Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС

 logo

Среда, Май 28, 2025 - 13:04
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 7 березня 2023 р. N 246


Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13 червня 2000 р. N 950

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     Внести до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13 червня 2000 р. N 950 "Про затвердження Порядку проведення службового розслiдування стосовно осiб, уповноважених на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування, та осiб, якi для цiлей Закону України "Про запобiгання корупцiї" прирiвнюються до осiб, уповноважених на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування" (Офiцiйний вiсник України, 2000 р., N 24, ст. 1004; 2017 р., N 76, ст. 2331) змiни, що додаються.

Прем'єр-мiнiстр України Д. ШМИГАЛЬ

Iнд. 29

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 7 березня 2023 р. N 246

ЗМIНИ,
що вносяться до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13 червня 2000 р. N 950

     1. Назву та пункт 1 постанови викласти в такiй редакцiї:

"Про затвердження Порядку проведення службового розслiдування";

     "1. Затвердити Порядок проведення службового розслiдування, що додається.".

     2. Порядок проведення службового розслiдування стосовно осiб, уповноважених на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування, та осiб, якi для цiлей Закону України "Про запобiгання корупцiї" прирiвнюються до осiб, уповноважених на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування, затверджений зазначеною постановою, викласти в такiй редакцiї:

"ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 13 червня 2000 р. N 950
(в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 7 березня 2023 р. N 246)

ПОРЯДОК
проведення службового розслiдування

     1. Цей Порядок визначає процедуру проведення службового розслiдування стосовно осiб, на яких поширюється дiя Закону України "Про запобiгання корупцiї" (далi - Закон).

     2. Вiдповiдно до цього Порядку може бути проведено службове розслiдування в разi:

     невиконання або неналежного виконання особою, уповноваженою на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування, чи особою, яка для цiлей Закону прирiвнюється до осiб, уповноважених на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування, службових обов'язкiв, перевищення своїх повноважень, а також недодержання вимог законодавства;

     внесення подання спецiально уповноваженого суб'єкта у сферi протидiї корупцiї або припису Нацiонального агентства з питань запобiгання корупцiї (далi - Нацiональне агентство) з метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупцiйного або пов'язаного з корупцiєю правопорушення чи невиконанню вимог Закону в iнший спосiб;

     вимоги особи, уповноваженої на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування, чи особи, яка для цiлей Закону прирiвнюється до осiб, уповноважених на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування, щодо зняття безпiдставних, на її думку, звинувачень або пiдозри.

     У випадку, передбаченому абзацом третiм цього пункту, службове розслiдування проводиться за фактом виявленого порушення або стосовно особи, яка вчинила таке порушення.

     За анонiмними повiдомленнями, заявами та скаргами службове розслiдування не проводиться, крiм випадкiв, коли анонiмне повiдомлення стосується порушення вимог Закону та наведена в ньому iнформацiя стосується конкретної особи, мiстить фактичнi данi, якi можуть бути перевiренi.

     3. Дiя цього Порядку не поширюється на:

     державних службовцiв, крiм випадкiв, визначених абзацами третiм i четвертим пункту 2 цього Порядку;

     осiб, уповноважених на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування, та осiб, якi для цiлей Закону прирiвнюються до осiб, уповноважених на виконання функцiй держави або мiсцевого самоврядування, права та обов'язки яких у частинi додержання службової дисциплiни, види заохочення та дисциплiнарнi стягнення i порядок їх застосування щодо яких встановлюються дисциплiнарними статутами або iншими нормативними актами.

     4. Рiшення про проведення службового розслiдування приймає орган (посадова особа) (далi - суб'єкт призначення), якому (якiй) вiдповiдно до законодавства надано повноваження призначати на посаду та звiльняти з посади особу, стосовно якої пропонується проведення службового розслiдування, або керiвник органу, пiдприємства, установи, органiзацiї, в якому (яких) виявлено порушення (далi - керiвник органу).

     Рiшення про проведення службового розслiдування стосовно осiб, призначення та звiльнення яких на посади здiйснює Президент України або Кабiнет Мiнiстрiв України, приймають вiдповiдно Президент України або Кабiнет Мiнiстрiв України.

     5. Рiшенням про проведення службового розслiдування визначаються голова комiсiї з проведення службового розслiдування, iншi члени такої комiсiї, предмет, дата початку та закiнчення службового розслiдування. Строк службового розслiдування не може перевищувати двох мiсяцiв.

     У разi проведення службового розслiдування стосовно осiб, призначення та звiльнення яких на посади здiйснює Кабiнет Мiнiстрiв України, рiшенням Кабiнету Мiнiстрiв України визначаються предмет, строк проведення службового розслiдування, орган виконавчої влади, вiдповiдальний за органiзацiю проведення службового розслiдування, який утворює комiсiю з проведення службового розслiдування.

     У разi коли рiшення про проведення службового розслiдування приймається на виконання подання спецiально уповноваженого суб'єкта у сферi протидiї корупцiї або припису Нацiонального агентства, суб'єкт призначення, якому його адресовано, зобов'язаний повiдомити про таке рiшення вiдповiдно спецiально уповноваженому суб'єкту у сферi протидiї корупцiї або Нацiональному агентству протягом 10 робочих днiв з дня надходження подання або припису.

     Перiод проведення службового розслiдування не охоплює час тимчасової втрати працездатностi особою, стосовно якої проводиться службове розслiдування, час її перебування у вiдпустцi або службовому вiдрядженнi чи вiдсутностi з iнших поважних причин, час отримання iнформацiї, що стосується предмета службового розслiдування, вiд установ, пiдприємств, органiзацiй iноземних держав, а також час ознайомлення такої особи з актом службового розслiдування.

     До проведення службового розслiдування можуть залучатися науковцi, експерти, працiвники органiв державної влади, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням iз їх керiвниками).

     Члени комiсiї з проведення службового розслiдування в разi виникнення в них реального чи потенцiйного конфлiкту iнтересiв зобов'язанi письмово повiдомити про це суб'єкту призначення або керiвниковi органу.

     Суб'єкт призначення або керiвник органу за результатами розгляду отриманого вiд члена комiсiї з проведення службового розслiдування повiдомлення про наявнiсть у нього реального чи потенцiйного конфлiкту iнтересiв або з власної iнiцiативи забезпечує здiйснення передбачених Законом заходiв для запобiгання та врегулювання конфлiкту iнтересiв у такого члена комiсiї.

     6. Службове розслiдування проводиться iз вiдстороненням особи, стосовно якої проводиться службове розслiдування, вiд здiйснення повноважень на посадi або без такого вiдсторонення. Рiшення про вiдсторонення приймає вiдповiдно суб'єкт призначення або керiвник органу.

     Особа, якiй повiдомлено про пiдозру у вчиненнi нею кримiнального правопорушення у сферi службової дiяльностi, пiдлягає вiдстороненню вiд виконання повноважень на посадi в порядку, визначеному законом.

     Питання про вiдсторонення вiд здiйснення правосуддя, вiдсторонення вiд посади суддi, суддi Конституцiйного Суду України, якому повiдомлено про пiдозру у вчиненнi ним кримiнального правопорушення у сферi службової дiяльностi, вирiшується в установленому законом порядку.

     Особа, стосовно якої складено протокол про адмiнiстративне правопорушення, пов'язане з корупцiєю, якщо iнше не передбачено Конституцiєю та законами України, може бути вiдсторонена вiд виконання службових повноважень за рiшенням суб'єкта призначення або керiвника органу, де вона працює, до закiнчення розгляду справи судом.

     У разi закриття провадження у справi про адмiнiстративне правопорушення, пов'язане з корупцiєю, у зв'язку з вiдсутнiстю подiї або складу адмiнiстративного правопорушення особi, вiдстороненiй вiд виконання службових повноважень, вiдшкодовується середнiй заробiток за час вимушеного прогулу, пов'язаного з таким вiдстороненням.

     7. Суб'єкт призначення або керiвник органу, за рiшенням якого затверджено склад комiсiї з проведення службового розслiдування, контролює роботу такої комiсiї.

     8. Члени комiсiї з проведення службового розслiдування несуть персональну вiдповiдальнiсть згiдно iз законодавством за повноту, всебiчнiсть i об'єктивнiсть висновкiв службового розслiдування та нерозголошення iнформацiї, у тому числi з обмеженим доступом, що стосується такого розслiдування.

     9. Комiсiя з проведення службового розслiдування має право:

     отримувати вiд осiб, щодо яких проводиться службове розслiдування, iнших працiвникiв органу, пiдприємства, установи, органiзацiї, де працює особа, стосовно якої проводиться службове розслiдування, або виявлено порушення, уснi чи письмовi пояснення, консультацiї осiб, якi залучаються до службового розслiдування;

     ознайомлюватися та вивчати, у тому числi з виїздом на мiсце, вiдповiднi документи, у разi потреби знiмати з них копiї та долучати їх до матерiалiв службового розслiдування;

     отримувати та збирати згiдно iз законодавством iнформацiю, пов'язану iз службовим розслiдуванням, вiд юридичних та фiзичних осiб на пiдставi письмового запиту голови комiсiї з проведення службового розслiдування;

     використовувати за погодженням з особами, яких опитують (якi надають пояснення, консультацiї) з питань службового розслiдування, аудiозасоби з метою фiксацiї їх пояснень i свiдчень;

     вести протокол засiдання комiсiї з проведення службового розслiдування.

     10. У разi вiдмови особи, стосовно якої проводиться службове розслiдування або яка вчинила порушення, надати пояснення комiсiя з проведення службового розслiдування складає акт, в якому обов'язково зазначається iнформацiя про осiб, якi запитують пояснення, перелiк питань та пiдстави вiдповiдного запиту, вiдомостi про особу, яка вiдмовляється надати пояснення, та пiдстави для її вiдмови.

     11. Особа, стосовно якої проводиться службове розслiдування, має право:

     отримувати iнформацiю про пiдстави проведення такого розслiдування;

     надавати уснi або письмовi пояснення, робити заяви, подавати документи, необхiднi для проведення службового розслiдування;

     звертатися iз клопотанням про опитування iнших осiб, яким вiдомi обставини, що дослiджуються пiд час проведення службового розслiдування, а також про залучення до матерiалiв розслiдування додаткових документiв, iнших матерiальних носiїв iнформацiї стосовно предмета службового розслiдування;

     подавати в письмовiй формi зауваження до проведення службового розслiдування, дiй або бездiяльностi осiб, якi його проводять;

     звертатися до суб'єкта призначення або керiвника органу в письмовiй формi з обґрунтованим клопотанням про виведення iз складу комiсiї з проведення службового розслiдування осiб, у яких наявний реальний чи потенцiйний конфлiкт iнтересiв. Про рiшення, прийняте за результатами розгляду клопотання, письмово повiдомляється особi, стосовно якої проводиться службове розслiдування;

     користуватися правовою допомогою адвоката або iншого уповноваженого нею представника.

     У разi коли пiд час службового розслiдування, яке проводиться за фактом виявленого порушення, встановлено особу, яка вчинила таке порушення, ця особа має всi права особи, стосовно якої проводиться службове розслiдування, визначенi цим Порядком.

     12. За результатами службового розслiдування комiсiя з проведення службового розслiдування складає акт, у якому зазначаються:

     факти, якi стали пiдставою для проведення службового розслiдування, прiзвище, власне iм'я та по батьковi (за наявностi), найменування посади, строк перебування на займанiй посадi особи, стосовно якої проведено службове розслiдування (якщо службове розслiдування проводилося стосовно особи);

     заяви, клопотання, пояснення щодо предмета службового розслiдування;

     висновки службового розслiдування, обставини, що пом'якшують або обтяжують вiдповiдальнiсть, причини та умови, що призвели до порушення, заходи, вжитi або запропонованi до його усунення, чи обставини, що знiмають з особи, стосовно якої проведено службове розслiдування, безпiдставнi звинувачення або пiдозру;

     обґрунтованi пропозицiї про усунення виявлених порушень та притягнення (за наявностi пiдстав) винних осiб до вiдповiдальностi згiдно iз законом.

     У разi наявностi обґрунтованих пропозицiй про притягнення особи, стосовно якої проведено службове розслiдування, до вiдповiдальностi комiсiя з проведення службового розслiдування пропонує вид дисциплiнарного стягнення, передбаченого законом.

     Пiд час визначення виду дисциплiнарного стягнення комiсiя з проведення службового розслiдування повинна враховувати ступiнь тяжкостi вчиненого проступку та заподiяну шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, i попередню роботу особи, стосовно якої проведено службове розслiдування.

     У разi виявлення ознак кримiнального або адмiнiстративного правопорушення комiсiя з проведення службового розслiдування подає суб'єкту призначення або керiвнику органу пропозицiю про надiслання акта службового розслiдування до вiдповiдних органiв досудового розслiдування або органiв, уповноваженi особи яких мають право складати протоколи про адмiнiстративне правопорушення.

     Члени комiсiї з проведення службового розслiдування мають право викласти письмово свою окрему думку, яка додається до акта.

     13. Акт службового розслiдування пiдписує голова, iншi члени комiсiї з проведення службового розслiдування, i вiн подається на розгляд суб'єкту призначення або керiвнику органу в одному примiрнику.

     Перед поданням на розгляд суб'єкту призначення або керiвнику органу з актом службового розслiдування ознайомлюється особа, стосовно якої проведено службове розслiдування.

     Особа, стосовно якої проведено службове розслiдування, повинна бути належним чином (зокрема шляхом використання засобiв мобiльного зв'язку, електронної пошти або iнших технiчних засобiв електронних комунiкацiй за наявними в особовiй справi контактами) повiдомлена про дату, час i мiсце ознайомлення з актом службового розслiдування не пiзнiше нiж за день до ознайомлення iз зазначеним актом.

     Пiд час ознайомлення з актом службового розслiдування особа, стосовно якої проведено службове розслiдування, може висловити свої зауваження, якi додаються до акта.

     У разi коли пiд час ознайомлення з актом службового розслiдування до нього не висловлено зауважень або особа, стосовно якої проведено службове розслiдування, не прибула у визначений для ознайомлення час без поважних причин i не повiдомила належним чином (зокрема шляхом використання засобiв мобiльного зв'язку, електронної пошти або iнших технiчних засобiв електронних комунiкацiй за наявними в особовiй справi контактами) комiсiю з проведення службового розслiдування про причини своєї вiдсутностi в день ознайомлення, акт службового розслiдування вважається таким, що не має зауважень.

     Особа, стосовно якої проведено службове розслiдування, повинна ознайомитися та проставити пiдпис i дату ознайомлення з актом службового розслiдування, а в разi вiдмови особи ознайомитися та/або проставити пiдпис i дату ознайомлення з таким актом комiсiя з проведення службового розслiдування складає про це вiдповiдний акт.

     У разi вiдсутностi пiд час пiдписання акта службового розслiдування члена комiсiї з проведення службового розслiдування причина його вiдсутностi зазначається в актi.

     У разi коли службове розслiдування проведено за фактом виявленого порушення, то акт за його результатами невiдкладно пiсля пiдписання подається суб'єкту призначення або керiвниковi органу.

     14. Акт службового розслiдування на вимогу особи, стосовно якої проведено службове розслiдування, повинен розглядатися в її присутностi.

     За результатами розгляду акта службового розслiдування суб'єкт призначення або керiвник органу приймає в десятиденний строк з дати його надходження вiдповiдне рiшення.

     У разi коли службове розслiдування проведено стосовно особи, то вона ознайомлюється з рiшенням суб'єкта призначення або керiвника органу, прийнятим за результатами розгляду акта службового розслiдування.

     У разi коли рiшення про проведення службового розслiдування було прийнято на виконання подання спецiально уповноваженого суб'єкта у сферi протидiї корупцiї або припису Нацiонального агентства, суб'єкт призначення, якому його адресовано, iнформує вiдповiдно спецiально уповноваженого суб'єкта у сферi протидiї корупцiї або Нацiональне агентство щодо висновкiв комiсiї з проведення службового розслiдування про причини та умови, що призвели до вчинення корупцiйного або пов'язаного з корупцiєю правопорушення чи невиконання вимог Закону в iнший спосiб, пропозицiй про усунення зазначених причин та умов, а також стосовно вжитих заходiв за результатами службового розслiдування.

     За результатами службового розслiдування особа, стосовно якої проведено службове розслiдування, може бути притягнута до вiдповiдальностi згiдно iз законом.

     15. Рiшення за результатами службового розслiдування може бути оскаржено згiдно iз законодавством.

     16. Акт службового розслiдування з вiдповiдними документами зберiгається в органi, який проводив службове розслiдування.

     У разi коли рiшення про проведення службового розслiдування прийнято Президентом України або Кабiнетом Мiнiстрiв України, акт за його результатами зберiгається вiдповiдно в Офiсi Президента України або Секретарiатi Кабiнету Мiнiстрiв України.".

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua