Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
Четвер, Травень 15, 2025 - 04:24
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Главная » Кодексы Украины » Бюджетний Кодекс України

Бюджетний Кодекс України

<< Предыдущая

Следующая >>

Роздiл III. МIСЦЕВI БЮДЖЕТИ
Глава 12. СКЛАДАННЯ, РОЗГЛЯД, ЗАТВЕРДЖЕННЯ, ВИКОНАННЯ ТА ЗВIТНIСТЬ МIСЦЕВИХ БЮДЖЕТIВ

     Стаття 78. Виконання мiсцевих бюджетiв

     1. Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi державнi адмiнiстрацiї, виконавчi органи вiдповiдних мiсцевих рад або сiльськi голови (якщо вiдповiднi виконавчi органи не створенi згiдно iз законом) забезпечують виконання вiдповiдних мiсцевих бюджетiв. Мiсцевi фiнансовi органи здiйснюють загальну органiзацiю та управлiння виконанням вiдповiдного мiсцевого бюджету, координують дiяльнiсть учасникiв бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

     2. Казначейське обслуговування мiсцевих бюджетiв здiйснюється територiальними органами Державного казначейства України вiдповiдно до статтi 43 цього Кодексу.

     Державне казначейство України веде облiк усiх надходжень, що належать мiсцевим бюджетам, та за поданням органiв, що контролюють справляння надходжень бюджету, погодженим з вiдповiдними мiсцевими фiнансовими органами, здiйснює повернення коштiв, помилково або надмiру зарахованих до бюджету.

     3. Мiсцевий бюджет виконується за розписом, який затверджується керiвником мiсцевого фiнансового органу. До затвердження розпису мiсцевого бюджету керiвником мiсцевого фiнансового органу затверджується тимчасовий розпис мiсцевого бюджету на вiдповiдний перiод. Керiвник мiсцевого фiнансового органу протягом бюджетного перiоду забезпечує вiдповiднiсть розпису мiсцевого бюджету встановленим бюджетним призначенням.

     4. Мiсцевий фiнансовий орган за участю органiв, що контролюють справляння надходжень бюджету, у процесi виконання мiсцевого бюджету за доходами здiйснює прогнозування та аналiз доходiв вiдповiдного бюджету.

     5. Податки i збори (обов'язковi платежi) та iншi доходи мiсцевого бюджету визнаються зарахованими до мiсцевого бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок i не можуть акумулюватися на рахунках органiв, що контролюють справляння надходжень бюджету.

     Органи, що контролюють справляння надходжень бюджету, забезпечують своєчасне та в повному обсязi надходження до мiсцевих бюджетiв податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв) та iнших доходiв мiсцевих бюджетiв вiдповiдно до законодавства.

     6. Виконання мiсцевих бюджетiв за видатками та кредитуванням здiйснюється вiдповiдно до статей 46 - 51 цього Кодексу.

     7. Рiшення про внесення змiн до рiшення про мiсцевий бюджет ухвалюється Верховною Радою Автономної Республiки Крим, вiдповiдною мiсцевою радою на пiдставi офiцiйного висновку мiсцевого фiнансового органу про перевиконання чи недовиконання дохiдної частини загального фонду, про обсяг залишку коштiв загального та спецiального фондiв (крiм власних надходжень бюджетних установ) вiдповiдного бюджету. Факт перевиконання дохiдної частини загального фонду мiсцевого бюджету визнається за пiдсумками першого пiврiччя та наступних звiтних перiодiв з початку поточного бюджетного перiоду на пiдставi офiцiйних висновкiв мiсцевого фiнансового органу за умови перевищення доходiв загального фонду мiсцевого бюджету (без урахування мiжбюджетних трансфертiв), врахованих у розписi мiсцевого бюджету на вiдповiдний перiод, не менше нiж на 5 вiдсоткiв. Факт недоотримання доходiв загального фонду мiсцевого бюджету визнається на пiдставi офiцiйного висновку мiсцевого фiнансового органу за пiдсумками квартального звiту в разi недоотримання доходiв загального фонду мiсцевого бюджету, врахованих у розписi мiсцевого бюджету на вiдповiдний перiод, бiльше нiж на 15 вiдсоткiв.

     8. Рiшення про внесення змiн до рiшення про мiсцевий бюджет можуть бути ухваленi Верховною Радою Автономної Республiки Крим, вiдповiдною мiсцевою радою з урахуванням положень статтi 52 цього Кодексу, в разi необхiдностi перерозподiлу бюджетних призначень мiж головними розпорядниками бюджетних коштiв (за наявностi вiдповiдного обґрунтування) та в iнших випадках, передбачених цим Кодексом.

     9. Ведення бухгалтерського облiку виконання мiсцевих бюджетiв та порядок закриття рахункiв мiсцевих бюджетiв пiсля закiнчення бюджетного перiоду здiйснюються з урахуванням положень статей 56 i 57 цього Кодексу.

     10. Пiсля набрання чинностi законом про Державний бюджет України органам державної влади та їх посадовим особам забороняється приймати рiшення, що призводять до виникнення додаткових витрат мiсцевих бюджетiв, без визначення джерел коштiв, видiлених державою для забезпечення цих витрат.

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті

Дошка оголошень

Пропонуємо послуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua