Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

Четвер, Червень 5, 2025 - 16:59
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

вiд 15.01.2007 р. N 11/4-15/283

 

Мiнiстерству фiнансiв України


На доручення Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11.01.2007 N 265/3/1-07

     Державна митна служба України на виконання доручення Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11.01.2007 N 265/3/1-07 та у доповнення до свого листа вiд 28.12.2006 N 11/1-15/15017 повiдомляє.

     Вiдповiдно до частини третьої статтi 1 Закону України "Про систему оподаткування" вiд 25.06.91 N 1251-XII ставки, механiзм справляння податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв), за винятком особливих видiв мита та збору у виглядi цiльової надбавки до дiючого тарифу на електричну та теплову енергiю, збору у виглядi цiльової надбавки до затвердженого тарифу на природний газ для споживачiв усiх форм власностi, i пiльги щодо оподаткування не можуть встановлюватися або змiнюватися iншими законами України, крiм законiв про оподаткування.

     Пiдпунктом 7 пункту 3 роздiлу II Закону України "Про внесення змiн до деяких законодавчих актiв України з питань оподаткування" вiд 30.11.2006 N 398-V встановлено, що у 2007 роцi забороняється надання вiдстрочок щодо термiнiв сплати податкових зобов'язань суб'єктiв господарювання за податками, зборами (обов'язковими платежами), крiм надання iнвестицiйного податкового кредиту з податку на прибуток.

     Цей Закон є законом про оподаткування i його норми в частинi заборони вiдстрочок поширюються на всi податки i збори (обов'язковi платежi), у тому числi на податок на додану вартiсть, встановлюючи виключення лише для iнвестицiйного податкового кредиту з податку на прибуток.

     У вiдповiдностi до статтi 65 Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рiк" вiд 19.12.2006 N 489-V також заборонено у 2007 роцi надання вiдстрочок щодо термiнiв сплати податкових зобов'язань суб'єктiв господарювання за податками, зборами (обов'язковими платежами).

     При цьому, частиною другою статтi 4 Бюджетного кодексу України встановлено, що при здiйсненнi бюджетного процесу в Українi положення нормативно-правових актiв застосовуються лише в частинi, в якiй вони не суперечать положенням Конституцiї України, цього Кодексу та закону про Державний бюджет України.

     Слiд також мати на увазi, що у минулому роцi статтею 66 Закону України "Про Державний бюджет України на 2006 рiк" вiд 20.12.2005 N 3235-IV дiяла заборона на здiйснення розрахункiв з бюджетом у негрошовiй формi, в тому числi шляхом взаємозалiку, застосування векселiв, бартерних операцiй та зарахування зустрiчних платiжних вимог у фiнансових установах.

     Цiєю ж статтею Закону України "Про Державний бюджет України на 2006 рiк" було встановлено виняток для окремих операцiй, у тому числi для операцiй по сплатi податку на додану вартiсть при iмпортуваннi на митну територiю України товарiв, а статтею 70 цього ж Закону було заборонено надавати у 2006 роцi вiдстрочки термiнiв сплати лише заборгованостi (недоїмки) суб'єктiв господарювання за податками, зборами (обов'язковими платежами).

     На вiдмiну вiд минулорiчних законодавчих норм у поточному бюджетному роцi такi виключення для застосування вексельної форми розрахунку в бюджетному законодавствi вiдсутнi.

     Враховуючи вищевикладене, питання застосування у 2007 роцi податкових векселiв при розрахунках з бюджетом з податку на додану вартiсть потребує врегулювання на законодавчому рiвнi шляхом внесення змiн до вiдповiдних законiв України.

     Водночас, ряд суб'єктiв господарювання, якi займаються виробничою дiяльнiстю, мають значнi суми невiдшкодованого податку на додану вартiсть, пiдтвердженi податковими органами. Наявнiсть невiдшкодованих платникам податкiв з бюджету сум коштiв свiдчить про заборгованiсть держави перед такими суб'єктами господарювання й тому при наданнi ними пiд час митного оформлення iмпортованих товарiв у сплату податку на додану вартiсть податкового векселя можливо розглядати не як вiдстрочку сплати податкових зобов'язань, а як один iз шляхiв погашення бюджетного вiдшкодування по цьому податку.

     У зв'язку з цим та з метою усунення чисельних скарг з боку платникiв податкiв й забезпечення належного функцiонування вiтчизняних товаровиробникiв пропонуємо до законодавчого врегулювання порушеного питання розглянути можливiсть надання дозволу на розрахунки податковими векселями тим платникам, у яких на момент митного оформлення товарiв є пiдтверджене право на вiдшкодування податку на додану вартiсть за результатами попереднього звiтного перiоду.

Заступник Голови Служби О. П. Шейко

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua