Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

Середа, Серпень 13, 2025 - 08:14
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 21 серпня 2019 р. N 812


Про затвердження Положення про Державну службу України з етнополiтики та свободи совiстi та внесення змiн до Положення про Мiнiстерство культури України

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Затвердити Положення про Державну службу України з етнополiтики та свободи совiстi, що додається.

     2. Внести до Положення про Мiнiстерство культури України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 3 вересня 2014 р. N 495 (Офiцiйний вiсник України, 2014 р., N 81, ст. 2285; 2015 р., N 50, ст. 1619; 2017 р., N 53, ст. 1604; 2018 р., N 96, ст. 3176), змiни, що додаються.

Прем'єр-мiнiстр України В. ГРОЙСМАН

Iнд. 73

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 21 серпня 2019 р. N 812

ПОЛОЖЕННЯ
про Державну службу України з етнополiтики та свободи совiстi

     1. Державна служба України з етнополiтики та свободи совiстi (Держетнополiтики) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через Мiнiстра культури i який реалiзує державну полiтику у сферi мiжнацiональних вiдносин, релiгiї та захисту прав нацiональних меншин в Українi.

     2. Держетнополiтики у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України, iншими актами законодавства.

     3. Основними завданнями Держетнополiтики є:

     реалiзацiя державної полiтики у сферi мiжнацiональних вiдносин, релiгiї та захисту прав нацiональних меншин в Українi;

     внесення на розгляд Мiнiстра культури пропозицiй щодо формування державної полiтики у сферi мiжнацiональних вiдносин, релiгiї та захисту прав нацiональних меншин в Українi.

     4. Держетнополiтики вiдповiдно до покладених на неї завдань:

     1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавчих актiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, нормативно-правових актiв мiнiстерств та в установленому порядку подає їх Мiнiстровi культури;

     2) бере участь у розробленнi проектiв державних цiльових програм та забезпечує їх виконання у межах своїх повноважень;

     3) здiйснює державний контроль за додержанням законодавства про свободу совiстi та релiгiйнi органiзацiї;

     4) вивчає та аналiзує проблеми розвитку нацiональних меншин та суспiльних процесiв у сферi свободи совiстi та релiгiї;

     5) взаємодiє з центральними i мiсцевими органами виконавчої влади та органами мiсцевого самоврядування у вирiшеннi питань, що належать до її компетенцiї;

     6) встановлює контакти i координацiйнi зв'язки з вiдповiдними органами iноземних держав, до компетенцiї яких належить реалiзацiя полiтики у сферi мiжнацiональних вiдносин, релiгiї, свободи совiстi та захисту прав нацiональних меншин в Українi;

     7) забезпечує проведення релiгiєзнавчої експертизи статутiв релiгiйних органiзацiй за участю їх представникiв, представникiв наукових установ, науковцiв-релiгiєзнавцiв та iнших спецiалiстiв;

     8) проводить вiдповiдно до законодавства реєстрацiю:

     статутiв (положень) релiгiйних центрiв, управлiнь, монастирiв, релiгiйних братств, мiсiонерських товариств (мiсiй) та духовних (релiгiйних) закладiв освiти;

     релiгiйних органiзацiй як юридичних осiб;

     9) збирає та аналiзує статистичну iнформацiю щодо кiлькостi та виду релiгiйних органiзацiй, що дiють в Українi, культових будiвель, споруд та iншого майна, якi належать релiгiйним органiзацiям та/або використовуються ними, а також колишнiх культових будiвель, споруд та iншого майна, якi використовуються не за призначенням;

     10) здiйснює офiцiйне погодження питання щодо можливостi провадження проповiдницької чи iншої канонiчної дiяльностi, виконання релiгiйних обрядiв священнослужителями, релiгiйними проповiдниками, наставниками, iншими представниками зарубiжних релiгiйних органiзацiй, якi є iноземцями i тимчасово перебувають в Українi;

     11) сприяє:

     змiцненню взаєморозумiння мiж мiжрелiгiйними органiзацiями рiзних вiросповiдань та вирiшенню вiдповiдно до законодавства спiрних питань, що виникають у вiдносинах мiж такими органiзацiями;

     участi релiгiйних органiзацiй у мiжнародних форумах, дiлових контактах з мiжнародними релiгiйними центрами i зарубiжними релiгiйними органiзацiями;

     збереженню i розвитку самобутностi нацiональних меншин в Українi, задоволенню їх культурних, мовних та iнформацiйних потреб, проведенню заходiв, спрямованих на розвиток етнiчної самобутностi нацiональних меншин в Українi;

     змiцненню мiжнацiональних порозумiння та злагоди в українському суспiльствi;

     дiяльностi громадських об'єднань нацiональних меншин щодо органiзацiї i проведення культурно-мистецьких та мовно-просвiтницьких заходiв;

     органiзацiї надання консультативної допомоги щодо дiяльностi громадських об'єднань нацiональних меншин;

     розвитку етнокультурних зв'язкiв громадських об'єднань нацiональних меншин з вiдповiдними громадськими об'єднаннями за межами України;

     розширенню мiжнародного спiвробiтництва України з державами, з яких походять нацiональнi меншини в Українi;

     12) вживає в межах компетенцiї заходiв щодо:

     запобiгання проявам мiжнацiональних, расових, мiжрелiгiйних i мiжконфесiйних конфлiктiв та ворожнечi;

     забезпечення реалiзацiї прав осiб, якi належать до нацiональних меншин в Українi;

     13) розробляє заходи щодо збереження i забезпечення культурного i мовного розвитку нацiональних меншин в Українi;

     14) органiзовує проведення наукових дослiджень з питань мiжнацiональних вiдносин, забезпечення захисту прав нацiональних меншин в Українi, реалiзацiї права на свободу свiтогляду i вiросповiдання, дiяльностi релiгiйних органiзацiй, а також взаємодiє з вiтчизняними та iноземними науково-дослiдними установами i закладами освiти з метою обмiну досвiдом щодо проведення таких дослiджень;

     15) збирає та аналiзує статистичну iнформацiю щодо кiлькостi та виду громадських об'єднань нацiональних меншин в Українi;

     16) проводить монiторинг дiяльностi релiгiйних органiзацiй та громадських об'єднань нацiональних меншин в Українi;

     17) органiзовує i бере участь у проведеннi заходiв (конгресiв, симпозiумiв, форумiв, конференцiй, семiнарiв, тренiнгiв, засiдань за круглим столом, нарад тощо) в Українi i за кордоном з питань, що належать до її компетенцiї;

     18) провадить iнформацiйну та видавничу дiяльнiсть з питань, що належать до її компетенцiї;

     19) спiвпрацює та залучає закордонних українцiв до участi в культурно-мистецьких заходах в Українi та за її межами;

     20) здiйснює органiзацiйне забезпечення та проведення мiжурядових двостороннiх комiсiй iз забезпечення прав нацiональних меншин в Українi;

     21) здiйснює розгляд в установленому порядку звернень фiзичних i юридичних осiб з питань, пов'язаних з дiяльнiстю Держетнополiтики, її територiальних органiв, пiдприємств, установ, органiзацiй, що належать до сфери її управлiння;

     22) спiвпрацює в установленому порядку з державними органами, неурядовими органiзацiями iноземних держав, мiжнародними неурядовими органiзацiями;

     23) бере участь у розробленнi проектiв мiжнародних договорiв України з питань, що належать до компетенцiї Держетнополiтики;

     24) затверджує вiдповiдно до законодавства кошториси витрат на проведення заходiв, необхiдних для виконання своїх завдань, здiйснює в установленому порядку функцiї замовника пiд час закупiвлi товарiв (робiт, послуг) для державних потреб;

     25) реалiзує у межах своїх повноважень державну полiтику у сферi охорони державної таємницi, конфiденцiйної iнформацiї, що є у володiннi Держетнополiтики як суб'єкта владних повноважень;

     26) здiйснює iншi повноваження, визначенi законом.

     5. Держетнополiтики з метою органiзацiї своєї дiяльностi:

     1) здiйснює добiр персоналу в апарат Держетнополiтики;

     2) органiзовує планово-фiнансову роботу в апаратi Держетнополiтики, здiйснює контроль за використанням фiнансових i матерiальних ресурсiв;

     3) органiзовує ведення дiловодства та архiвне зберiгання документiв в апаратi Держетнополiтики вiдповiдно до встановлених правил.

     6. Держетнополiтики здiйснює свої повноваження безпосередньо, а також через утворенi в установленому порядку територiальнi органи.

     7. Держетнополiтики для виконання покладених на неї завдань має право:

     1) залучати до виконання окремих робiт, участi у вивченнi окремих питань вчених i фахiвцiв (за їх згодою), працiвникiв центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками);

     2) одержувати безоплатно iнформацiю, документи i матерiали вiд державних органiв та органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй незалежно вiд форми власностi та їх посадових осiб, а також громадян та їх об'єднань;

     3) користуватися вiдповiдними iнформацiйними базами даних державних органiв, державною системою урядового зв'язку та iншими технiчними засобами;

     4) скликати наради, утворювати комiсiї, робочi та експертнi групи;

     5) взаємодiями з державними органами, органами мiсцевого самоврядування, допомiжними органами i службами, утвореними Президентом України, тимчасовими консультативними, дорадчими та iншими допомiжними органами, утвореними Кабiнетом Мiнiстрiв України, а також з об'єднаннями громадян, профспiлками i органiзацiями роботодавцiв.

     8. Держетнополiтики у межах своїх повноважень на основi i на виконання Конституцiї та законiв України, актiв Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв Мiнкультури видає накази органiзацiйно-розпорядчого характеру, органiзовує i контролює їх виконання.

     9. Держетнополiтики очолює Голова, який призначається на посаду та звiльняється з посади Кабiнетом Мiнiстрiв України за пропозицiєю Комiсiї з питань вищого корпусу державної служби вiдповiдно до законодавства про державну службу.

     Комiсiя з питань вищого корпусу державної служби вносить Кабiнетовi Мiнiстрiв України пропозицiї щодо кандидатури для призначення на посаду Голови Держетнополiтики за результатами конкурсу вiдповiдно до законодавства про державну службу.

     Голова Держетнополiтики має двох заступникiв, якi призначаються на посаду за результатами конкурсу та звiльняються з посади Кабiнетом Мiнiстрiв України на пiдставi пропозицiй Комiсiї з питань вищого корпусу державної служби вiдповiдно до законодавства про державну службу.

     10. Голова Держетнополiтики:

     1) очолює Держетнополiтики, здiйснює керiвництво її дiяльнiстю;

     2) у межах компетенцiї органiзовує та контролює виконання в апаратi Держетнополiтики та її територiальних органах Конституцiї та законiв України, актiв Президента України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв мiнiстерств;

     3) вносить на розгляд Мiнiстра культури пропозицiї щодо забезпечення формування державної полiтики у сферi мiжнацiональних вiдносин, релiгiї та захисту прав нацiональних меншин в Українi, зокрема розробленi Держетнополiтики проекти законiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв Мiнкультури, а також позицiю щодо проектiв, розробниками яких є iншi мiнiстерства;

     4) подає Мiнiстровi культури для затвердження плани роботи Держетнополiтики;

     5) забезпечує виконання Держетнополiтики наказiв та доручень Мiнiстра культури з питань, що належать до сфери дiяльностi Держетнополiтики;

     6) забезпечує взаємодiю Держетнополiтики iз структурним пiдроздiлом Мiнкультури, визначеним Мiнiстром культури, вiдповiдальним за взаємодiю з Держетнополiтики;

     7) забезпечує дотримання встановленого Мiнiстром культури порядку обмiну iнформацiєю мiж Мiнкультури та Держетнополiтики та вчаснiсть їх подання;

     8) звiтує перед Мiнiстром культури про виконання планiв роботи Держетнополiтики та покладених на неї завдань, про усунення порушень i недолiкiв, виявлених пiд час проведення перевiрок дiяльностi Держетнополiтики, її територiальних органiв, а також про притягнення до вiдповiдальностi посадових осiб, винних у допущених порушеннях;

     9) розподiляє обов'язки мiж своїми заступниками;

     10) затверджує положення про самостiйнi структурнi пiдроздiли апарату Держетнополiтики;

     11) призначає на посади та звiльняє з посад у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовцiв апарату Держетнополiтики (якщо iнше не передбачено законом);

     12) приймає на роботу та звiльняє з роботи в порядку, передбаченому законодавством про працю, працiвникiв Держетнополiтики;

     13) вносить Мiнiстровi культури пропозицiї щодо утворення в межах граничної чисельностi державних службовцiв та працiвникiв Держетнополiтики i коштiв, передбачених на її утримання, а також щодо лiквiдацiї, реорганiзацiї Кабiнетом Мiнiстрiв України територiальних органiв Держетнополiтики, якi є юридичними особами публiчного права;

     14) утворює в межах граничної чисельностi державних службовцiв та працiвникiв Держетнополiтики i коштiв, передбачених на утримання Держетнополiтики, лiквiдує, реорганiзовує за погодженням з Кабiнетом Мiнiстрiв України та Мiнiстром культури територiальнi органи Держетнополiтики як структурнi пiдроздiли апарату Держетнополiтики;

     15) призначає на посади за погодженням iз Мiнiстром культури, головами вiдповiдних мiсцевих держадмiнiстрацiй та звiльняє з посад керiвникiв територiальних органiв Держетнополiтики, призначає на посади за погодженням з Мiнiстром культури, звiльняє з посад заступникiв керiвникiв територiальних органiв Держетнополiтики вiдповiдно до законодавства про державну службу;

     16) утворює, лiквiдує, реорганiзовує пiдприємства, установи, органiзацiї, затверджує їх положення (статути), в установленому порядку призначає на посади та звiльняє з посад їх керiвникiв, здiйснює в межах своїх повноважень iншi функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що належать до сфери її управлiння;

     17) скасовує повнiстю чи в окремiй частинi акти територiальних органiв Держетнополiтики;

     18) забезпечує реалiзацiю державної полiтики щодо державної таємницi, контроль за її збереженням в апаратi Держетнополiтики;

     19) вирiшує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi державних службовцiв та працiвникiв апарату Держетнополiтики, керiвникiв її територiальних органiв та їх заступникiв, присвоює їм ранги державних службовцiв (якщо iнше не передбачено законом);

     20) в установленому порядку вносить подання щодо представлення державних службовцiв та працiвникiв апарату Держетнополiтики, її територiальних органiв до вiдзначення державними нагородами України;

     21) органiзовує в установленому порядку пiдвищення квалiфiкацiї працiвникiв апарату Держетнополiтики;

     22) представляє в установленому порядку Держетнополiтики у вiдносинах з iншими державними органами, органами влади Автономної Республiки Крим, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами i органiзацiями в Українi та за її межами;

     23) залучає державних службовцiв та працiвникiв територiальних органiв Держетнополiтики, а також за домовленiстю з керiвниками - державних службовцiв та працiвникiв мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади, мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв влади Автономної Республiки Крим, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ i органiзацiй до розгляду питань, що належать до компетенцiї Держетнополiтики;

     24) утворює комiсiї, робочi та експертнi групи;

     25) скликає та проводить наради з питань, що належать до її компетенцiї;

     26) пiдписує накази Держетнополiтики;

     27) дає у межах повноважень обов'язковi для виконання державними службовцями i працiвниками апарату Держетнополiтики та її територiальних органiв доручення;

     28) приймає в установленому порядку рiшення про розподiл бюджетних коштiв, розпорядником яких є Держетнополiтики;

     29) здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до закону.

     11. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Держетнополiтики, обговорення основних напрямiв дiяльностi в Держетнополiтики може утворюватися колегiя.

     Рiшення колегiї можуть бути реалiзованi шляхом видання наказу Держетнополiтики.

     Для розгляду рекомендацiй та проведення консультацiй з основних питань дiяльностi в Держетнополiтики можуть утворюватися постiйнi або тимчасовi консультативнi, дорадчi та iншi допомiжнi органи.

     Рiшення про утворення чи лiквiдацiю колегiї, постiйних або тимчасових консультативних, дорадчих та iнших допомiжних органiв приймає Голова Держетнополiтики. Кiлькiсний та персональний склад колегiї, постiйних або тимчасових консультативних, дорадчих та iнших допомiжних органiв, положення про них затверджує Голова Держетнополiтики.

     12. Граничну чисельнiсть державних службовцiв та працiвникiв Держетнополiтики затверджує Кабiнет Мiнiстрiв України.

     Структуру апарату Держетнополiтики затверджує її Голова за погодженням з Мiнiстром культури.

     Штатний розпис, кошторис апарату Держетнополiтики затверджує її Голова за погодженням з Мiнфiном.

     13. Держетнополiтики є юридичною особою публiчного права, має печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власнi бланки, рахунки в органах Казначейства.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 21 серпня 2019 р. N 812

ЗМIНИ,
що вносяться до Положення про Мiнiстерство культури України

     1. У пунктi 1:

     1) абзац другий пiсля слiв "вiдновлення та збереження нацiональної пам'ятi" доповнити словами ", мiжнацiональних вiдносин, релiгiї та захисту прав нацiональних меншин";

     2) абзац третiй виключити.

     2. У пунктi 3:

     1) у пiдпунктi 1 слова ", мiжнацiональних вiдносин, релiгiї та захисту прав нацiональних меншин" виключити;

     2) пiдпункт 2 пiсля слiв "вiдновлення та збереження нацiональної пам'ятi" доповнити словами ", мiжнацiональних вiдносин, релiгiї та захисту прав нацiональних меншин".

     3. У пунктi 4:

     1) у пiдпунктi 8 слова ", культурної самобутностi корiнного народу i нацiональних меншин" виключити;

     2) пiдпункти 88 - 93, 96 - 99, 101 - 103 виключити.

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua