Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

П'ятниця, Травень 23, 2025 - 19:09
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 28 жовтня 2004 р. N 1428


Про закупiвлю товарiв i послуг в рамках авансу позики для пiдготовки проекту "Пiдвищення ефективностi управлiння реформою системи соцiального захисту в Українi"

     З метою забезпечення виконання мiжнародних зобов'язань щодо проекту "Пiдвищення ефективностi управлiння реформою системи соцiального захисту в Українi" та вiдповiдно до частини другої статтi 2 Закону України "Про закупiвлю товарiв, робiт i послуг за державнi кошти" Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Визначити як специфiчнi товари i послуги, закупiвля яких здiйснюється в рамках авансу позики для пiдготовки проекту "Пiдвищення ефективностi управлiння реформою системи соцiального захисту в Українi", що реалiзується вiдповiдно до Листа-угоди вiд 7 жовтня 2004 р. N P 4060-UA мiж Україною i Мiжнародним банком реконструкцiї та розвитку, згiдно з додатком.

     2. Взяти до вiдома, що закупiвля товарiв i послуг, зазначених у пунктi 1 цiєї постанови, здiйснюється в порядку, встановленому Листом-угодою вiд 7 жовтня 2004 р. N P 4060-UA мiж Україною i Мiжнародним банком реконструкцiї та розвитку.

Прем'єр-мiнiстр України В.ЯНУКОВИЧ

Iнд. 27

 

Додаток
до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 28 жовтня 2004 р. N 1428

ПЕРЕЛIК
товарiв i послуг, закупiвля яких здiйснюється в рамках авансу позики для пiдготовки проекту "Пiдвищення ефективностi управлiння реформою системи соцiального захисту в Українi"

     1. Технiчне оснащення робочих мiсць в управлiннях працi та соцiального захисту населення районних, районних у мм. Києвi та Севастополi держадмiнiстрацiй, структурних пiдроздiлах з питань працi та соцiального захисту населення виконавчих органiв мiських, районних у мiстах рад.

     2. Розроблення з урахуванням запровадження соцiальної допомоги всiх видiв за єдиною заявою та виконання програм навчання персоналу управлiнь працi та соцiального захисту населення районних, районних у мм. Києвi та Севастополi держадмiнiстрацiй, структурних пiдроздiлiв з питань працi та соцiального захисту населення виконавчих органiв мiських, районних у мiстах рад.

     3. Розроблення програмного забезпечення для системи соцiального захисту населення.

     4. Проведення експертизи програмного забезпечення системи соцiального захисту населення.

     5. Проведення аналiтичного дослiдження актiв законодавства у сферi соцiального захисту населення та розроблення пропозицiй щодо їх удосконалення.

     6. Проведення монiторингу пiдготовки i реалiзацiї проекту на регiональному рiвнi та здiйснення координацiї пов'язаних з цiєю роботою заходiв.

     7. Пiдготовка та здiйснення навчальних поїздок до зарубiжних країн для вивчення досвiду роботи з проведення реформи у сферi соцiального захисту населення.

     8. Пiдготовка та перевiрка на практицi ефективностi моделей iнформування отримувачiв соцiальної допомоги та громадськостi з питань соцiального захисту населення.

     9. Проведення роботи з вивчення рiвня поiнформованостi громадськостi з питань соцiального захисту та громадської думки щодо його ефективностi.

     10. Удосконалення монiторингу показникiв бiдностi, у тому числi на регiональному рiвнi.

     11. Проведення семiнарiв, конференцiй i практичних занять за темами проекту.

     12. Створення системи фiнансового менеджменту.

     13. Розроблення технiко-економiчного обґрунтування проекту вiдповiдно до Порядку пiдготовки та реалiзацiї проектiв економiчного i соцiального розвитку України, якi пiдтримуються мiжнародними фiнансовими органiзацiями, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 жовтня 2001 р. N 1317.

     14. Пiдготовка планiв та вiдповiдних документiв для закупiвлi товарiв i послуг, необхiдних для реалiзацiї проекту.

     15. Пiдготовка посiбника з питань управлiння проектом.

     16. Закупiвля послуг, що надаються консультантами з питань управлiння проектом, технiчне оснащення їх робочих мiсць. Здiйснення вiдряджень. Придбання канцелярських товарiв та витратних матерiалiв. Забезпечення телефонним зв'язком. Надання можливостi для користування мережею Iнтернет. Забезпечення перекладу пов'язаної з пiдготовкою та реалiзацiєю проекту документацiї, розмiщення оголошень про проведення конкурсiв (тендерiв) в засобах масової iнформацiї. Оренда примiщення для розташування групи управлiння проектом.

     17. Проведення аудиту, пов'язаного з використанням авансу позики за проектом.

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті

Дошка оголошень

Пропонуємо послуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua