КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 5 сiчня 2021 р. | N 7 |
---|
Про внесення змiн у додаток до постанови Кабiнету
Мiнiстрiв України вiд 22 грудня 2010 р. N 1166
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
Внести у додаток до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 22 грудня 2010 р. N 1166 "Про єдинi вимоги до конструкцiї та технiчного стану колiсних транспортних засобiв, що експлуатуються" (Офiцiйний вiсник України, 2010 р., N 98, ст. 3483; 2017 р., N 27, ст. 778) змiни, що додаються.
Прем'єр-мiнiстр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Iнд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 сiчня 2021 р. N 7 |
ЗМIНИ,
що вносяться у додаток до постанови Кабiнету
Мiнiстрiв України вiд 22 грудня 2010 р. N 1166
1. У пунктi 5:
1) в абзацi четвертому слова "перевезення iнвалiдiв" замiнити словами "перевезення осiб з iнвалiднiстю";
2) в абзацi п'ятому слова "чи N/M" виключити, а пiсля слiв "пасажирськi таксi" доповнити словами ", для транспортування людини у невiдкладному станi та обладнаних для надання екстреної медичної допомоги вiдповiдно до встановлених вимог щодо такого виду транспорту";
3) в абзацi сьомому слова "категорiй M, N, N/M" замiнити словами "категорiй M, N", а пiсля слiв "нафтовим газом" доповнити словами "або альтернативними їм видами палива";
4) абзац восьмий викласти в такiй редакцiї:
"обладнаних як спецiалiзований санiтарний транспорт;".
2. Додаток до Єдиних загальних вимог викласти в такiй редакцiї:
"Додаток до Єдиних загальних вимог (в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 сiчня 2021 р. N 7) |
КЛАСИФIКАЦIЯ
колiсних транспортних засобiв
Класифiкацiя колiсних транспортних засобiв (далi - колiснi засоби) залежно вiд конструкцiї, призначення чи особливостей здiйснюється за такими категорiями, пiдкатегорiями та класами.
Колiснi засоби категорiї L
Категорiя L - механiчнi колiснi засоби iз двома, трьома або чотирма колесами (мотоколiснi засоби), що класифiкуються за категорiями та пiдкатегорiями вiдповiдно до таблицi 1.
Таблиця 1
Категорiя | Пiдкатегорiя | Критерiї класифiкацiї |
L1 (двоколiсний мопед) |
Колiсний засiб iз двома колесами, об'єм цилiндрiв двигуна якого не бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням, i незалежно вiд застосованої силової установки максимальна конструктивна швидкiсть якого не перевищує 50 кiлометрiв на годину | |
L1e (легкий двоколiсний засiб) |
L1e - A (велоскутер) | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 1000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має об'єм цилiндрiв двигуна не бiльше нiж 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням; 4) має максимальну конструктивну швидкiсть, що не перевищує 45 кiлометрiв на годину; 5) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 6) оснащений педалями та додатковим урухомником; 7) має додатковий урухомник, який вимикається в разi досягнення швидкостi колiсного засобу, що є меншою нiж 25 кiлометрiв на годину; 8) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 1 кiловат Колiсний засiб iз трьома або чотирма колесами, який вiдповiдає вимогам пунктiв 6-8 критерiїв класифiкацiї цiєї пiдкатегорiї, класифiкується як технiчно еквiвалентний колiсному засобу iз двома колесами пiдкатегорiї L1e - A (велоскутер) |
L1e (легкий двоколiсний засiб) |
L1е - B (двоколiсний мопед) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 1000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має об'єм цилiндрiв двигуна не бiльше нiж 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням; 4) має максимальну конструктивну швидкiсть, що не перевищує 45 кiлометрiв на годину; 5) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 4 кiловати; 6) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 7) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 6 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L1e - A |
L2 (триколiсний мопед) |
Колiсний засiб iз трьома колесами, iз будь-яким розташуванням колiс, об'єм цилiндрiв двигуна якого не бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння, i незалежно вiд застосованої силової установки максимальна конструктивна швидкiсть якого не перевищує 50 кiлометрiв на годину |
|
L2e (триколiсний мопед) |
L2e - P (для перевезення пасажирiв) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз трьома колесами та наявною силовою установкою; 3) має об'єм цилiндрiв двигуна не бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням, або не бiльше нiж 500 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз запалюванням вiд стиснення; 4) має максимальну конструктивну швидкiсть, що не перевищує 45 кiлометрiв на годину; 5) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 4 кiловати; 6) має споряджену масу не бiльше нiж 270 кiлограмiв; 7) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 8) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пункту 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L2e - U |
L2e (триколiсний мопед) |
L2e - U (для перевезення вантажiв) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз трьома колесами та наявною силовою установкою; 3) має об'єм цилiндрiв двигуна не бiльше нiж 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням, або не бiльше 500 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз запалюванням вiд стиснення; 4) має максимальну конструктивну швидкiсть, що не перевищує 45 кiлометрiв на годину; 5) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 4 кiловати; 6) має споряджену масу не бiльше нiж 270 кiлограмiв; 7) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 8) призначений виключно для перевезення вантажiв iз вiдкритою або закритою, рiвною та горизонтальною навантажувальною зоною, що вiдповiдає таким критерiям: вiдношення довжини навантажувальної площi, помноженої на ширину навантажувальної площi, до довжини колiсного засобу, помноженої на його ширину, не менше 0,3 або еквiвалентна площа для установки машин i устаткування; вантажний простiр якого вiддiлений жорсткою перегородкою вiд простору, призначеного для водiя та пасажирiв; має вантажний простiр, який може вмiстити куб iз довжиною сторони не менше нiж 600 мiлiметрiв |
L3 (мотоцикл) |
Колiсний засiб iз двома колесами, об'єм цилiндрiв двигуна якого бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння, i незалежно вiд застосованої силової установки максимальна конструктивна швидкiсть якого перевищує 50 кiлометрiв на годину | |
L3e (мотоцикл) |
L3e - A1 (малої потужностi) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L1e; 5) має об'єм цилiндрiв двигуна внутрiшнього згоряння не бiльше нiж 125 куб. сантиметрiв; 6) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 11 кiловатiв; 7) має вiдношення потужностi до маси не бiльше нiж 0,1 кiловат/кiлограм |
L3e (мотоцикл) |
L3e - A1E (малої потужностi, ендуро) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L1e; 5) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 11 кiловатiв; 6) має вiдношення потужностi до маси не бiльше нiж 0,1 кiловат/кiлограм; 7) має висоту мiсця для сидiння не менше нiж 900 мiлiметрiв; 8) має дорожнiй просвiт не менше нiж 310 мiлiметрiв; 9) загальне передавальне число на найвищiй передачi (передавальне число первинної передачi, помножене на передавальне число передачi, на якiй досягається максимальна швидкiсть, i на передавальне число головної передачi) якого не менше 6; 10) має споряджену масу разом iз масою тягової електричної батареї (у випадку електричної або гiбридної силової установки) не бiльше нiж 140 кiлограмiв; 11) не має мiсця для сидiння пасажира |
L3e (мотоцикл) |
L3e - A1T (малої потужностi, трiал) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L1e; 5) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 11 кiловатiв; 6) має вiдношення потужностi до маси не бiльше нiж 0,1 кiловат/кiлограм; 7) має висоту мiсця для сидiння не бiльше нiж 700 мiлiметрiв; 8) має дорожнiй просвiт не менше нiж 280 мiлiметрiв; 9) має мiсткiсть паливного бака не бiльше нiж 4 лiтри; 10) загальне передавальне число на найвищiй передачi (передавальне число первинної передачi, помножене на передавальне число передачi, на якiй досягається максимальна швидкiсть, i на передавальне число головної передачi) якого має не менше 7,5; 11) має споряджену масу не бiльше нiж 100 кiлограмiв; 12) не має мiсця для сидiння пасажира |
L3e (мотоцикл) |
L3e - A2 (середньої потужностi) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L1e; 5) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 35 кiловатiв; 6) має вiдношення потужностi до маси не бiльше нiж 0,2 кiловат/кiлограм; 7) не є похiдним вiд колiсного засобу, оснащеного двигуном з удвiчi бiльшою потужнiстю; 8) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L3e - A1 |
L3e (мотоцикл) |
L3e - A2E (середньої потужностi, ендуро) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 4) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 35 кiловатiв; 5) має вiдношення потужностi до маси не бiльше нiж 0,2 кiловат/кiлограм; 6) не є похiдним вiд колiсного засобу, оснащеного двигуном з удвiчi бiльшою потужнiстю; 7) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L3e - A1; 8) має висоту мiсця для сидiння не менше нiж 900 мiлiметрiв; 9) має дорожнiй просвiт не менше нiж 310 мiлiметрiв; 10) загальне передавальне число на найвищiй передачi (передавальне число первинної передачi, помножене на передавальне число передачi, на якiй досягається максимальна швидкiсть, i на передавальне число головної передачi) якого не менше 6; 11) має споряджену масу разом iз масою тягової електричної батареї (у випадку електричної або гiбридної силової установки) не бiльше нiж 140 кiлограмiв; 12) не має мiсця для сидiння пасажира |
L3e (мотоцикл) |
L3e - A2T (середньої потужностi, трiал) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4 000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2 000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2 500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 4) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 35 кiловатiв; 5) має вiдношення потужностi до маси не бiльше нiж 0,2 кiловат/кiлограм; 6) не є похiдним вiд колiсного засобу, оснащеного двигуном з удвiчi бiльшою потужнiстю; 7) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L3e - A1; 8) має висоту мiсця для сидiння не бiльше нiж 700 мiлiметрiв; 9) має дорожнiй просвiт не менше нiж 280 мiлiметрiв; 10) має мiсткiсть паливного бака не бiльше нiж 4 лiтри; 11) загальне передавальне число на найвищiй передачi (передавальне число первинної передачi, помножене на передавальне число передачi, на якiй досягається максимальна швидкiсть, i на передавальне число головної передачi) якого не менше 7,5; 12) має споряджену масу не бiльше нiж 100 кiлограмiв; 13) не має мiсця для сидiння пасажира |
L3e (мотоцикл) |
L3e - A3 (високої потужностi) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L1e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L3e - A1 i вимогами пунктiв 5 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L3e - A2 |
L3e (мотоцикл) |
L3e - A3E (високої потужностi, ендуро) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L1e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L3e - A1 i вимогами пунктiв 5 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L3e - A2; 6) має висоту мiсця для сидiння не менше нiж 900 мiлiметрiв; 7) має дорожнiй просвiт не менше нiж 310 мiлiметрiв; 8) загальне передавальне число на найвищiй передачi (передавальне число первинної передачi, помножене на передавальне число передачi, на якiй досягається максимальна швидкiсть, i на передавальне число головної передачi) якого не менше 6; 9) має споряджену масу разом iз масою тягової електричної батареї (у випадку електричної або гiбридної силової установки) не бiльше нiж 140 кiлограмiв; 10) не має мiсця для сидiння пасажира |
L3e (мотоцикл) |
L3e - A3T (високої потужностi, трiал) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз двома колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L1e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L3e - A1 i вимогами пунктiв 5 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L3e - A2; 6) має висоту мiсця для сидiння не бiльше нiж 700 мiлiметрiв; 7) має дорожнiй просвiт не менше нiж 280 мiлiметрiв; 8) має мiсткiсть паливного бака не бiльше нiж 4 лiтри; 9) загальне передавальне число на найвищiй передачi (передавальне число первинної передачi, помножене на передавальне число передачi, на якiй досягається максимальна швидкiсть, i на передавальне число головної передачi) якого не менше 7,5; 10) має споряджену масу не бiльше нiж 100 кiлограмiв; 11) не має мiсця для сидiння пасажира |
L4 (мотоцикл з боковим причепом) |
Колiсний засiб iз трьома колесами, асиметрично установленими вiдносно середньої поздовжньої вертикальної площини, об'єм цилiндрiв двигуна якого бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння, i незалежно вiд застосованої силової установки максимальна конструктивна швидкiсть якого перевищує 50 кiлометрiв на годину | |
L4e (двоколiсний мотоцикл з боковим причепом) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) вiдповiдає вимогам критерiїв класифiкацiї категорiї L3e; 3) має кiлькiсть бокових причепiв не бiльше нiж один; 4) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя та мiсця в боковому причепi не бiльше чотирьох; 5) має кiлькiсть мiсць для сидiння в боковому причепi не бiльше двох; 6) має максимальну масу, що дорiвнює технiчно допустимiй масi, заявленiй виробником |
|
L5 (трицикл) |
Колiсний засiб iз трьома колесами, симетрично установленими вiдносно середньої поздовжньої вертикальної площини, об'єм цилiндрiв двигуна якого бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння, i незалежно вiд застосованої силової установки максимальна конструктивна швидкiсть якого перевищує 50 кiлометрiв на годину | |
L5e (трицикл) |
L5e - A (для перевезення пасажирiв) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз трьома колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 1000 кiлограмiв; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L2e; 5) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя не бiльше п'яти; 6) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L5e - B |
L5e (трицикл) |
L5e - B (для перевезення вантажiв) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз трьома колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 1000 кiлограмiв; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L2e; 5) має закритий водiйський та пасажирський салон, доступний не бiльше нiж iз трьох сторiн; 6) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 7) призначений виключно для перевезення вантажiв з вiдкритою або закритою, рiвною та горизонтальною навантажувальною зоною, що вiдповiдає таким критерiям: вiдношення довжини навантажувальної площi, помноженої на ширину навантажувальної площi, до довжини колiсного засобу, помноженої на його ширину, не менше 0,3 або еквiвалентна площа для установки машин i устаткування; вантажний простiр якого вiддiлений жорсткою перегородкою вiд простору, призначеного для водiя та пасажирiв; має вантажний простiр, який може вмiстити куб з довжиною сторони не менше нiж 600 мiлiметрiв |
L6 (легкий квадроцикл) |
Колiсний засiб iз чотирма колесами, маса якого у спорядженому станi не бiльше 350 кiлограмiв без урахування маси акумуляторних батарей, максимальна конструктивна швидкiсть якого не перевищує 45 кiлометрiв на годину та об'єм цилiндрiв двигуна не бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням, або максимальна номiнальна потужнiсть якого не бiльше нiж 4 кiловати за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз запалюванням вiд стиснення, або чиста потужнiсть якого не бiльше нiж 4 кiловати незалежно вiд застосованої силової установки | |
L6e (легкий квадроцикл) |
L6e - A (легкий дорожнiй квадроцикл) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну конструктивну швидкiсть, що не перевищує 45 кiлометрiв на годину; 4) має споряджену масу не бiльше нiж 425 кiлограмiв; 5) має об'єм цилiндрiв двигуна не бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням, або не бiльше 500 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз запалюванням вiд стиснення; 6) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 7) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 4 кiловати; 8) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 7 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L6e - B |
L6e (легкий квадроцикл) |
L6e - B (легкий квадромобiль) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 3000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 1500 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну конструктивну швидкiсть, що не перевищує 45 кiлометрiв на годину; 4) має споряджену масу не бiльше нiж 425 кiлограмiв; 5) має об'єм цилiндрiв двигуна не бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням, або не бiльше 500 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз запалюванням вiд стиснення; 6) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 7) має закритий водiйський та пасажирський салон, доступний не бiльше нiж iз трьох сторiн; 8) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 6 кiловатiв |
L6e (легкий квадроцикл) |
L6e - BP (легкий квадромобiль для перевезення пасажирiв) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 3000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 1500 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну конструктивну швидкiсть, що не перевищує 45 кiлометрiв на годину; 4) має споряджену масу не бiльше нiж 425 кiлограмiв; 5) має об'єм цилiндрiв двигуна не бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням, або не бiльше 500 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз запалюванням вiд стиснення; 6) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 7) має закритий водiйський та пасажирський салон, доступний не бiльше нiж iз трьох сторiн; 8) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 6 кiловатiв; 9) призначений для перевезення пасажирiв; 10) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пункту 9 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L6e - BU |
L6e (легкий квадроцикл) |
L6e - BU (легкий квадромобiль для перевезення вантажiв) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 3000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 1500 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має максимальну конструктивну швидкiсть, що не перевищує 45 кiлометрiв на годину; 4) має споряджену масу не бiльше нiж 425 кiлограмiв; 5) має об'єм цилiндрiв двигуна не бiльше 50 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз примусовим запалюванням, або не бiльше 500 куб. сантиметрiв за умови, що в силовiй установцi застосовано двигун внутрiшнього згоряння iз запалюванням вiд стиснення; 6) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 7) має закритий водiйський та пасажирський салон, доступний не бiльше нiж iз трьох сторiн; 8) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 6 кiловатiв; 9) призначений виключно для перевезення вантажiв з вiдкритою або закритою, рiвною та горизонтальною навантажувальною зоною, що вiдповiдає таким критерiям: вiдношення довжини навантажувальної площi, помноженої на ширину навантажувальної площi, до довжини колiсного засобу, помноженої на його ширину, не менше 0,3 або еквiвалентна площа для установки машин i устаткування; вантажний простiр якого вiддiлений жорсткою перегородкою вiд простору, призначеного для водiя та пасажирiв; має вантажний простiр, який може вмiстити куб iз довжиною сторони не менше нiж 600 мiлiметрiв |
L7 (квадроцикл) | Колiсний засiб iз чотирма колесами, що не належить до категорiї L6, маса якого у спорядженому станi не бiльше 400 кiлограмiв (або 550 кiлограмiв для колiсних засобiв, призначених для перевезення вантажiв) без урахування маси акумуляторних батарей, максимальна чиста потужнiсть якого не бiльше 15 кiловатiв | |
L7e (важкий квадроцикл) |
L7e - A (важкий дорожнiй квадроцикл) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 450 кiлограмiв; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L6e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 6 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - B i вимогами пунктiв 5 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - C; 6) призначений виключно для перевезення пасажирiв; 7) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 15 кiловатiв |
L7e (важкий квадроцикл) |
L7e - A1 (квадроцикл A1) | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 450 кiлограмiв; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L6e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 6 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - B i вимогами пунктiв 5 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - C; 6) призначений виключно для перевезення пасажирiв; 7) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 15 кiловатiв; 8) має кiлькiсть мiсць для сидiння з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 9) має кермо з рукоятками (мотоциклетного типу) |
L7e (важкий квадроцикл) |
L7e - A2 (квадроцикл A2) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 450 кiлограмiв; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L6e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 6 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - B i вимогами пунктiв 5 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - C; 6) призначений виключно для перевезення пасажирiв; 7) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 15 кiловатiв; 8) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 8 - 9 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - A1; 9) має кiлькiсть мiсць для сидiння (таких, що не передбачають розташування нiг по рiзнi сторони колiсного засобу) з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох |
L7e (важкий квадроцикл) |
L7e - B (важкий квадроцикл-позашляховик) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 450 кiлограмiв (призначений для перевезення пасажирiв) або не бiльше нiж 600 кiлограмiв (призначений для перевезення вантажiв); 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L6e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - C; 6) має дорожнiй просвiт не менше нiж 180 мiлiметрiв |
L7e (важкий квадроцикл) |
L7e - B1 (квадроцикл-позашляховик) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 450 кiлограмiв (призначений для перевезення пасажирiв) або не бiльше нiж 600 кiлограмiв (призначений для перевезення вантажiв); 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L6e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - C; 6) має дорожнiй просвiт не менше нiж 180 мiлiметрiв; 7) має кiлькiсть мiсць для сидiння (таких, що передбачають розташування нiг по рiзнi сторони колiсного засобу) з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 8) має кермо з рукоятками (мотоциклетного типу); 9) має максимальну конструктивну швидкiсть, що є меншою або дорiвнює 90 кiлометрам на годину; 10) має колiсну базу, що не перевищує дорожнiй просвiт бiльше нiж у 6 разiв |
L7e (важкий квадроцикл) |
L7e - B2 (квадроцикл типу багi) | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 4000 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 2000 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 450 кiлограмiв (призначений для перевезення пасажирiв) або не бiльше нiж 600 кiлограмiв (призначений для перевезення вантажiв); 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L6e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 5 - 8 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - C; 6) має дорожнiй просвiт не менше нiж 180 мiлiметрiв; 7) має кiлькiсть мiсць для сидiння (таких, що не передбачають розташування нiг по рiзнi сторони колiсного засобу) з урахуванням мiсця водiя не бiльше трьох, два з них розмiщенi поруч; 8) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 15 кiловатiв; 9) має колiсну базу, що не перевищує дорожнiй просвiт бiльше нiж у 8 разiв |
L7e (важкий квадроцикл) |
L7e - C (важкий квадромобiль) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 3700 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 1500 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 450 кiлограмiв (призначений для перевезення пасажирiв) або не бiльше нiж 600 кiлограмiв (призначений для перевезення вантажiв); 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L6e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 6 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - B; 6) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 15 кiловатiв; 7) має максимальну конструктивну швидкiсть, що є меншою або дорiвнює 90 кiлометрам на годину; 8) має закритий водiйський та пасажирський салон, доступний не бiльше нiж iз трьох сторiн |
L7e (важкий квадроцикл) |
L7e - CP (важкий квадромобiль для перевезення пасажирiв) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 3700 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 1500 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 450 кiлограмiв (призначений для перевезення пасажирiв); 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L6e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 6-7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - B; 6) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 15 кiловатiв; 7) має максимальну конструктивну швидкiсть, що є меншою або дорiвнює 90 кiлометрам на годину; 8) має закритий водiйський та пасажирський салон, доступний не бiльше нiж iз трьох сторiн; 9) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 9-10 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - CU; 10) має кiлькiсть мiсць для сидiння (таких, що не передбачають розташування нiг по рiзнi сторони колiсного засобу) з урахуванням мiсця водiя не бiльше чотирьох |
L7e (важкий квадроцикл) |
L7e - CU (важкий квадромобiль для перевезення вантажiв) |
Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) завдовжки не бiльше 3700 мiлiметрiв, завширшки не бiльше 1500 мiлiметрiв, заввишки не бiльше 2500 мiлiметрiв; 2) iз чотирма колесами та наявною силовою установкою; 3) має споряджену масу не бiльше нiж 600 кiлограмiв; 4) не може бути класифiкований згiдно з вимогами критерiїв класифiкацiї категорiї L6e; 5) не може бути класифiкований згiдно з вимогами пунктiв 6 - 7 критерiїв класифiкацiї пiдкатегорiї L7e - B; 6) має максимальну номiнальну або чисту потужнiсть не бiльше нiж 15 кiловатiв; 7) має максимальну конструктивну швидкiсть, що є меншою або дорiвнює 90 кiлометрам на годину; 8) має закритий водiйський та пасажирський салон, доступний не бiльше нiж iз трьох сторiн; 9) має кiлькiсть мiсць для сидiння (таких, що не передбачають розташування нiг по рiзнi сторони колiсного засобу) з урахуванням мiсця водiя не бiльше двох; 10) призначений виключно для перевезення вантажiв з вiдкритою або закритою, рiвною та горизонтальною навантажувальною зоною, що вiдповiдає таким критерiям: вiдношення довжини навантажувальної площi, помноженої на ширину навантажувальної площi, до довжини колiсного засобу, помноженої на його ширину, не менше 0,3 або еквiвалентна площа для установки машин i устаткування; вантажний простiр якого вiддiлений жорсткою перегородкою вiд простору, призначеного для водiя та пасажирiв; має вантажний простiр, який може вмiстити куб iз довжиною сторони не менше нiж 600 мiлiметрiв |
Колiснi засоби категорiї M
Категорiя M - механiчнi колiснi засоби, якi мають не менше чотирьох колiс i призначенi для перевезення пасажирiв та їх багажу, що класифiкуються за категорiями та класами вiдповiдно до таблицi 2.
Таблиця 2
Категорiя | Клас | Критерiї класифiкацiї |
M1 | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя не перевищує восьми (легковий автомобiль); 2) не передбачає мiсця для пасажирiв, якi стоять; 3) кiлькiсть мiсць для сидiння може обмежуватися одним мiсцем для водiя |
|
M2 | A | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує вiсiм, але не бiльше 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу не бiльше нiж 5 тонн; 3) призначений для перевезення пасажирiв, якi стоять; 4) має мiсця для сидiння та майданчик для пасажирiв, якi стоять; 5) має одне мiсце для сидiння прiоритетної категорiї осiб |
M2 | B | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує вiсiм, але не бiльше 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу не бiльше нiж 5 тонн; 3) призначений для перевезення пасажирiв, якi сидять; 4) не має майданчика для пасажирiв, якi стоять |
M3 | A | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує вiсiм, але не бiльше 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу бiльше нiж 5 тонн; 3) призначений для перевезення пасажирiв, якi стоять; 4) має мiсця для сидiння та майданчик для пасажирiв, якi стоять; 5) має одне мiсце для сидiння прiоритетної категорiї осiб |
M3 | B | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує вiсiм, але не бiльше 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу бiльше нiж 5 тонн; 3) призначений для перевезення пасажирiв, якi сидять; 4) не має майданчика для пасажирiв, якi стоять |
M2 | I | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу не бiльше нiж 5 тонн; 3) конструкцiя якого передбачає мiсця для пасажирiв, якi стоять, i забезпечене їх безперешкодне пересування; 4) має чотири мiсця для сидiння прiоритетної категорiї осiб; 5) має одне мiсце для розташування особи, забезпеченою крiслом колiсним |
M3 | I | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу бiльше нiж 5 тонн; 3) конструкцiя якого передбачає мiсця для пасажирiв, якi стоять, i забезпечене їх безперешкодне пересування; 4) має чотири мiсця для сидiння прiоритетної категорiї осiб; 5) має одне мiсце для розташування особи, забезпеченою крiслом колiсним |
M2 | II | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу не бiльше нiж 5 тонн; 3) конструкцiя якого призначена для перевезення пасажирiв, якi переважно сидять, та допускає можливiсть перевезення пасажирiв, якi стоять у проходi мiж рядами сидiнь та/або в зонi поза проходом, на майданчику, площа якого не перевищує за розмiром площу, необхiдну для розмiщення двох здвоєних мiсць для сидiння; 4) має два мiсця для сидiння прiоритетної категорiї осiб |
M3 | II | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу бiльше нiж 5 тонн; 3) конструкцiя якого призначена для перевезення пасажирiв, якi переважно сидять, та допускає можливiсть перевезення пасажирiв, якi стоять у проходi мiж рядами сидiнь та/або в зонi поза проходом, на майданчику, площа якого не перевищує за розмiром площу, необхiдну для розмiщення двох здвоєних мiсць для сидiння; 4) має два мiсця для сидiння прiоритетної категорiї осiб |
M2 | III | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу не бiльше нiж 5 тонн; 3) конструкцiя якого призначена виключно для перевезення пасажирiв, якi сидять |
M3 | III | Колiсний засiб, що вiдповiдає таким вимогам: 1) призначений для перевезення пасажирiв, у якому кiлькiсть мiсць для сидiння без урахування мiсця водiя перевищує 22; 2) має максимальну технiчно допустиму масу бiльше нiж 5 тонн; 3) конструкцiя якого призначена винятково для перевезення пасажирiв, якi сидять |
Колiснi засоби категорiї N
Категорiя N - механiчнi колiснi засоби, якi мають не менше чотирьох колiс i призначенi для перевезення вантажiв, що класифiкуються за категорiями вiдповiдно до таблицi 3.
Таблиця 3
Категорiя | Критерiї класифiкацiї |
N 1 | Колiсний засiб, призначений для перевезення вантажiв, максимальна технiчно допустима маса якого не бiльше нiж 3,5 тонни |
N 2 | Колiсний засiб, призначений для перевезення вантажiв, максимальна технiчно допустима маса якого бiльше 3,5 тонни, але не бiльше нiж 12 тонн |
N 3 | Колiсний засiб, призначений для перевезення вантажiв, максимальна технiчно допустима маса якого бiльше нiж 12 тонн |
Колiснi засоби категорiї O
Категорiя O - причiпнi колiснi засоби, призначенi та сконструйованi для перевезення вантажiв або людей, а також для використання як житловi примiщення, що класифiкуються за категорiями вiдповiдно до таблицi 4.
Таблиця 4
Категорiя | Критерiї класифiкацiї |
O1 | Причiпний колiсний засiб iз максимальною технiчно допустимою масою не бiльше нiж 0,75 тонни |
O2 | Причiпний колiсний засiб iз максимальною технiчно допустимою масою бiльше як 0,75 тонни, але не бiльше нiж 3,5 тонни |
O3 | Причiпний колiсний засiб iз максимальною технiчно допустимою масою бiльше як 3,5 тонни, але не бiльше нiж 10 тонн |
O4 | Причiпний колiсний засiб iз максимальною технiчно допустимою масою бiльше нiж 10 тонн |
Пiдкатегорiї колiсних засобiв спецiального, спецiалiзованого призначення або пiдвищеної прохiдностi
Колiснi засоби спецiального або спецiалiзованого призначення - колiснi засоби категорiй M, N або O, призначенi для перевезення пасажирiв певних категорiй та/або вантажiв (спецiалiзованi колiснi засоби), або для виконання спецiальних робочих функцiй (спецiальнi колiснi засоби), для чого необхiдно встановлення спецiального кузова та/або устаткування, а також колiснi засоби, обладнанi виключно для пересування осiб з iнвалiднiстю та осiб, якi їх супроводжують.
Маса обладнання, змонтованого на колiсному засобi спецiального або спецiалiзованого призначення, є складовою маси колiсного засобу у спорядженому станi.
Для позначення пiдкатегорiї колiсних засобiв, якi належать до пiдкатегорiї колiсних засобiв спецiального або спецiалiзованого призначення, до лiтер i цифр, що позначають категорiю колiсного засобу, додають лiтеру "S" (M1S, N 2S тощо).
Колiснi засоби пiдвищеної прохiдностi - колiснi засоби категорiї M або N, якi мають специфiчнi технiчнi особливостi, що дають змогу використовувати їх поза дорогами iз твердим покриттям.
Для позначення пiдкатегорiї колiсних засобiв, якi належать до пiдкатегорiї колiсних засобiв пiдвищеної прохiдностi, до лiтер i цифр, що позначають категорiю колiсного засобу, додають лiтеру "G" (N 1G, M2G тощо).
Колiсний засiб спецiального або спецiалiзованого призначення пiдвищеної прохiдностi - колiсний засiб, що належить до категорiї M або N i має специфiчнi технiчнi особливостi вiдповiдно до абзацiв першого та четвертого цього роздiлу.
Для позначення пiдкатегорiї колiсних засобiв, якi належать до пiдкатегорiї колiсних засобiв спецiального або спецiалiзованого призначення пiдвищеної прохiдностi, до лiтер i цифр, що позначають категорiю транспортного засобу, додають двi лiтери "GS" (N 2GS, M3GS тощо).
____________ | |
Примiтки. | 1. Документами, що засвiдчують
вiдповiднiсть класифiкацiї колiсного засобу, є
сертифiкат типу, сертифiкат вiдповiдностi,
сертифiкат вiдповiдностi щодо iндивiдуального
затвердження, якi виданi вiдповiдно до
законодавства, або iнший документ про
пiдтвердження вiдповiдностi, що визначає, якiй
категорiї вiдповiдає колiсний засiб, виданий
уповноваженими органами або органами iз
сертифiкацiї, акредитованими вiдповiдно до
законодавства, призначеними Мiнiнфраструктури. |