Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

П'ятниця, Червень 13, 2025 - 22:44
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна
Документ скасований: Лист НБУ № 48-104/2347-14126 від 23.11.2011

НАЦIОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ
Департамент з питань запобiгання використанню банкiвської системи для легалiзацiї кримiнальних доходiв та фiнансування тероризму

вiд 30.07.2008 р. N 48-011/1084-10458

 

Територiальним пiдроздiлам НБУ
Банкам України
Асоцiацiї українських банкiв
Українському кредитно-банкiвському союзу
Навчальним закладам НБУ


     Нацiональний банк України, використовуючи закрiплене в пунктi 1 статтi 66 Закону України "Про банки i банкiвську дiяльнiсть" (далi - Закон про банки) право адмiнiстративного регулювання, вважає за необхiдне висловити наступнi рекомендацiї банкам, щодо ризикiв вiдмивання коштiв з використанням фiнансових операцiй якi здiйснюються на виконання договорiв про поставку товарiв без їх ввезення на митну територiю України.

     Група з розробки фiнансових заходiв боротьби з вiдмиванням грошей (FATF) рекомендує звертати особливу увагу на всi складнi, надзвичайно великi операцiї, на всi незвичнi схеми проведення операцiй, де не можна простежити очевидну економiчну або законну кiнцеву мету.

     Положення про здiйснення банками фiнансового монiторингу, затверджене постановою Правлiння НБУ N 189 вiд 14.05.2003, вiдносить клiєнтiв, що здiйснюють зовнiшньоекономiчнi операцiї до категорiї ризикових.

     Фiнансовi операцiї, якi здiйснюються на виконання зовнiшньоекономiчних договорiв про поставку товарiв без їх ввезення на митну територiю України мiстять пiдвищений ризик їх використання з протиправною метою, зокрема, з метою ухилення вiд сплати податкiв, шахрайства а також легалiзацiї доходiв, одержаних злочинним шляхом.

     Враховуючи викладене, пропонуємо придiляти пiдвищену увагу аналiзу вiдповiдностi вказаних фiнансових операцiй сутi дiяльностi та фiнансовому стану клiєнтiв, що їх здiйснюють, з врахуванням обсягiв та iнтенсивностi здiйснення таких операцiй.

     За результатами цiєї роботи, у вiдповiдностi до ст. 12 Закону України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом", банки мають визначати наявнiсть/вiдсутнiсть мотивованої пiдозри щодо здiйснення клiєнтом зазначених фiнансових операцiй з метою вiдмивання доходiв, одержаних злочинним шляхом та вживати подальших заходiв у вiдповiдностi до чинного законодавства.

Заступник Голови В. Л. Кротюк

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua