Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС

 logo

Понедельник, Июнь 9, 2025 - 13:59
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная

ДЕРЖАВНИЙ КОМIТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛIТИКИ ТА ПIДПРИЄМНИЦТВА

НАКАЗ

вiд 12 жовтня 2009 року N 176


Про внесення змiн до наказу Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва вiд 05.12.2005 N 116

Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
9 листопада 2009 р. за N 1047/17063


     Вiдповiдно до Закону України "Про дозвiльну систему у сферi господарської дiяльностi", пункту 2 постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21.05.2009 N 526 "Про заходи щодо упорядкування видачi документiв дозвiльного характеру у сферi господарської дiяльностi" наказую:

     1. Внести змiни до Типового положення про адмiнiстратора та порядок його взаємодiї з мiсцевими дозвiльними органами, суб'єктами господарювання та територiальним органом спецiально уповноваженого органу з питань дозвiльної системи у сферi господарської дiяльностi, затвердженого наказом Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва вiд 05.12.2005 N 116, зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 10.01.2006 за N 1/11875, виклавши його в новiй редакцiї, що додається.

     2. Департаменту дозвiльної системи (Андрєєв О. В.) забезпечити подання в установленому порядку цього наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.

     3. Департаменту дозвiльної системи (Андрєєв О. В.) спiльно з Департаментом розвитку пiдприємництва (Награбовий О. О.) та Департаментом iнформацiйно-аналiтичного забезпечення (Головатенко В. В.) пiсля державної реєстрацiї в Мiн'юстi України довести цей наказ до вiдома територiальних органiв Держкомпiдприємництва, центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування.

     4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Держкомпiдприємництва Г. М. Яцишину.

     5. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.

Голова О. В. Кужель

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва
вiд 5 грудня 2005 р. N 116
(у редакцiї наказу Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва
вiд 12 жовтня 2009 р. N 176)
Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
9 листопада 2009 р. за N 1047/17063

Типове положення
про адмiнiстратора та порядок його взаємодiї з мiсцевими дозвiльними органами, суб'єктами господарювання та територiальним органом спецiально уповноваженого органу з питань дозвiльної системи у сферi господарської дiяльностi

I. Загальнi положення

     1. Це Типове положення, розроблене вiдповiдно до вимог Закону України "Про дозвiльну систему у сферi господарської дiяльностi", постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21.05.2009 N 526 "Про заходи щодо упорядкування видачi документiв дозвiльного характеру у сферi господарської дiяльностi", регламентує дiяльнiсть та взаємодiю адмiнiстраторiв, мiсцевих дозвiльних органiв, суб'єктiв господарювання та територiальних органiв спецiально уповноваженого органу з питань дозвiльної системи у сферi господарської дiяльностi (далi - уповноважений орган) з питань видачi документiв дозвiльного характеру за принципом органiзацiйної єдностi.

     2. Визначення термiнiв

     2.1. Основнi термiни, якi використовуються у цьому Типовому положеннi, вживаються у значеннях, наведених в Законi України "Про дозвiльну систему у сферi господарської дiяльностi" (далi - Закон) та Основних вимогах до порядку взаємодiї адмiнiстратора з мiсцевими дозвiльними органами, суб'єктами господарювання та територiальним органом спецiально уповноваженого органу з питань дозвiльної системи у сферi господарської дiяльностi щодо видачi документiв дозвiльного характеру (додаток 2 до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21.05.2009 N 526 "Про заходи щодо упорядкування видачi документiв дозвiльного характеру у сферi господарської дiяльностi" (далi - Постанова)).

     2.2. Iншi термiни вживаються у такому значеннi:

     заявник - суб'єкт господарювання або уповноважена ним особа, який звертається до адмiнiстратора або представника мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу щодо отримання документiв дозвiльного характеру, iнформацiї, консультацiї та реєстрацiї декларацiї вiдповiдностi його матерiально-технiчної бази вимогам законодавства;

     суб'єкт господарювання - зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежно вiд її органiзацiйно-правової форми та форми власностi, фiзична особа - пiдприємець, яка має намiр провадити або провадить господарську дiяльнiсть.

II. Дозвiльний центр

     1. Органiзацiя роботи дозвiльного центру

     1.1. Мiськi ради (їх виконавчi органи, зокрема Київська мiська державна адмiнiстрацiя), районнi, районнi у мiстах Києвi та Севастополi державнi адмiнiстрацiї створюють шляхом прийняття вiдповiдного рiшення робочий орган - дозвiльний центр, у якому представники мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв та адмiнiстратор провадять дiяльнiсть з видачi, переоформлення та анулювання документiв дозвiльного характеру, видачi їх дублiкатiв за принципом органiзацiйної єдностi.

     1.2. Мiськi голови, голови Київської та Севастопольської мiських державних адмiнiстрацiй, районних, районних у мiстах Києвi та Севастополi державних адмiнiстрацiй визначають свого заступника, який безпосередньо вiдповiдає за роботу дозвiльного центру (об'єднання дозвiльних центрiв - у разi створення).

     1.3. До складу дозвiльного центру входять:

     адмiнiстратор - посадова особа мiської ради (її виконавчого органу, зокрема Київської мiської державної адмiнiстрацiї), районної, районних у мiстах Києвi та Севастополi державних адмiнiстрацiй, яка органiзовує видачу суб'єкту господарювання документiв дозвiльного характеру та забезпечує взаємодiю мiсцевих дозвiльних органiв щодо видачi документiв дозвiльного характеру;

     представник мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу - посадова особа мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу, уповноважена брати участь у роботi дозвiльного центру вiдповiдним розпорядчим документом цього органу.

     У роботi дозвiльних центрiв беруть участь представники мiсцевих дозвiльних органiв, що визначенi Постановою, та представники iнших органiв виконавчої влади, уповноваженi Законом на видачу документiв дозвiльного характеру.

     Також у роботi дозвiльних центрiв можуть брати участь представники:

     пiдприємств, установ та органiзацiй, що видають документи, без наявностi яких суб'єкт господарювання не може провадити господарську дiяльнiсть;

     органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування (пiд час здiйснення делегованих повноважень), що надають державнi (адмiнiстративнi) послуги.

     1.4. Керiвники мiсцевих дозвiльних органiв зобов'язанi забезпечити участь у роботi дозвiльних центрiв своїх представникiв, уповноважених брати участь у роботi дозвiльних центрiв, вiдповiдним розпорядчим документом.

     Копiя розпорядчого документа про уповноваження представника мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу на участь у роботi дозвiльного центру надається адмiнiстратору.

     1.5. Роботу дозвiльного центру забезпечує адмiнiстратор, який органiзовує видачу суб'єкту господарювання документiв дозвiльного характеру та забезпечує взаємодiю мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв щодо видачi документiв дозвiльного характеру.

     1.6. Органiзацiя взаємодiї мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв, адмiнiстратора, суб'єктiв господарювання та територiального органу уповноваженого органу щодо видачi документiв дозвiльного характеру встановлюється порядком, який затверджується вiдповiдною мiською радою, Київською мiською державною адмiнiстрацiєю, районною та районною у мiстах Києвi та Севастополi державною адмiнiстрацiєю за погодженням з територiальним органом уповноваженого органу.

     1.7. Дозвiльнi центри мають бути забезпеченi iнформацiйними стендами.

     1.8. Видача документiв дозвiльного характеру здiйснюється у випадках та в порядку, визначених законодавством, з урахуванням вимог Закону.

     Для оптимiзацiї процесу видачi документiв дозвiльного характеру мiсцевими дозвiльними органами розробляються регламенти (iнформацiйнi картки) (далi - Регламент), якi визначають послiдовнiсть дiй для отримання вiдповiдного документа дозвiльного характеру, схеми дозвiльних (погоджувальних) процедур. Регламенти розробляються за Примiрною формою Регламенту (iнформацiйної картки), затвердженою наказом Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва вiд 03.07.2009 N 116.

     Для органiзацiї роботи з пiдготовки документiв дозвiльного характеру, видача яких здiйснюється територiальними (мiсцевими) органами центральних органiв виконавчої влади (до затвердження керiвником центрального органу виконавчої влади Регламенту, дiя якого поширюється на всi територiальнi органи цього центрального органу виконавчої влади), регiональним (обласним) дозвiльним органом розробляється для вiдповiдного регiону єдиний Регламент, який затверджується керiвником регiонального дозвiльного органу, у такiй кiлькостi примiрникiв, що буде достатньою для забезпечення всiх дозвiльних центрiв вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi. Затвердженi Регламенти передаються до районiв (мiст) для заповнення вiдповiдних позицiй (1 - 4) вiдповiдно до Примiрної форми Регламенту (iнформацiйної картки), затвердженої наказом Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва вiд 03.07.2009 N 116, та погодження з вiдповiдними мiськими головами, головою Київської мiської державної адмiнiстрацiї, головами (заступниками голiв) районних, районних у мiстах Києвi та Севастополi державних адмiнiстрацiй та з територiальним органом уповноваженого органу.

     1.9. Реєстрацiя повiдомлення (декларацiї) про вiдповiднiсть матерiально-технiчної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства (далi - декларацiя) здiйснюється адмiнiстратором або представником мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу вiдповiдно до вимог постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17.05.2006 N 685 "Про затвердження Порядку повiдомлення адмiнiстратора або дозвiльного органу про вiдповiдальнiсть матерiально-технiчної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства".

     1.10. Дозвiльнi центри з метою забезпечення комплексного обслуговування суб'єктiв господарювання та фiзичних осiб, крiм документiв дозвiльного характеру, можуть видавати довiдки, надавати консультацiї та видавати iншi документи, без наявностi яких суб'єкт господарювання не може провадити господарську дiяльнiсть.

     1.11. За рiшенням мiських голiв, голови Київської мiської державної адмiнiстрацiї, районних, районних у мiстах Києвi та Севастополi державних адмiнiстрацiй створюється електронна система контролю за обiгом (станом розгляду) заяв та документiв, поданих суб'єктами господарювання для отримання документiв дозвiльного характеру, та своєчаснiстю їх видачi або прийняттям рiшень щодо вiдмови у видачi документiв дозвiльного характеру. Зазначена система функцiонує в рамках реєстру документiв дозвiльного характеру, держателем якого є Державний комiтет України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва.

     1.12. Мiськi голови, голова Київської мiської державної адмiнiстрацiї, районних, районних у мiстах Києвi та Севастополi державних адмiнiстрацiй забезпечують ведення адмiнiстраторами реєстру документiв дозвiльного характеру, а керiвники мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв - щоденне iнформування адмiнiстратора про виданi документи дозвiльного характеру в порядку, визначеному законодавством.

     1.13. Мiська рада (її виконавчий орган), Київська мiська державна адмiнiстрацiя, районнi, районнi у мiстах Києвi та Севастополi державнi адмiнiстрацiї з метою забезпечення ефективної роботи дозвiльних центрiв забезпечують проведення регулярного опитування суб'єктiв господарювання щодо якостi обслуговування в центрi, доступностi iнформацiї, дотримання дозвiльними органами законодавства про дозвiльну систему у сферi господарської дiяльностi. Примiрна форма анкети опитування суб'єктiв господарювання щодо якостi обслуговування в дозвiльному центрi, доступностi iнформацiї, дотримання дозвiльними органами законодавства про дозвiльну систему у сферi господарської дiяльностi тощо затверджена наказом Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва вiд 03.07.2009 N 114.

     2. Вимоги до дозвiльних центрiв

     2.1. Дозвiльний центр розмiщується на першому або другому поверсi будiвлi (за наявностi в будiвлi лiфта - не вище четвертого поверху) в центральнiй частинi мiста або в iншому зручному для вiдвiдувачiв мiсцi з розвинутою транспортною iнфраструктурою.

     2.2. Дозвiльний центр укомплектовується офiсними меблями, засобами зв'язку (модемом або видiленою лiнiєю), комп'ютерною, офiсною технiкою, необхiдними канцтоварами та iнформацiйними стендами.

     2.3. Наповнення iнформацiйних стендiв необхiдною для суб'єктiв господарювання iнформацiєю щодо започаткування та провадження господарської дiяльностi здiйснюють мiсцевi дозвiльнi органи, мiськi ради (виконавчi органи) або районнi державнi адмiнiстрацiї. Адмiнiстратор спiвпрацює з мiсцевими дозвiльними органами щодо оновлення iнформацiї на iнформацiйних стендах.

     На iнформацiйних стендах розмiщується iнформацiя щодо режиму роботи дозвiльного центру, перелiку документiв дозвiльного характеру, порядку видачi документiв дозвiльного характеру (Регламент) та розрахункових рахункiв для внесення плати за видачу документiв дозвiльного характеру (у разi необхiдностi здiйснення таких платежiв).

     На зазначених iнформацiйних стендах розмiщуються також зразки бланкiв заяв, платiжних документiв та iнша необхiдна суб'єкту господарювання iнформацiя.

     Iнформацiйнi стенди розмiщуються у мiсцях, що не обмежують вiдвiдувачам вiльного доступу до них.

     2.4. У дозвiльному центрi облаштовуються мiсця для вiдвiдувачiв та створюються умови для заповнення документiв, необхiдних для видачi документiв дозвiльного характеру та вiльного доступу осiб з обмеженими фiзичними можливостями.

     2.5. Для збереження документiв, дозвiльних справ, журналiв облiку/реєстрацiї облаштовується примiщення (архiв).

     До передачi суб'єктам господарської дiяльностi документiв дозвiльного характеру адмiнiстратор повинен забезпечити їх збереження.

     3. Дозвiльнi центри та адмiнiстратори

     3.1. Режим роботи дозвiльного центру (години роботи представникiв мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв) та кiлькiсний склад адмiнiстраторiв встановлюються залежно вiд кiлькостi мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв, що беруть участь у роботi дозвiльного центру, кiлькостi юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв, що перебувають на облiку в Єдиному державному реєстрi юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв, кiлькостi звернень суб'єктiв господарювання та документiв дозвiльного характеру, якi видаються мiсцевими (регiональними) дозвiльними органами.

     3.2. Адмiнiстратор здiйснює прийом суб'єктiв господарювання у примiщеннi дозвiльного центру щодня (у робочi днi) у визначенi години.

     3.3. Матерiально-технiчне забезпечення дiяльностi дозвiльного центру та адмiнiстраторiв здiйснюється мiськими радами (їх виконавчими органами), зокрема Київською мiською державною адмiнiстрацiєю, районними, районними у мiстах Києвi та Севастополi державними адмiнiстрацiями.

     3.4. Методологiчне забезпечення дiяльностi дозвiльних центрiв та адмiнiстраторiв здiйснює уповноважений орган.

III. Адмiнiстратор

     1. Адмiнiстратор дiє в межах наявного штатного розкладу виконавчого органу вiдповiдної мiської ради, зокрема Київської мiської державної адмiнiстрацiї, районної та районної у мiстах Києвi та Севастополi державної адмiнiстрацiї шляхом покладання на певну посадову особу цих органiв повноважень адмiнiстратора або шляхом уведення додаткової штатної одиницi.

     У разi вiдсутностi адмiнiстратора (щорiчна вiдпустка, навчальна вiдпустка, хвороба та iнше) обов'язки адмiнiстратора покладаються на iншу посадову особу мiської ради (її виконавчого органу) та районної державної адмiнiстрацiї.

     2. Основними завданнями адмiнiстратора є:

     2.1. Надання суб'єктам господарювання вичерпної iнформацiї щодо вимог та порядку одержання документiв дозвiльного характеру.

     2.2. Прийняття вiд суб'єкта господарювання документiв, необхiдних для одержання документiв дозвiльного характеру, реєстрацiя та подання документiв (їх копiй) вiдповiдним мiсцевим дозвiльним органам.

     2.3. Забезпечення взаємодiї мiсцевих дозвiльних органiв.

     2.4. Здiйснення контролю за додержанням посадовими особами мiсцевих та регiональних дозвiльних органiв строкiв розгляду, надання iнформацiї щодо видачi, вiдмови у видачi, анулювання та переоформлення документiв дозвiльного характеру.

     2.5. Виконання iнших завдань, передбачених чинним законодавством.

     3. Основними обов'язками адмiнiстратора є:

     3.1. Забезпечення видачi документiв дозвiльного характеру виключно через дозвiльний центр.

     3.2. Оптимiзацiя процесу видачi документiв дозвiльного характеру шляхом налагодження взаємодiї мiж представниками мiсцевих дозвiльних органiв, що беруть участь у роботi дозвiльних центрiв, а для адмiнiстраторiв, мiсцезнаходженням яких є обласний центр, - представниками регiональних дозвiльних органiв, що беруть участь у роботi дозвiльних центрiв, створених мiськими радами (їх виконавчими органами) мiст - обласних центрiв.

     3.3. Забезпечення видачi документiв дозвiльного характеру в разi звернення заявника безпосередньо до адмiнiстратора.

     3.4. Органiзацiя та iнформацiйне забезпечення дiяльностi представникiв мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв щодо проведення спiльного обстеження об'єктiв, на експлуатацiю (розмiщення) яких видається дозвiльний документ.

     3.5. Ведення документообiгу та забезпечення облiку звернень суб'єктiв господарювання до адмiнiстраторiв, представникiв мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв, що беруть участь у роботi дозвiльного центру.

     3.6. Формування та ведення Реєстру документiв дозвiльного характеру в порядку, установленому уповноваженим органом.

     3.7. Пiдготовка пропозицiй щодо вдосконалення процедури видачi документiв дозвiльного характеру та надання їх керiвництву вiдповiдної мiської ради, Київської мiської державної адмiнiстрацiї та вiдповiдної районної державної адмiнiстрацiї.

IV. Мiсцевi дозвiльнi органи

     1. Основними завданнями мiсцевих дозвiльних органiв є:

     1.1. Забезпечення видачi документiв дозвiльного характеру виключно в примiщеннi дозвiльних центрiв згiдно з Перелiком документiв дозвiльного характеру у сферi господарської дiяльностi, що видаються виключно через дозвiльнi центри (додаток 1 до Постанови), а також iнших дозвiльних документiв, визначених законами, та/або документiв дозвiльного характеру, без яких суб'єкт господарювання не зможе провадити господарську дiяльнiсть.

     Забороняється видача документiв дозвiльного характеру мiсцевими (регiональними) дозвiльними органами поза межами дозвiльних центрiв.

     1.2. Прийняття вiд суб'єкта господарювання або адмiнiстратора документiв, необхiдних для одержання документiв дозвiльного характеру.

     1.3. Забезпечення адмiнiстратора вiдповiдним Регламентом, затвердженим керiвником мiсцевого дозвiльного органу, який уповноважений видавати документ дозвiльного характеру, за погодженням з мiським головою, головою Київської мiської державної адмiнiстрацiї, головою (заступником голови) районної, районних у мiстах Києвi та Севастополi державних адмiнiстрацiй та з вiдповiдним територiальним органом уповноваженого органу.

     1.4. Забезпечення щоденного iнформування адмiнiстратора про виданi документи дозвiльного характеру з дотриманням вимог законодавства.

     2. Уповноваженi представники мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв ведуть облiк звернень суб'єктiв господарювання. Вiдповiдна iнформацiя заноситься до листа-облiку, який пiсля закiнчення прийому суб'єктiв господарювання передається адмiнiстратору. Лист-облiк має мiстити iнформацiю щодо найменування суб'єктiв господарювання, документiв дозвiльного характеру, за якими вони звернулися, та iнше. Лист-облiк може вестись в електронному виглядi.

     3. У разi вiдсутностi представника мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу, який уповноважений брати участь у роботi дозвiльного центру (щорiчна вiдпустка, навчальна вiдпустка, хвороба та iнше), обов'язки уповноваженого представника на участь у роботi дозвiльного центру покладаються на iншу посадову особу мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу шляхом видання вiдповiдного наказу.

V. Порядок взаємодiї

     Адмiнiстратор та представники мiсцевих дозвiльних органiв у своїй дiяльностi керуються Конституцiєю України, законами України, актами Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України, iншими нормативно-правовими актами, рiшеннями органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, прийнятими в межах їх повноважень.

     1. Адмiнiстратор та суб'єкт господарювання

     1.1. При зверненнi суб'єкта господарювання до адмiнiстратора щодо отримання документа дозвiльного характеру останнiй надає вичерпну iнформацiю щодо вимог та порядку одержання документiв дозвiльного характеру.

     1.2. Адмiнiстратор:

     1.2.1. Видає бланк заяви та необхiднi бланки платiжних документiв.

     При зверненнi заявника за отриманням документа дозвiльного характеру та при необхiдностi надає допомогу при їх заповненнi.

     1.2.2. Приймає вiд суб'єкта господарювання заповнену заяву та перевiряє наявнiсть повного комплекту документiв та зазначених у них вiдомостей, необхiдних для одержання документа дозвiльного характеру.

     Заява та документи приймаються за описом у двох примiрниках. Один примiрник видається заявнику з вiдмiткою про дату, номер їх реєстрацiї та пiдписом адмiнiстратора.

     У разi подання суб'єктом господарювання неповного пакета документiв або якщо вiдомостi, зазначенi в поданих документах, не вiдповiдають вимогам законодавства, адмiнiстратор повiдомляє про це суб'єкта господарювання та рекомендує йому доукомплектувати пакет документiв або внести змiни у вiдомостi, що подаються.

     1.2.3. Проводить реєстрацiю заяви та документiв, що додаються до неї, у Журналi облiку/реєстрацiї заяв та документiв, необхiдних для видачi документа дозвiльного характеру, якi подає суб'єкт господарювання або уповноважена ним особа адмiнiстратору (додаток 1), та формує дозвiльну справу.

     1.2.4. Приймає у суб'єкта господарювання декларацiю про вiдповiднiсть його матерiально-технiчної бази (об'єкта) вимогам законодавства (при намiрi провадження визначених законом дiй щодо здiйснення господарської дiяльностi без отримання документа дозвiльного характеру).

     1.2.5. У разi необхiдностi особистої присутностi заявника при розглядi мiсцевими дозвiльними органами документiв, наданих заявником для отримання документiв дозвiльного характеру, адмiнiстратор повiдомляє його при поданнi документiв.

     2. Адмiнiстратор та мiсцевi дозвiльнi органи

     2.1. Адмiнiстратор у день реєстрацiї заяви (або наступного робочого дня) передає для розгляду вiдповiдним посадовим особам мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв засвiдченi пiдписом копiї заяви та копiї документiв (у випадках, передбачених законодавством, - оригiнали документiв), що додаються до заяви (далi - комплект документiв).

     2.2. Адмiнiстратор веде лист-проходження дозвiльної процедури.

     2.3. Уповноважена особа вiдповiдного мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу, отримавши комплект документiв, робить вiдповiдний запис у листi-проходженнi дозвiльної процедури, який ведеться за довiльною формою.

     2.4. Представник вiдповiдного мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу протягом установленого законодавством термiну забезпечує здiйснення вiдповiдної процедури (пiдготовка та оформлення документа дозвiльного характеру, надання послуг, виконання iнших робiт) та передає документи адмiнiстратору.

     2.5. Адмiнiстратор, одержавши документи вiд представника мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу, робить вiдповiдний запис у листi-проходженнi дозвiльної процедури.

     2.6. Адмiнiстратор наступного робочого дня пiсля одержання документа дозвiльного характеру (або у разi прийняття мiсцевим (регiональним) дозвiльним органом рiшення про вiдмову у видачi документа дозвiльного характеру) повiдомляє заявника про мiсце i час видачi документа дозвiльного характеру (телефоном, факсом, поштовим повiдомленням, E-mail), про що робить вiдповiдний запис у журналi, який ведеться за довiльною формою.

     Про час i мiсце отримання документiв дозвiльного характеру суб'єкта господарювання може бути повiдомлено при отриманнi заяви та вiдповiдного комплекту документiв шляхом зазначення цiєї iнформацiї на другому примiрнику опису, що повертається заявнику.

     2.7. Адмiнiстратор видає суб'єкту господарювання документ дозвiльного характеру, про що робить вiдповiдний запис у Журналi облiку/реєстрацiї заяв та документiв, необхiдних для видачi документа дозвiльного характеру, якi подає суб'єкт господарювання або уповноважена ним особа адмiнiстратору.

     2.8. У разi якщо дозвiльна процедура розбивається на декiлька етапiв та включає в себе послiдовнiсть погодження кiлькох дозвiльних органiв (вiдповiдно до схеми проходження дозвiльно-погоджувальної процедури, що є невiд'ємною частиною Регламенту), адмiнiстратор здiйснює прийом-передачу комплекту документiв мiж мiсцевими (регiональними) дозвiльними органами.

     Передача адмiнiстратором документiв заявника для розгляду посадовим особам вiдповiдних мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв та отримання вiд них документа дозвiльного характеру або документа про вiдмову у видачi/погодженнi документа дозвiльного характеру (iз зазначенням пiдстав у вiдмовi) фiксується у листi-проходженнi дозвiльної процедури з проставлянням у ньому пiдпису i дати адмiнiстратора та посадової особи мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу.

     Форма листа-проходження затверджується рiшенням виконавчого комiтету вiдповiдної мiської ради, Київської мiської державної адмiнiстрацiї, районної, районної в мiстах Києвi та Севастополi державних адмiнiстрацiй.

     2.9. У разi потреби проведення обстеження об'єкта, на експлуатацiю (розмiщення) якого отримується дозвiльний документ, у випадках, передбачених чинним законодавством, представники мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв проводять його комплексно.

     Пiсля надходження вiд суб'єкта господарювання заяви та необхiдного комплекту документiв для отримання документа дозвiльного характеру адмiнiстратор не пiзнiше наступного робочого дня повiдомляє в письмовiй формi (факсом) уповноважених представникiв вiдповiдних мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв щодо необхiдностi проведення спiльного обстеження об'єкта вiдповiдно до Повiдомлення про проведення спiльного обстеження (додаток 2).

     Адмiнiстратор наступного робочого дня пiсля узгодження дати та строку проведення обстеження з вiдповiдними мiсцевими (регiональними) дозвiльними органами повiдомляє суб'єкта господарювання (але не пiзнiше нiж за три робочих днi до дати проведення спiльного обстеження) шляхом надсилання вiдповiдного Повiдомлення про проведення спiльного обстеження (додаток 3) в письмовiй формi (факсом, поштовим повiдомленням).

     За бажанням або у разi потреби адмiнiстратор може брати участь у проведеннi спiльного обстеження.

     Адмiнiстратор веде облiк проведених обстежень у Журналi облiку проведених спiльних обстежень (додаток 4).

     Мiсцевi (регiональнi) дозвiльнi органи за результатами проведених спiльних обстежень оформляють документ дозвiльного характеру вiдповiдно до вимог, встановлених законодавством, та передають його адмiнiстратору.

     2.10. Адмiнiстратор здiйснює контроль за рухом документiв двома способами: у паперовому виглядi, в електроннiй формi.

     2.11. Однiєю з форм видачi дозвiльних документiв за принципом органiзацiйної єдностi, що забезпечує узгодженiсть дiй дозвiльних органiв при розглядi заяв та погодженнi отримання певного документа дозвiльного характеру на провадження господарської дiяльностi, є спiльнi засiдання представникiв мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв та адмiнiстратора.

     Адмiнiстратор органiзовує спiльнi засiдання представникiв мiсцевих дозвiльних органiв та повiдомляє їх про дату та час проведення (телефоном, факсом).

     Представники мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв, уповноваженi бути присутнiми на вказаних вище спiльних засiданнях, мають право вносити пропозицiї, обговорювати питання, що розглядаються. За необхiдностi представники мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв можуть виїжджати на мiсце обстеження вiдповiдних об'єктiв.

     Протокол спiльних засiдань є офiцiйним документом, який пiдтверджує обговорення питань та прийняття рiшень (висновкiв) уповноважених представникiв мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв.

     Якщо заявник бажає бути присутнiм при проведеннi спiльного засiдання представникiв мiсцевих (регiональних) дозвiльних органiв, адмiнiстратор повiдомляє заявника про дату та час проведення спiльного засiдання (телефоном, факсом).

     2.12. Для вирiшення спiрних питань, що виникають при видачi документiв дозвiльного характеру, можуть утворюватися узгоджувальнi комiсiї. Узгоджувальна комiсiя приймає колегiальне рiшення, яке заноситься до протоколу.

     2.13. У разi встановлення факту порушення вимог чинного законодавства з питань видачi документiв дозвiльного характеру посадовою особою мiсцевого (регiонального) дозвiльного органу (термiнiв розгляду, розмiру плати та iнше) адмiнiстратор iнформує про це посадову особу, якiй вiн пiдпорядковується, а також територiальний орган уповноваженого органу.

VI. Вiдповiдальнiсть адмiнiстратора та мiсцевих дозвiльних органiв

     Посадовi особи дозвiльних органiв та адмiнiстратори за порушення вимог законодавства з питань видачi документiв дозвiльного характеру несуть вiдповiдальнiсть у порядку, встановленому законом.

В. о. директора департаменту дозвiльної системи Н. М. Лисогор

 

Додаток 1
до Типового положення про адмiнiстратора та порядок його взаємодiї з мiсцевими дозвiльними органами, суб'єктами господарювання та територiальним органом спецiально уповноваженого органу з питань дозвiльної системи у сферi господарської дiяльностi

ЗРАЗОК

ЖУРНАЛ
облiку/реєстрацiї заяв та документiв, необхiдних для видачi документа дозвiльного характеру, якi подає суб'єкт господарювання або уповноважена ним особа адмiнiстратору

Реєстра-
цiйний номер
Дата прийняття заяви та документiв, що додаються до неї, або дата прийняття повiдомлення (декларацiї), що подає суб'єкт господарювання про провадження певних дiй щодо здiйснення ним господарської дiяльностi за декларативним принципом Документ дозвiльного характеру або вiдмiтка про повiдомлення (декларацiю) Орган, що видає документ дозвiльного характеру або реєструє повiдомлення (декларацiю) Найменування юридичної особи або прiзвище, iм'я та по батьковi фiзичної особи - пiдприємця (або уповноваженої ним особи), пiдпис та дата Прiзвище та iнiцiали адмiнiстратора, що прийняв заяву про отримання документа дозвiльного характеру та документи до неї або повiдомлення (декларацiю); його пiдпис Вiдмiтка про видачу документа дозвiльного характеру або видачу зареєстрованого повiдомлення (декларацiї), пiдпис заявника та дата отримання документа дозвiльного характеру або зареєстрованого повiдомлення (декларацiї) Вiдмiтка про вiдмову у видачi документа дозвiльного характеру (номер та дата рiшення мiсцевого дозвiльного органу про вiдмову у видачi документа дозвiльного характеру) або вiдмову у реєстрацiї повiдомлення (декларацiї) (номер та дата листа про вiдмову у реєстрацiї повiдомлення (декларацiї) з обґрунтуванням такої вiдмови), пiдпис та дата заявника
1 2 3 4 5 6 7 8

     Журнал пронумеровується, прошнуровується та скрiплюється печаткою вiдповiдної мiської ради (виконавчого комiтету), Київської мiської державної адмiнiстрацiї, районної, районних у мiстах Києвi та Севастополi державних адмiнiстрацiй.

 

Додаток 2
до Типового положення про адмiнiстратора та порядок його взаємодiї з мiсцевими дозвiльними органами, суб'єктами господарювання та територiальним органом спецiально уповноваженого органу з питань дозвiльної системи у сферi господарської дiяльностi
 
(найменування мiсцевого дозвiльного органу, який залучається для проведення спiльного обстеження)
 
(П. I. Б. керiвника)

ПОВIДОМЛЕННЯ
про проведення спiльного обстеження

"___" ____________ 20__ року N ______
Вiдповiдно до заяв(и) вiд "___" ____________ 20__ року, поданої(их)
N
з/п заяви
Суб'єкт господарювання Документ дозвiльного характеру, за яким звернувся заявник Мiсце розташування об'єкта, який пiдлягає проведенню спiльного обстеження Примiтка
1 2 3 4 5
Прошу забезпечити участь уповноваженого представника  
 
(найменування мiсцевого дозвiльного органу)
у проведеннi спiльного обстеження зазначених вище об'єктiв.
Проведення спiльного обстеження пропонується провести у перiод з "___" ____________ 20__ року до "___" ____________ 20__ року.
Прошу пiдтвердити участь у проведеннi спiльного обстеження та узгодити дату його проведення (телефоном, факсом).
Спiльне засiдання по розгляду вказаних заяв вiдбудеться "___" ____________ 20__ року о ___ год. ___ хв.*
     
(назва посади адмiнiстратора iз зазначенням найменування органу влади, в якому вiн працює) (пiдпис) (П. I. Б.)

____________
* Зазначається у випадках, коли питання проведення спiльного обстеження розглядається колегiально на спiльних засiданнях представникiв мiсцевих дозвiльних органiв.

 

Додаток 3
до Типового положення про адмiнiстратора та порядок його взаємодiї з мiсцевими дозвiльними органами, суб'єктами господарювання та територiальним органом спецiально уповноваженого органу з питань дозвiльної системи у сферi господарської дiяльностi
 
(найменування юридичної особи або П. I. Б. фiзичної особи - пiдприємця та адреса (мiсцезнаходження/ мiсце проживання), що звернулась(вся) для отримання документа дозвiльного характеру)

ПОВIДОМЛЕННЯ
про проведення спiльного обстеження

"___" ____________ 20__ року N ______
Вiдповiдно до заяви вiд "___" ____________ 20__ року, поданої  
 
(найменування юридичної особи або П. I. Б. фiзичної особи - пiдприємця)
для отримання   ,
(назва документа дозвiльного характеру)
  представниками
(дата проведення спiльного обстеження) (найменування мiсцевого дозвiльного органу)
 
 
 
 
 
"___" ____________ 20__ року о ____ год. _____ хв. буде проведене спiльне обстеження об'єкта, що розташований за адресою:
 
(адреса об'єкта, що пiдлягає обстеженню)
 
Прошу бути особисто присутнiм або забезпечити присутнiсть свого представника пiд час проведення зазначеного вище спiльного обстеження у вказаний час.
     
(назва посади адмiнiстратора iз зазначенням найменування органу влади, в якому вiн працює) (пiдпис) (П. I. Б.)

 

Додаток 4
до Типового положення про адмiнiстратора та порядок його взаємодiї з мiсцевими дозвiльними органами, суб'єктами господарювання та територiальним органом спецiально уповноваженого органу з питань дозвiльної системи у сферi господарської дiяльностi

ЗРАЗОК

ЖУРНАЛ
облiку проведених спiльних обстежень

N
з/п
Найменування юридичної особи або П. I. Б. фiзичної особи -
пiдприємця
Документ дозвiльного характеру, за яким звернувся суб'єкт господарювання Адреса об'єкта, що пiдлягає обстеженню Перелiк мiсцевих дозвiльних органiв, якi беруть участь у обстеженнi Дата проведення спiльного обстеження, узгоджена з представниками мiсцевих дозвiльних органiв Дата та N повiдомлення суб'єкта господарювання про дату i строк проведення спiльного обстеження Результати обстеження Примiтка
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua