ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.09.2004 N 658


Про затвердження Положення про участь суб'єктiв громадського обговорення у пiдготовчiй роботi щодо прийняття нормативно-правових актiв з питань митної справи

Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
28 вересня 2004 р. за N 1229/9828


     Вiдповiдно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi", статтi 3 Указу Президента України вiд 31.07.2004 N 854 "Про забезпечення умов для бiльш широкої участi громадськостi у формуваннi та реалiзацiї державної полiтики" та з метою забезпечення прав громадськостi на участь у пiдготовчiй роботi щодо прийняття рiшень з питань митної справи наказую:

     1. Затвердити Положення про участь суб'єктiв громадського обговорення у пiдготовчiй роботi щодо прийняття нормативно-правових актiв з питань митної справи (далi - Положення), що додається.

     2. Департаменту правового забезпечення (Очич Ю.М.) забезпечити подання наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України в установленому порядку.

     3. Керiвникам структурних пiдроздiлiв Державної митної служби України, регiональних митниць, митниць, спецiалiзованих митних установ та органiзацiй ознайомити працiвникiв з Положенням.

     Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Голова Служби М.М.Каленський

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної служби України
10.09.04 N 658
Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
28 вересня 2004 р. за N 1229/9828

ПОЛОЖЕННЯ
про участь суб'єктiв громадського обговорення у пiдготовчiй роботi щодо прийняття нормативно-правових актiв з питань митної справи

1. Загальнi положення

     1.1. Це Положення регулює стосунки щодо реалiзацiї права суб'єктiв громадського обговорення на участь у пiдготовчiй роботi з прийняття регуляторних актiв з питань митної справи.

     1.2. У цьому Положеннi наведенi нижче термiни вживаються в такому значеннi:

     Громадське обговорення (громадське слухання або вiдкрите обговорення та iншi форми, передбаченi законодавством) - це процедура виявлення громадської думки з метою її урахування при прийняттi Державною митною службою України регуляторних актiв з питань митної справи.

     Суб'єкти громадського обговорення - це громадяни, суб'єкти господарювання, їх об'єднання та науковi установи, а також консультативно-дорадчi органи, що створенi при органах державної влади та органах мiсцевого самоврядування i представляють iнтереси громадян та суб'єктiв господарювання.

     1.3. Основнi принципи участi суб'єктiв громадського обговорення в пiдготовчiй роботi щодо прийняття нормативно-правових актiв з питань митної справи:

     прозорiсть та демократичнiсть;

     доступ суб'єктiв громадського обговорення до iнформацiї для прийняття вiдповiдних нормативно-правових актiв;

     урахування громадської думки при прийняттi остаточного рiшення;

     сприяння участi суб'єктiв громадського обговорення у прийняттi рiшень.

     1.4. Суб'єкти громадського обговорення залучаються до пiдготовчої роботи щодо розроблення проектiв регуляторних актiв з питань митної справи, а саме:

     1.4.1. Подають до Держмитслужби України пропозицiї про необхiднiсть пiдготовки проектiв регуляторних актiв, а також про необхiднiсть їх перегляду.

     1.4.2. У випадках, передбачених законодавством, беруть участь у розробцi проектiв регуляторних актiв.

     1.4.3. Подають зауваження та пропозицiї щодо оприлюднених проектiв регуляторних актiв, беруть участь у вiдкритих обговореннях питань, пов'язаних з регуляторною дiяльнiстю.

     1.4.4. Залучаються Держмитслужбою України до пiдготовки аналiзiв регуляторного впливу, експертних висновкiв щодо регуляторного впливу та виконання заходiв з вiдстеження результативностi регуляторних актiв.

     1.4.5. Самостiйно готують аналiз регуляторного впливу проектiв регуляторних актiв, розроблених регуляторними органами, вiдстежують результативнiсть регуляторних актiв, подають за наслiдками цiєї дiяльностi зауваження та пропозицiї Держмитслужбi України, приймають рiшення про необхiднiсть їх перегляду.

     1.4.6. Одержують вiд Держмитслужби України у вiдповiдь на звернення, поданi в встановленому законодавством порядку, iнформацiю щодо її регуляторної дiяльностi.

2. Порядок проведення громадського обговорення

     2.1. Державна митна служба України встановлює строки громадського обговорення залежно вiд виду регуляторного акта. Строк громадського обговорення не може бути менше нiж 1 мiсяць, але при цьому не може перевищувати 3 мiсяцiв з дня оприлюднення проекту регуляторного акта.

     2.2. Оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень i пропозицiй не може бути перешкодою для проведення публiчних слухань та будь-яких iнших форм вiдкритих обговорень цього проекту регуляторного акта.

     2.3. З метою врахування iнтересiв суб'єктiв громадського обговорення за рiшенням Держмитслужби України при необхiдностi створюються представницькi консультативнi або дорадчi органи, до складу яких на добровiльних засадах можуть входити суб'єкти громадського обговорення та представники Держмитслужби України.

     2.4. Держмитслужба України призначає дату та мiсце проведення громадського обговорення i повiдомляє про це суб'єктiв громадського обговорення не пiзнiше нiж як за 30 днiв до моменту його проведення у засобах масової iнформацiї (радiо, телебачення, преса, мережа Iнтернет, спецiальнi видання), а також шляхом розсилання таких вiдомостей суб'єктам громадського обговорення звичайною чи електронною поштою, розмiщення оголошень у громадських мiсцях та iнформацiйних центрах, iнформування через представницькi консультативнi та дорадчi органи.

     2.5. У повiдомленнi про проведення громадського обговорення мiститься така iнформацiя:

     стислий виклад змiсту проекту;

     поштова та електронна адреса розробника проекту та iнших органiв, до яких вiдповiдно до Закону України "Про засади державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi" або за iнiцiативою розробника надсилаються зауваження та пропозицiї;

     спосiб оприлюднення проекту регуляторного акта та вiдповiдний аналiз регуляторного впливу (назва друкованого засобу масової iнформацiї та/або адреса сторiнки в мережi Iнтернет, де опублiковано чи розмiщено проект регуляторного акта та аналiз регуляторного впливу, або iнший спосiб оприлюднення);

     строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозицiї вiд фiзичних та юридичних осiб, їх об'єднань;

     спосiб надання фiзичними та юридичними особами, їх об'єднаннями зауважень та пропозицiй.

     2.6. Усi зауваження i пропозицiї щодо проекту регуляторного акта та вiдповiдного аналiзу регуляторного впливу, одержанi протягом установленого строку, пiдлягають обов'язковому розгляду Держмитслужбою України. За результатами цього розгляду Держмитслужба України повнiстю чи частково враховує одержанi зауваження i пропозицiї або мотивовано їх вiдхиляє.

     2.7. Пiд час проведення громадського обговорення суб'єктам громадського обговорення надається можливiсть вiльно висловлювати в уснiй та письмовiй формi свої думки, зауваження, пропозицiї, рекомендацiї щодо винесених на розгляд питань.

     2.8. Матерiали громадського обговорення фiксуються. Посадовi особи Держмитслужби України зобов'язанi надавати вiдповiдi на запитання суб'єктам громадського обговорення в уснiй формi пiд час громадського обговорення або в письмовiй формi пiсля його закiнчення.

     2.9. Хiд та результати громадського обговорення оформлюються протоколом, який пiдписується головою i секретарем, обраними на час проведення громадського обговорення його учасниками. Результати повиннi бути максимально врахованi при пiдготовцi проекту регуляторного акта.

     2.10. Матерiали громадського обговорення зберiгаються в архiвах.

     2.11. Суб'єктам громадського обговорення надається можливiсть надсилати свої зауваження та пропозицiї до представницьких консультативних та дорадчих органiв у встановленi строки.

Заступник начальника Управлiння органiзацiї правової роботи, удосконалення митного законодавства та правової експертизи - начальник вiддiлу органiзацiї правової роботи та удосконалення митного законодавства Департаменту правового забезпечення С.А.Степанюк
Copyright © 2025 НТФ «Интес»
Все права сохранены.