЕН-ИБО ТЫ ЕСТЬ (А ТЫ НЕ МОЖЕШЬ НЕ ЕСТЬ).ТЫ ВИНОВЕН - ИБО ТЫ ДЫШИШЬ. ТЫ ВИНОВЕН УЖЕ ФАКТОМ СВОЕГО РОЖДЕНИЯ!!!!! Можешь оправдаться: отдай ( можешь закопать на известном поле (банке, фонде, страх.компании) "сольди" (ну хоть 4/5). Ешь скромно - напр. хлебушек ("три корочки"). Дыши тихо (не баламуть воздух). И не п.з.и на власть. Можешь и этого лишииться. Вот такая у нас "Страна Дураков"
White: вт, Вересень 07, 2010 09:30
И что? Были случаи влияния? Да нет))) И по ходу кто будет контролировать весь процесс? Кто будет его осуществлять? много вопросов на которые ответ один,-если все доверить тем людям которые нам трахают мозг на постах, то эти гребаные инопланетяне будут еще долбать мозги предприятию))) я понимаю что у более продвинутых юзеров в области таможенного дела появится улыбка мол "ха!! и пусть теперь директор сам находит с ними общий язык!!". Но блин вы представьте маштабы трагедии когда хотя бы один из "гнойных" критинов на ВМО ваших оформлений прийдет к вам на фирму с проверкой? Армагедон это будет рай))) и в итоге крайний будет снова брокер))) лицо которое подписало 54 графу))) и почему это списывать в размере 100 платежей штраф? а сколько списывать например с оформляющего инспектора если по его вине, то он курит, то он занят ему дали нагрузку, то он бля в туалете, то у него семейные проблемы...так сколько списывать конкретно с того кто виноват в том что затянул оформление и теперь цветы повяли им торбахаус, фрукты уже покрылись тонким слоем мошек, трактор который завезли под посевные не будет куплен так как клиент купил другой какой уже был в наличии так как дело ждать не будет когда у оформляющего инспектора закончатся метеоризмы в башке, пойдут месячные у любовницы и уедет теща нафиг))) так сколько с такого "озабоченного" жизнью инспектора снимать штрафа? и как?))) что то субъекты начинают превращаться уже из коровы дойной в корову которая еще с одного боку должна постоянно мясцо подкидывать и копытами деньги раздавать что бы блядь"доярки" и "мясники" не "зря" с нее все это снимали....какая то грустная картина....репина...приплыли,-все ночь гребли, а лодку отвязать забыли...так и живем....
юрий: вт, Вересень 07, 2010 11:12
Предлагаю нашей ассоциации взять да и заняться разработкой внесении изменений в таможенный кодекс в интересах бизнеса! начиная с прав и обязанностей таможни и заканчивая ее ответственностью! разослать всем субьектам членам ассоциации, крупным импортерам итд информацию чтобы они предоставили свои предложения в виде внесения изменения в статьи кодекса, а там уже ассоциация пусть займется обработкой данных и приведения в соответствующий вид предложений в виде проекта закона! Кто за?давайте начнем нагибать етих уродов, все на баррикады!
White: вт, Вересень 07, 2010 11:29
в связи с этим предлагаю брать УкрПочту (телефон, телеграф - для удобства и телекомуникаций)...и с этого момента я Держинский))))
White: вт, Вересень 07, 2010 11:32
нужно кинуть клич в порты))) пусть матросы подтянуться по днепру и будем брать банковую!!))))) БТР найдем в ближайших в/ч)))) сменяем на что то)))
White: вт, Вересень 07, 2010 11:35
старт 10-го!!!! в пятницу они не ждут такой прыти от народа))))) кто за?!)))
Алексей: вт, Вересень 07, 2010 11:50
Есть предложение для начала назначить 1-2х дневную забастовку. Просто не оформляться в это дни и все. Может хоть тогда они хоть о чем то задумаются. Кто ЗА?
White: вт, Вересень 07, 2010 11:52
это мысль....
White: вт, Вересень 07, 2010 12:03
ну легче по моему почту захватить)))
юрий: вт, Вересень 07, 2010 12:12
А забастовка ето тема, только вот как бы все провернуть чтоб весь киев не оформлял?
White: вт, Вересень 07, 2010 12:17
слушайте люди))) это ни к чему не приведет)))) разве к тому что получатели будут в жопе)))) нужно что бы все крупные субъекты ВЭД отказались от поставок товаров, ввозимых в Украину (импортируемых) до того момента, пока их слово и согласие не будет признано лигетивным в изменении или применении того или иного закона, приказа, который касается внешнеэкономических операций...а так просто бред...не ты как лицо уполномоченное на декларирование грузов по договору платишь деньги в бюджет, но сука спросят с тебя если что не так....
юрий: вт, Вересень 07, 2010 12:32
Тогда нужно создать всеукраинскую ассоциацию импортеров!
White: вт, Вересень 07, 2010 12:48
Юрий ты импортер? вообще то при КМУ есть такая ассоциация))) это так, для общего образования))
Алексей: вт, Вересень 07, 2010 13:15
Эффект от такой забастовки будет если провести ее в последних числах месяца, когда таможня не выполняет план. А договориться можно если не со всеми то с многими. Не подавать контейнера или машины на эти числа, на почте просто не растамаживаться. Многие руководители предприятий поймут такой шаг и поддержат.
White: вт, Вересень 07, 2010 13:32
многие это кто? Вася Петров у которого транш одно авто в год?....нет конструктива товарищи))) его нет))) предложение только одно...если брать из более менее толковых,-у каждой конторы есть мало мальски серьезный клиент ( в плане поступления в бюджет денег посредством уплаты пошлин и НДС) так вот заручившись поддержкой такого клиента (конечно же не без влияния на него и красочного описания апокалипсиса с им в главной роли), сделать союзик таких БК (брокерских контор) у которых есть "модные" (объемистые) клиенты. Вот тогда мне кажется и будет смысл ультиматумов и прочих условий...а то что Вася Петров завезет и очистит на одну машину меньше, в общем объеме оформлений херня товарищи))) заседание продолжается))) еще есть предложения? З.Ы.: и все таки нужно сначала брать почту))))))
Татьяна: вт, Вересень 07, 2010 13:57
Вы меня, конечно, уважаемые коллеги, простите, но все это у вас пустой треп. Не будете вы ни бастовать (потому как каждый посчитает свои потерянные денежки), ни заручаться поддержкой импортеров. Потрендите и в очередной раз проглотите. Что, в первый раз нас наклоняют? Раньше нас заставляли ползать на коленках и мы ползали. Теперь уже заставляют ползать на брюхе. И мы поползем. Работа у нас такая-нужно уметь со всеми договариваться. Вот мы и где катаньем, где мазаньем решаем все проблемы. Я -брокер компании импортера. Подпишусь под всеми воззваниями, потому как если прийдут нашу компанию таможенники проверять-обязательно что-нибудь нароют, проверки они для того и придуманы и план по сбору штрафов, вы ж понимаете, таможенникам тоже дадут. И при любой проблеме и штрафе закапывать шеф будет меня. Да и вообще, беспредел этот в стране достал: ежели ГТД оформлена-значит таможня признала законность процесса и любое нахождение нарушений должно быть признанием ошибки именно таможни, дальше контролирующих органов существует предостаточно. Давайте писать претензии-да хоть и в ДМСУ. Если их будет много-может хоть что-то и поменяют. А ежели три калеки напишут, как это обычно и бывает, так знаете-так нам и надо за нашу трусость. Я готова писать. КТО ЕЩЕ?!
White: вт, Вересень 07, 2010 14:05
могу сказать одно - Татьяна права в том что делать нужно ...а писать не мешки ворочать....а вот "может что то и будет..." не согласен будет....по крайней мере мы совместно с компанией Филипс Украина (который является одним из ключевых клиентов) многого добились от КРТ и от ДМСУ в частности... Пробуем дерзаем....и так по существу...что имеем? З.Ы.: может почту все таки?)))
юрий: вт, Вересень 07, 2010 18:27
Нет я не импортер, я брокер который каждый день на ТГО, но если решать проблему то решать комплексно как я писал ранее, чтоб ассоциация тех же импортеров предоставляла свой вариант внесений изменений в законодательство, хотя ето не ассоциация, ето господину или госпоже WHITE? А Совет импортеров при кабмине, ))) ето так для общего развития (между советом и ассоциацией есть разница), но нужна ассоциация именно импортеров и не при кабмине, а независимая организация скажем по типу профсоюзов, согласен такую организацию создать сложно! Но без такой организации государственно-таможенный безпредел не прекратится! давайте и организуем, кто за?
White: ср, Вересень 08, 2010 08:43
я господин))))) альтернативные организации всегда приносят пользу рынку)))) я то же за))) по чему бы и нет))
Татьяна: ср, Вересень 08, 2010 10:35
Уважаемый Юрий, я с Вами согласна и готова посильно участвовать. Вот только как это практически сделать?
Петр: ср, Вересень 08, 2010 10:46
Эмоции, конечно, это хорошо и правильно. НО По-моему, это сейчас лишний разговор. Никакие забастовки невозможны стихийно - всегда за этим стояли какие-то организационные структуры типа партий или движений. У нас это все себя настолько разрушено и дискредитировало себя, что мы в это не верим и долго верить не будем. Практически предлагаю писать свои предложения к новому таможеному кодексу и через отраслевые ассоциации импортеров (а они есть у многих) подавать предложения в кабмин, верховну раду - у кого есть какие каналы. К тому же у многих политиков сейчас есть свои блоги - того же Бродского, Козаченко и т.д. Если будет массовое информационное воздействие с конкретными предложениями - это заставит задуматься. Предлагаю поднять вопрос о том, чтобы запретить таможне писать для себя законы - они могут подавать предложения, а тексты законов должны приниматься только от Рады - там даже есть специальный институт законодательства. К тому же предлагаю поднять вопрос о том, чтобы никакие законодательные акты не принимались без одобрения общественных организаций импортеров в той отрасли, к которой они относятся. Очень здравая мысль прозвучала также относительно того, чтобы ввести ответственность конкретных лиц за ущерб нанесенный бизнесу если они действуют незаконно или затягивают решение вопроса безосоновательно. Установить минтикам жесткие сроки по времени - и давайте принимаайте решение - да или нет, а потом уже можно разбираться кто прав и кому за что отвечать.
White: чт, Вересень 09, 2010 09:01
Петр!! Это и есть дельное предложение!! В принципе я так и работаю, и могу заверить, что не только я. Фирма которая по договору оформляет "Rehau", работает так же (я очень хорошо знаю, дружу, с владельцем оформляющей компании). Простите за бурлеск чистейшей воды, написанный мной ранее, но по сути я излагал те же мысли. И ребята (и девчата) хватит опускаться до уровня перевозчиков (во времена не столь отдаленные), вы сами понимаете, что все не будут "бастовать" (своя рубаха душу греет...особенно если еще есть возможность снять ее с другого), если будет большинство, то оставшееся меньшество "не бастующих", просто продемпингует рынок и ценами, и всем остальным, результатом будет то, что клиент уйдет, так как ему нужно импортировать и все. Реальное предложение внес Петр, единственное и разумное, а Ленин броневик революция...ну ребята жить по принципу "нам солнца не нужно, нам партия светит, нам хлеба не нужно, - работу давай"...бред!! Петр я например за!! я Только за!!! и так: 1. Как сказал Петр, мы можем лобировать существующие ассоциации каждый со своей стороны, но сообща. 2. Действовать нужно разумно. 3. Не превращаться в базарных баб или куриц...смешно право...ко ко ко ко... У меня все.... По поводу самой темы форума,-если такое будет со своей стороны (заручившись поддержкой компаний которые мы оформляем) мы будем добиваться нужных для нас результатов. Нужно будет и ВТО подымем через ТПП стран евро союза. У меня все
Петр: сб, Вересень 11, 2010 19:11
Я и не предполагал, что здесь какие-то люмпенизиррванные элементы - просто так всех достали речи разноцветных деятелей с броневиков на протяжении десятилетий, что мы и сами допускаем это - но не более как иронию. Должна же быть какая-то форма эмоционального отношения к ситуации, кроме логической. На прошлой неделе мы обратились с письмами к Тигипко, Бродскому и Катеринчуку. Написали, что практика когда исполнительные органы пишут сами для себя законы должна быть запрещена, что в любом проекте закона должна быть в обязательном порядке отражаться позиция всех участников рынка, который он будет регулировать. Конкретно этот закон оценили как такой, который является экономически нецелесообразным и неэффективным ведомственным решением. Закон будем отрицать в целом как необоснованное расширение полномочий таможни. Если начать тягаться по конкретным позициям - проиграем в целом. В Верховной Раде есть Институт законотворчества, планируем обраться туда от асоциации. Партнерам за рубежом также описываем ситуацию. Вообще будем подавать предложения по изменению тамженного кодекса и инициировать этот процесс.
mabenosend: чт, Лютий 02, 2012 03:52
Действительно увлекательный материальчик. На сегодня с добротными текстами в ру_нете проблемы.
Коментувати