Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
Середа, Вересень 3, 2025 - 04:02
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Главная » Кодексы Украины » Бюджетний Кодекс України

Бюджетний Кодекс України

<< Предыдущая

Следующая >>

Роздiл I. БЮДЖЕТНА СИСТЕМА УКРАЇНИ ТА ОСНОВИ БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ
Глава 4. БЮДЖЕТНИЙ ПРОЦЕС ТА ЙОГО УЧАСНИКИ

     Стаття 27. Подання i розгляд законопроектiв, що впливають на показники бюджету, та введення в дiю таких законiв

     1. До законопроекту, прийняття якого призведе до змiни показникiв бюджету в поточному бюджетному перiодi, суб'єкт права законодавчої iнiцiативи зобов'язаний додати фiнансово-економiчне обґрунтування (включаючи вiдповiднi розрахунки). Якщо такi змiни показникiв бюджету передбачають зменшення надходжень бюджету та/або збiльшення витрат бюджету, до законопроекту подаються пропозицiї змiн до законодавчих актiв України щодо скорочення витрат бюджету та/або джерел додаткових надходжень бюджету для досягнення збалансованостi бюджету.

     2. Кожен законопроект, внесений до Верховної Ради України, протягом п'яти днiв направляється до Кабiнету Мiнiстрiв України для здiйснення експертизи щодо його впливу на показники бюджету та вiдповiдностi законам, що регулюють бюджетнi вiдносини.

     Кабiнет Мiнiстрiв України у двотижневий строк з дня отримання законопроекту подає до Комiтету Верховної Ради України з питань бюджету експертний висновок, пiдготовлений Мiнiстерством фiнансiв України за участю iнших заiнтересованих центральних органiв виконавчої влади. Експертний висновок до законопроекту має мiстити iнформацiю щодо повноти та достовiрностi даних, викладених у фiнансово-економiчному обґрунтуваннi, впливу законопроекту на показники бюджету (з обов'язковим визначенням вартiсної величини такого впливу), можливостей фiнансового забезпечення у вiдповiдному бюджетному перiодi, вiдповiдностi законам, що регулюють бюджетнi вiдносини, та пропозицiї щодо його розгляду.

     3. Закони України або їх окремi положення, якi впливають на показники бюджету (зменшують надходження бюджету та/або збiльшують витрати бюджету) i приймаються пiсля 15 липня року, що передує плановому, вводяться в дiю не ранiше початку бюджетного перiоду, що настає за плановим.

     4. Розгляд проекту закону про Державний бюджет України та проектiв законiв про внесення змiн до закону про Державний бюджет України вiдбувається за спецiальною процедурою, визначеною Регламентом Верховної Ради України.

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua