Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

Середа, Травень 28, 2025 - 15:25
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМIНIСТРАЦIЯ УКРАЇНИ

вiд 12.05.2010 р. N 9211/7/22-5017


Щодо застосування норм мiжнародних договорiв

<...>

     Вiдповiдно до п. 13.5 ст. 13 Закону України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 28.12.94 р. N 334/94-ВР (далi - Закон) сума фрахту, що сплачується резидентом нерезиденту за договорами фрахту, оподатковується за ставкою 6 вiдсоткiв у джерела виплати таких доходiв за рахунок цих доходiв.

     Згiдно з пунктом 18.1 статтi 18 Закону якщо мiжнародним договором, ратифiкованим Верховною Радою України, встановлено iншi правила, нiж тi, що передбаченi цим Законом, застосовуються норми мiжнародного договору.

     Оподаткування доходiв резидентiв України/Австрiї регулюється Конвенцiєю мiж Урядом України i Урядом Республiки Австрiя про уникнення подвiйного оподаткування та попередження податкових ухилень стосовно податкiв на доходи i на майно (далi - Конвенцiя).

     Згiдно з нормами п. 1h) ст. 3 Конвенцiї термiн "мiжнародне перевезення" означає будь-яке перевезення морським, рiчковим або повiтряним судном, що експлуатується пiдприємством Договiрної Держави, крiм випадкiв, коли морське, рiчкове або повiтряне судно експлуатується виключно мiж пунктами в другiй Договiрнiй Державi.

     Вiдповiдно до п. 1 статтi 8 Конвенцiї прибутки, одержанi резидентом Договiрної Держави вiд експлуатацiї морських, рiчкових або повiтряних суден у мiжнародних перевезеннях, будуть оподатковуватись лише в цiй Державi.

     Згаданi прибутки складаються в основному з прибутку, отриманого пiдприємством вiд перевезення пасажирiв або вантажiв. Однак з огляду

     на розвиток морського, рiчкового та повiтряного транспорту згадане визначення охоплює також iншi категорiї прибутку, а саме, тi, що за своїм характером тiсно пов'язанi з прибутком, отриманим безпосередньо вiд перевезень.

     Зокрема, положення п. 1 статтi 8 Конвенцiї охоплює також прибуток вiд:

     • оренди морських або повiтряних суден з екiпажем;

     • продаж пасажирських квиткiв вiд iменi iнших пiдприємств;

     • експлуатацiю автобусної лiнiї, що зв'язує мiсто з аеропортом;

     • реклама та комерцiйна пропаганда;

     • перевезення товарiв автотранспортом мiж складами i портом чи аеродромом.

     Враховуючи вищевикладене, для цiлей п. 1 статтi 8 Конвенцiї входять не виключно a) дохiд вiд здавання в оренду морських або повiтряних суден без екiпажу; b) прибутки вiд використання, утримання або здавання в оренду контейнерiв (включаючи трейлери i супутнє устаткування для транспортування контейнерiв), використовуваних для транспортування товарiв чи виробiв, якщо така оренда або таке використання, утримання або оренда, залежно вiд випадку, є побiчними стосовно експлуатацiї морського або повiтряного судна у мiжнародних перевезеннях.

Заступник Голови Н. Рубан

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua