Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

Вівторок, Серпень 5, 2025 - 08:36
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

МIНIСТЕРСТВО ЕКОНОМIКИ ТА З ПИТАНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ IНТЕГРАЦIЇ
УКРАЇНИ

вiд 22.04.2003 р. N 75-07/368


     Вiдповiдно до ст. 1 Закону України "Про загальнi засади створення i функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон (СЕЗ)", метою створення СЕЗ є залучення iноземних iнвестицiй та сприяння їм, активiзацiя спiльно з iноземними iнвесторами пiдприємницької дiяльностi для нарощування експорту товарiв i послуг, постачання на внутрiшнiй ринок високоякiсної продукцiї та послуг, залучення й впровадження нових технологiй, ринкових методiв господарювання, полiпшення використання природних i трудових ресурсiв, прискорення соцiально-економiчного розвитку України тощо.

     Окрiм цього, згiдно зi ст. 1 Концепцiї створення СЕЗ в Українi як додатку до постанови КМУ вiд 14.03.94 р. N 167 "Про Концепцiю створення спецiальних (вiльних) економiчних зон в Українi", СЕЗ створюються також для стимулювання структурних перетворень в економiцi шляхом залучення iноземних iнвестицiй, запозичення передового органiзацiйного та управлiнського досвiду ринкових методiв господарювання, пiдвищення життєвого рiвня населення тощо.

     У ст. 2 Концепцiї створення СЕЗ в Українi визначено, що банкiвсько-страховi (офшорнi) зони - це зони, в яких запроваджується особливо сприятливий режим здiйснення банкiвських та страхових операцiй в iноземнiй валютi для обслуговування нерезидентiв. Офшорний статус надається банкiвським та страховим установам, якi були створенi за участi лише нерезидентiв i обслуговують лише ту частину пiдприємницької дiяльностi, що здiйснюється за межами України.

     Вiдповiдно до ст. 18.3 Закону України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 22.05.97 р. N 283/97-ВР, у разi укладення договорiв, якi передбачають здiйснення оплати товарiв (робiт, послуг) на користь нерезидентiв, що мають офшорний статус чи при здiйсненнi розрахункiв через таких нерезидентiв або через їх банкiвськi рахунки, незалежно вiд того, чи здiйснюється така оплата (в грошовiй чи iншiй формi) безпосередньо або через iнших резидентiв, або нерезидентiв, витрати платникiв податку на оплату вартостi таких товарiв (робiт, послуг) включається до складу їх валових витрат у сумi, що становить 85 вiдсоткiв вiд вартостi цих товарiв (робiт, послуг).

     Ця норма починає застосовуватися з календарного кварталу, наступного за кварталом, на який припадає офiцiйне опублiкування перелiку офшорних зон, встановленого Кабiнетом Мiнiстрiв України (перелiк офшорних зон встановлено розпорядженням Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 24.02.2003 р. N 77).

     Отже, можна зробити висновок, що створення спецiальних (вiльних) економiчних зон в Українi має велике стратегiчне значення для розвитку економiки України.

Начальник управлiння зв'язкiв з громадськiстю Мiнекономiки Я. Демченков

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua