Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС
 logo
Понедельник, Сентябрь 1, 2025 - 17:24
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная

Євросоюз вирішив захиститися від біодизелю з Китаю тимчасовими митами

 Торговельні суперечки між Європою та Китаєм зачепили ще один товар

Європейський Союз 14 серпня вирішив запровадити тимчасове антидемпінгове мито на імпорт біодизеля з Китаю. Про це повідомляється в Офіційному журналі ЄС.

Ставка мита, залежно від виробника, варіюється від 12,8% до 36,4% і вводиться на пів року.

Рішення ухвалено за результатами розслідуванням, яке Єврокомісія провела на основі скарг європейських виробників біопалива.

Європа – найбільший експортний ринок для китайських постачальників біодизеля, але після того як Єврокомісія у 2023 році почала антидемпінгове розслідування, постачання впали. За перші шість місяців 2024 року вони скоротилися на 51% порівняно з аналогічним періодом попереднього року – до 567 440 тонн, пише Reuters з посиланням на дані китайської митниці.

Червневі постачання взагалі стали найменшими з середини 2019 року.

На своєму піку у 2023 році експорт китайського біодизеля до ЄС сягнув 1,8 млн тонн. Частка Китаю в постачаннях становила 90%.

Найбільший імпортер біодизеля з Китаю – Нідерланди. За ними йдуть Бельгія та Іспанія.

Китайські виробники біодизеля за останні роки отримали величезні прибутки, максимально скориставшись зеленою політикою Євросоюзу, яка надає субсидії компаніям, що використовують біодизель як екологічне паливо для транспорту. Серед них – Repsol, Shell і Neste.

Багато китайських виробників біодизеля є невеликими приватними заводами з кількома десятками працівників, які переробляють відпрацьовану олію з ресторанів.

Мита стосуватимуться понад 40 компаній, серед яких провідні виробники Zhejiang Jiaao, Henan Junheng і Longyan Zhuoyue Group.

  • На початку липня 2024 року Євросоюз запровадив імпортне мито в 38%,, щоб обмежити наплив дешевих китайських електромобілів на європейський ринок.
  • У відповідь Китай розпочав антидемпінгове розслідування щодо імпорту свинини та її субпродуктів з ЄС і подав скаргу до Світової організація торгівлі.
ЛІГА:ЗАКОН
Пнд, Август 19, 2024 08:56

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua