Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС

 logo

Воскресенье, Сентябрь 14, 2025 - 01:27
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная
Документ скасований: Лист НБУ № 48-104/2347-14126 від 23.11.2011

НАЦIОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ
Департамент з питань запобiгання використанню банкiвської системи для легалiзацiї кримiнальних доходiв та фiнансування тероризму

вiд 30.07.2008 р. N 48-011/1084-10458

 

Територiальним пiдроздiлам НБУ
Банкам України
Асоцiацiї українських банкiв
Українському кредитно-банкiвському союзу
Навчальним закладам НБУ


     Нацiональний банк України, використовуючи закрiплене в пунктi 1 статтi 66 Закону України "Про банки i банкiвську дiяльнiсть" (далi - Закон про банки) право адмiнiстративного регулювання, вважає за необхiдне висловити наступнi рекомендацiї банкам, щодо ризикiв вiдмивання коштiв з використанням фiнансових операцiй якi здiйснюються на виконання договорiв про поставку товарiв без їх ввезення на митну територiю України.

     Група з розробки фiнансових заходiв боротьби з вiдмиванням грошей (FATF) рекомендує звертати особливу увагу на всi складнi, надзвичайно великi операцiї, на всi незвичнi схеми проведення операцiй, де не можна простежити очевидну економiчну або законну кiнцеву мету.

     Положення про здiйснення банками фiнансового монiторингу, затверджене постановою Правлiння НБУ N 189 вiд 14.05.2003, вiдносить клiєнтiв, що здiйснюють зовнiшньоекономiчнi операцiї до категорiї ризикових.

     Фiнансовi операцiї, якi здiйснюються на виконання зовнiшньоекономiчних договорiв про поставку товарiв без їх ввезення на митну територiю України мiстять пiдвищений ризик їх використання з протиправною метою, зокрема, з метою ухилення вiд сплати податкiв, шахрайства а також легалiзацiї доходiв, одержаних злочинним шляхом.

     Враховуючи викладене, пропонуємо придiляти пiдвищену увагу аналiзу вiдповiдностi вказаних фiнансових операцiй сутi дiяльностi та фiнансовому стану клiєнтiв, що їх здiйснюють, з врахуванням обсягiв та iнтенсивностi здiйснення таких операцiй.

     За результатами цiєї роботи, у вiдповiдностi до ст. 12 Закону України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом", банки мають визначати наявнiсть/вiдсутнiсть мотивованої пiдозри щодо здiйснення клiєнтом зазначених фiнансових операцiй з метою вiдмивання доходiв, одержаних злочинним шляхом та вживати подальших заходiв у вiдповiдностi до чинного законодавства.

Заступник Голови В. Л. Кротюк

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua