Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

Понеділок, Вересень 15, 2025 - 20:08
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АДМIНIСТРАЦIЯ ЗАЛIЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

24.03.08 N 11/5-9/3310-ЕП
N ЦЗМ-12/704

 

Начальникам регiональних митниць, митниць
Начальникам залiзниць, дирекцiй залiзничних перевезень


Про зважування вагонiв пiд час руху поїзда

     Вiдповiдно до Керiвництва з експлуатацiї ваг вагонних тензометричних для зважування рухомих об'єктiв: "Весы предназначены для поосевого взвешивания вагонов в движении без расцепки состава, в том числе цистерн с жидкими грузами, заполненных не менее, чем на 85%; счета числа вагонов; регистрации массы каждого вагона и массы состава; определения процентного распределения нагрузки по осям вагона и поперечной неравномерности загрузки вагона".

     Гранично допустимi похибки вказаних ваг в експлуатацiї складають:

     для вагона загальною вагою вiд 16 до 70 тонн включно при швидкостi руху вiд 2 до 10 км/год - 1% (у вiдсотках вiд 70 тонн), а при швидкостi руху вiд 10 до 20 км/год - 2% (у вiдсотках вiд 70 тонн);

     для вагона загальною вагою бiльше 70 тонн при швидкостi руху вiд 2 до 10 км/год - 1% (у вiдсотках вiд ваги, що вимiрюється), а при швидкостi руху вiд 10 до 20 км/год - 2% (у вiдсотках вiд ваги, що вимiрюється).

     У той же час частиною третьою пункту 27 Правил видачi вантажiв (далi - Правила), затверджених наказом Мiнiстерства транспорту України вiд 21.11.2000 N 644 i зареєстрованих у Мiнiстерствi юстицiї України 24.11.2000 за N 862/5083, визначено, що надлишок вантажу порiвняно з вагою, вказаною в накладнiй, вважається таким, що не перевищує норму, якщо вiн не виходить за межу граничного розходження визначення ваги нетто, яке становить 0,2 %.

     З огляду на значнi розбiжностi в гранично допустимих похибках зважування на динамiчних тензометричних вагах i визначених Правилами, цi зважування на таких вагах використовуються залiзницями в першу чергу для забезпечення безпеки руху. У випадках виявлення невiдповiдностi загальної ваги, зафiксованої пiд час зважування вагона, вазi, вказанiй у накладнiй, з метою запобiгання виникненню аварiї, вагони у яких виявлено таку невiдповiднiсть ваги, пiдлягають вiдчепленню зi складу поїзда та переважуванню на вагах для статичного зважування з гранично допустимою похибкою 0,1%. За результатами статичного зважування цих вагонiв приймається спiльне рiшення залiзницi та митного органу про можливiсть подальшого їх перевезення або про необхiднiсть перевантаження частки перемiщуваних товарiв (вантажiв) в iншi вагони з метою забезпечення безпеки руху.

     Ураховуючи викладене, отриманi в результатi зважування на динамiчних тензометричних вагах данi про загальну вагу перемiщуваних пiд митним контролем вагонiв можуть використовуватися митними органами для визначення форм та обсягу контролю, достатнiх для забезпечення додержання законодавства України з питань митної справи, проте визначальними для цiлей митного контролю даними є данi зважування на статичних вагах.

Заступник Голови Державної митної служби П.В.Пашко
Заступник генерального директора Укрзалiзницi В.В.Чорний

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua